Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Roosendaler verstopt hasj in politieauto

Pagina's : [1] 2

Rachid_Breda
07-08-2006, 15:48

Maandag 7 augustus 2006 - ROOSENDAAL – Een 20-jarige Roosendaler wordt ervan verdacht ruim drie ons hasj in een politieauto te hebben verstopt. Agenten zagen de man zaterdagavond zenuwachtig rond rijden op een fiets. „Reden voor ons om even een praatje met hem te maken“, zegt politiewoordvoerder André van den Hul. De Roosendaler gaf meteen toe dat de fiets door een vriend van hem was gestolen. Reden om hem te boeien en achterin de politiewagen te zetten. „De agenten zagen dat hij steeds heen en weer schoof over de bank. Toen ze het achterportier openmaakten, zagen ze een busje pepperspray liggen.“ De verdachte werd daarop gefouilleerd. Er werden twee zakjes wiet gevonden. Omdat de politiemannen het niet vertrouwden, klapten ze de achterbank naar beneden. Tussen de rugleuning en zitting vonden ze twee plakken hasj van in totaal 325 gram. De man ontkent iets met de hasj te maken te hebben. http://www.bndestem.nl/roosendaal/article554381.ece

Carabonita_Rsd
07-08-2006, 15:55
haha lauwe actie

Rachid_Breda
07-08-2006, 15:55
Dat doet het hem... geniaal! Ik geef hem groot gelijk...laat ze maar bewijzen dat het echt van hem is :hadj:

rianne
07-08-2006, 15:56
Maandag 7 augustus 2006 - ROOSENDAAL – Een 20-jarige Roosendaler wordt ervan verdacht ruim drie ons hasj in een politieauto te hebben verstopt. Agenten zagen de man zaterdagavond zenuwachtig rond rijden op een fiets. „Reden voor ons om even een praatje met hem te maken“, zegt politiewoordvoerder André van den Hul. De Roosendaler gaf meteen toe dat de fiets door een vriend van hem was gestolen. Reden om hem te boeien en achterin de politiewagen te zetten. „De agenten zagen dat hij steeds heen en weer schoof over de bank. Toen ze het achterportier openmaakten, zagen ze een busje pepperspray liggen.“ De verdachte werd daarop gefouilleerd. Er werden twee zakjes wiet gevonden. Omdat de politiemannen het niet vertrouwden, klapten ze de achterbank naar beneden. Tussen de rugleuning en zitting vonden ze twee plakken hasj van in totaal 325 gram. De man ontkent iets met de hasj te maken te hebben. Je moet er maar op komen op zo'n moment. :)

TomJones
07-08-2006, 16:38

Gebeurt vaker,

Rachid_Breda
07-08-2006, 16:44
Gebeurt vaker, Lekker slim dan om iemand op straat aan te houden en terwijl ze alle tijd hebben om hem nog ff te fouilleren maar het toch maar niet doen omdat ze blijkbaar te lui zijn...ik vind het ook logisch dat hij het ontkent want wie weet had hij het ook helemaal niet bij zich..zij vergeten arrestanten te fouilleren dus het kan dan ook dat het idd van iemand anders is geweest die het daar heeft weten te verstoppen...eigen domme schuld van die agenten ;) ...laat ze het maar bewijzen:D

TomJones
07-08-2006, 16:51
Lekker slim dan om iemand op straat aan te houden en terwijl ze alle tijd hebben om hem nog ff te fouilleren maar het toch maar niet doen omdat ze blijkbaar te lui zijn...ik vind het ook logisch dat hij het ontkent want wie weet had hij het ook helemaal niet bij zich..zij vergeten arrestanten te fouilleren dus het kan dan ook dat het idd van iemand anders is geweest die het daar heeft weten te verstoppen...eigen domme schuld van die agenten ;) ...laat ze het maar bewijzen:D Ja echt, en dat ze er nog nieuws van maken, is gewoon een domme actie van de politie-agenten. En niet van die Roosendaler, want die heeft gewoon gedaan wat ieder ander zou hebben gedaan om een straf te ontlopen. Ze zouden eigelijk alle politie-auto-achterbanken moeten nakijken, vinden ze meeeer dan 3 ons hasj, geloof me.:hihi:

Mister1979
07-08-2006, 16:53
Ja echt, en dat ze er nog nieuws van maken, is gewoon een domme actie van de politie-agenten. En niet van die Roosendaler, want die heeft gewoon gedaan wat ieder ander zou hebben gedaan om een straf te ontlopen. Ze zouden eigelijk alle politie-auto-achterbanken moeten nakijken, vinden ze meeeer dan 3 ons hasj, geloof me.:hihi: :goedzo: :hihi:

TomJones
07-08-2006, 17:02
Als ik zometeen gepakt word bij het jatten van politieauto's zeg ik wel dat jij me ertoe aan heb gezet. En als ik niet gepakt word, PM ik je: delen we de opbrengst. Goed? Goed:moe:

Rachid_Breda
07-08-2006, 17:04
En zijn vinger afdrukken staan niet op de plakken hasj? Ik neem aan dat ze in het plastic waren gepakt. Die zijn erop gekomen tijdens het willen verstoppen van busje pepperspray..laat ze maar zeggen dat het niet zo is :hadj:

GodSend
07-08-2006, 17:07
Als ik zometeen gepakt word bij het jatten van politieauto's zeg ik wel dat jij me ertoe aan heb gezet. Dit is geen diefstal agent, ik arresteer mezelf......

HungLikeAbull13
07-08-2006, 17:50
Lekker slim dan om iemand op straat aan te houden en terwijl ze alle tijd hebben om hem nog ff te fouilleren maar het toch maar niet doen omdat ze blijkbaar te lui zijn...ik vind het ook logisch dat hij het ontkent want wie weet had hij het ook helemaal niet bij zich..zij vergeten arrestanten te fouilleren dus het kan dan ook dat het idd van iemand anders is geweest die het daar heeft weten te verstoppen...eigen domme schuld van die agenten ;) ...laat ze het maar bewijzen:D Ik zie dat je ervaring hebt met dit soort zaken?

Rachid_Breda
07-08-2006, 18:00
Ik zie dat je ervaring hebt met dit soort zaken? Jij ziet jij ziet wat ik niet zie :hadj:

Rachid_Breda
07-08-2006, 18:15
Omroep Brabant weet te melden dat hij al weer vrij gelaten is en dus heeft het ontkennen blijkbaar toch geholpen :D

GodSend
07-08-2006, 18:23

Ze moeten het ook omdraaien. Veel effectiever. Majaa, de politie begrijpt het niet.....

Pagina's : [1] 2