Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Strand Voor Moslima's.. Jouw Mening??

Pagina's : [1] 2

Nashouha
06-08-2006, 22:34

In de Noord-Italiaanse badplaats Riccione aan de Adriatische zee wordt het mogelijk voor hotels om speciale moslimstranden aan te leggen. De stranden zijn bedoeld voor moslima's om daar zonder hoofddoekjes en bedekkende gewaden te kunnen genieten van een strandvakantie. Met de speciale stranden wordt tegemoet gekomen aan het groeiende aantal Arabische en islamitische toeristen.Volgens het bestuur van de Italiaanse badplaats komt het neer op een zelfde beleid als zou gelden als men een deel van het strand wil reserveren voor nudisten. De gereserveerde stranden mogen echter niet doorlopen tot aan zee, omdat het strand begaanbaar moet blijven voor passanten. Om moslima's toch de mogelijkheid te bieden om te zwemmen zonder hoofddoekje, overweegt men toestemming te geven voor de aanleg van zwembaden aan de zee.

oem_mujahid2
06-08-2006, 22:35
Het is wel leuk als er een strand komt alleen voor moslima's, dus dat er ook geen mannen op mogen komen. Dan kun je daar gewoon lekker zitten met zusters en pootje baden, maar echt zwemmen zou ik nooit doen want mensen kunnen je altijd zien.

Nashouha
06-08-2006, 22:39
jaa dat is waar ik vind het persoonlijk een heel goed idee maar ik wil graag meninge hore van andere mensen :D

Nashouha
06-08-2006, 22:40
ik hoop ook dat ze het gaan doen hier in nederland...

noona
06-08-2006, 22:40

eerst zien dan geloven

insaan_3aadi
06-08-2006, 22:58
In de Noord-Italiaanse badplaats Riccione aan de Adriatische zee wordt het mogelijk voor hotels om speciale moslimstranden aan te leggen. De stranden zijn bedoeld voor moslima's om daar zonder hoofddoekjes en bedekkende gewaden te kunnen genieten van een strandvakantie. Met de speciale stranden wordt tegemoet gekomen aan het groeiende aantal Arabische en islamitische toeristen.Volgens het bestuur van de Italiaanse badplaats komt het neer op een zelfde beleid als zou gelden als men een deel van het strand wil reserveren voor nudisten. De gereserveerde stranden mogen echter niet doorlopen tot aan zee, omdat het strand begaanbaar moet blijven voor passanten. Om moslima's toch de mogelijkheid te bieden om te zwemmen zonder hoofddoekje, overweegt men toestemming te geven voor de aanleg van zwembaden aan de zee. Ik geloof er geen moer van. Een heel gebied alleen voor moslim(vrouwen)? Want mannen mogen het niet betreden, anders is het niet islamitisch meer en moet je je hijaab ophouden. Geloof dr geen moer van.

Sabira23
06-08-2006, 23:15
yeah right..italie is zo anti-islamitisch als het maar kan..en dan speciaal een strand voor moslima's... hmm kan wel..alle moslims verzamelen op het strand..en dan ineens BOEM..zijn ze van hun af... oke beetje dramatisch :hihi:

insaan_3aadi
06-08-2006, 23:17
Ik dacht eerder aan moslima´s verzamelen op een strand in hun islamitische bikinitjes en dan opnemen en uitzenden :eek:

missmagrebia1
06-08-2006, 23:18
By the way tis idd wel leuk en aardig, maar zou t echt zo zijn dat niemand je zal zien en zowiezo moeten zusters onder elkaar ook kleding dragen die de 'aura bedekt ( de 'aura voor vrouwen onderling) maar t zou inderdaad wel leuk zijn n stand wandeling op je gemak en gezellig picknicken enzo tenissen , voetballen, strandvolley :haha: maar zwemmen niet

noona
06-08-2006, 23:19
Ik dacht eerder aan moslima´s verzamelen op een strand in hun islamitische bikinitjes en dan opnemen en uitzenden :eek: islamitische bikinitjes!!!!:hihi: is dat een bikini en een doekje over het hoofd? een drie-kini?:hihi: :hihi: :hihi:

Sabira23
06-08-2006, 23:19
Ik dacht eerder aan moslima´s verzamelen op een strand in hun islamitische bikinitjes en dan opnemen en uitzenden :eek: welke moslima durft nou in een bikini in de vrije natuur te staan? ik krijg al de kriebels als ik zonder hijaab in de tuin sta...wind door mn haren voelt heel vreemd :hihi:

Sabira23
06-08-2006, 23:20
islamitische bikinitjes!!!!:hihi: is dat een bikini en een doekje over het hoofd? een drie-kini?:hihi: :hihi: :hihi: :lol: :lol:

insaan_3aadi
islamitische bikinitjes!!!!:hihi: is dat een bikini en een doekje over het hoofd? een drie-kini?:hihi: :hihi: :hihi: Hahaha! Ewa je weet wat ik bedoel!

noona
hier overigens een site van een turks-islamitisch hotel hij is alleen in het turks maar onder contact kun je ze bellen natuurlijk http://www.sahinnclub.com/iletisim.html

insaan_3aadi

welke moslima durft nou in een bikini in de vrije natuur te staan? ik krijg al de kriebels als ik zonder hijaab in de tuin sta...wind door mn haren voelt heel vreemd :hihi: Jaaaaaa, je voelt je kapot naakt :lol:

Pagina's : [1] 2