Bekijk originele versie : hoe omgaan met rodelende collega's?
moenia1980
07-08-2006, 12:24
Salam,
Ik wil graag weten hoe ik met mijn ned. collega's moet omgaan, ik heb er 1 in vertrouwen genomen en die rodelelt nu achter me rug om. Vanochtend liep ik langs hun kamer (allemaal secretaresses 5) en toen deed er een keihard de deur dicht omdat ik langs liep.
Gelukkig ga ik hier weg, alhamdoelilah!. Maar ik wil dat mij dit niet weer een 2e keer overkomt.
Hoe kan ik mij het best gedragen t.o.v. ned?
Dank
Salam,
Ik wil graag weten hoe ik met mijn ned. collega's moet omgaan, ik heb er 1 in vertrouwen genomen en die rodelelt nu achter me rug om. Vanochtend liep ik langs hun kamer (allemaal secretaresses 5) en toen deed er een keihard de deur dicht omdat ik langs liep.
Gelukkig ga ik hier weg, alhamdoelilah!. Maar ik wil dat mij dit niet weer een 2e keer overkomt.
Dank
HUN ALLE 5 FLINK OP DE BEK SLAAN! :banana:
moenia1980
07-08-2006, 12:35
Nou, ik ben niet het type dat slaat, en dat hoort ook niet op je werkplek (helaas)
Nou, ik ben niet het type dat slaat, en dat hoort ook niet op je werkplek (helaas)
DAN NIET!!!:maf:
ewa_saffie
07-08-2006, 12:37
ewaaa saffie...vieze kaaskoppen :boos: . zeg me waar je werk.ik kom persoonlijk hun vieze varkens koppie verbouwen.:auw:
moenia1980
07-08-2006, 12:49
:hihi: hahha!
Gewoon niet over je priveleven vertellen op je werk, ik doe dat nooit. Ik vertel ze alleen onzin dingen die me toch niet boeien.
Nog iets wat er bij mij op m'n werk gezegd word
Als ik iemand wil zwart maken dan vertel ik dingen aan de secretaresses en dan weet binnen de kortste keren iedereen het
marockapitalist
07-08-2006, 13:47
Die wijven hebben niks te doen. Hele dag msnen en koffie leuteren. gewoon keihard aanpakken!! Zadel ze met heel veel werk op, en zeg dat het verkeerd doen. Doe ik ook, maar meer om ze te pesten haha
Samiralover15
07-08-2006, 14:48
Salam,
Dank
Gewoon niets ervan aatrekken,
en laat zien dat je er niet mee zit,
en voortaan gewoon geen collegas in vertrouwen nemen:D
Kussies
Nooit je vertrouwelijke zaken aan een collega vertellen en dan maakt het niet uit welke nationaliteit of cultuurbelevenis iemand heeft.
Roddelen is tenslotte een favoriete bezigheid voor veel mensen vooral wanneer deze mensen geen beroepsgeheim hebben.
Doch is het zeker niet aan te raden om met problemen van welke aard dan ook te blijven rondlopen en te doen alsof er niets aan de hand is; tenslotte zul je vroeg of later toch problemen krijgen met het goed blijven functioneren op je werk.
Je kunt het beste een leidinggevende/baas of bij grotere bedrijven een hr diensthoofd in vertrouwen nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.