Bekijk originele versie : met spoed opzoek naar werk!!
Basma_20
07-08-2006, 13:42
salaam wa alaikoum allemaal,
wie kan me helpen aan een bijbaantje...ben hopeloos opzoek naar werk.
heb van alles geprobeerd...sta al ingeschreven bij uitzendbureau`s, maar ze beloven je veel en doen niks :(
dus wie uit den haag kan me helpen...misschien waar jij zelf werkt dat ze mensen nodig hebben. Insha allah kunnen jullie mij helpen :)
Helaas meid kan je niet helpen.
Ik ben ook opzoek :(
Basma_20
07-08-2006, 20:04
ahh meskiena maak niet uit
bedankt voor het reageren in ieder geval ;)
Basma_20
08-08-2006, 18:21
Hoe oud ben je ??
20 jaar...hoezo
s_soumaya18
08-08-2006, 18:24
Oke oke k gaat weer es mensen helpen, yihhaa:p
Ffe serieus wat voor werkervaring heb je? Stages ook meegeteld.. Uhm heb je een voorkeur of maakt het allemaal niet uit als het maar werk is dus daarmee denk ik aan schoonmaakwerk/Cassiere etc.. Hmmz Den Haag he? Nou kom eens met wat je wilt doen en je werkervaringen etc en ik zal zeker voor je kijken meid
Basma_20
09-08-2006, 18:32
msakiin
:(
Basma_20
09-08-2006, 18:37
Oke oke k gaat weer es mensen helpen, yihhaa:p
Ffe serieus wat voor werkervaring heb je? Stages ook meegeteld.. Uhm heb je een voorkeur of maakt het allemaal niet uit als het maar werk is dus daarmee denk ik aan schoonmaakwerk/Cassiere etc.. Hmmz Den Haag he? Nou kom eens met wat je wilt doen en je werkervaringen etc en ik zal zeker voor je kijken meid
dat is onwijs lief :p
ik heb wat gevonden dus afwachten of ik aangenomen word anders weet ik je wel te vinden :D
nog bedankt voor het reageren;)
s_soumaya18
09-08-2006, 18:42
dat is onwijs lief :p
ik heb wat gevonden dus afwachten of ik aangenomen word anders weet ik je wel te vinden :D
nog bedankt voor het reageren;)
Ik help mijn medemens al te graag wollah.. Uhm InshaAllah zul je worden aangenomen anders help ik je wel zeker;)
Graag gedaan!
20 jaar...hoezo
oww nou dn ben je beetje te oud voor werk dat ik voor je had, maar in de winkel centrum (loosduinen in den haag) waar werk zoeken dames part-time voor in een kledingszaak.....als je nog interesse hebt moet je me het ff laten weten,
groeten,:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.