Bekijk originele versie : wie herkent dit????????
SaraZena
17-06-2003, 23:57
een familielid helpen die hier "op vakantie" is daar krijg je alleen maar spijt van...want je krijgt alleen maar stank voor dank!!!
(en een hoop gezeik!)
Chatefemqemamu
18-06-2003, 00:13
mensen op vakantie meenemen... dat brengt pas gezeik met zich mee!! :kwaad:
SaraZena
18-06-2003, 00:15
Origineel gepost door Chatefemqemamu
mensen op vakantie meenemen... dat brengt pas gezeik met zich mee!! :kwaad:
ja dat ken ik.......dat doe ik ook nooit meer!! :kwaad:
nadia_el3
18-06-2003, 00:19
Het is tegenwoordig zoiezo stank voor dank, van wie dan ook... Maar daar moet je niet naar kijken. Als jij iets goeds wilt doen, moet je dat gewoon doen en niet kijken of je er iets voor terugkrijgt. Je doet het allemaal voor ALLAH swt, en ZIJN beloning is veel beter en groter dan die van de mens....
SaraZena
18-06-2003, 00:26
Origineel gepost door nadia_el3
Het is tegenwoordig zoiezo stank voor dank, van wie dan ook... Maar daar moet je niet naar kijken. Als jij iets goeds wilt doen, moet je dat gewoon doen en niet kijken of je er iets voor terugkrijgt. Je doet het allemaal voor ALLAH swt, en ZIJN beloning is veel beter en groter dan die van de mens....
iik hoef er ook niets voor terug. Ik help mensen niet om er iets voor te krijgen hoor ;)
maar als je iemand helpt en diegene gaat ook nog eens slecht over jou en je familie praten....daar kan ik echt pissed om worden :kwaad:
NoordAfrikaan
18-06-2003, 00:39
Origineel gepost door nadia_el3
SCHITTERENDE WOORDEN :goedzo:
nadia_el3
18-06-2003, 00:43
Origineel gepost door NoordAfrikaan
SCHITTERENDE WOORDEN :goedzo:
Dank je.. heb ik van mijn ouders meegekregen, alhamdulillah :)
nadia_el3
18-06-2003, 00:47
Origineel gepost door SaraZena
iik hoef er ook niets voor terug. Ik help mensen niet om er iets voor te krijgen hoor ;)
maar als je iemand helpt en diegene gaat ook nog eens slecht over jou en je familie praten....daar kan ik echt pissed om worden :kwaad:
Was niet persoonlijk bedoelt lieverd, het was eigenlijk algemeen bedoelt.. En ik weet wel wat je bedoelt, heb het zelf ook vaak meegemaakt, maar alhamdulillah, ik krijg er nooit spijt van, wat ze me ook aandoen.....
DieselGirly
18-06-2003, 01:35
oneens.......
MissBeniSaid
18-06-2003, 09:02
ja wallah iela stank voor dank ;)
goed gesproken nadia_el3 :goedzo:
http://******************/faris28/madyan55.jpg
Lady_moi
18-06-2003, 19:58
tes te zien met wie :rolleyes:
vind ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.