Bekijk originele versie : hebberig...
Wat zijn sommigen hebberig in marokko zeg....:(
HoneyBee
06-08-2006, 20:21
Wat zijn sommigen hebberig in marokko zeg....:(
Zolang ze dingen vragen vind ik het echt niet erg. Als ze maar niet gaan jatten, want dat wordt ik echt para.
tangia19
06-08-2006, 20:22
jatten,vragen,afpakken enz...komt allemaal bekend ..
want tja..je kan toch later een mooiere kopen zeggen ze dan
saadia29
06-08-2006, 20:24
....en toch vind ik het jammer dat ik hier ben gebleven deze zomer :moe:
En als je met ze de stad in gaat.............het zijn net eksters.
Zeggen ze dit vind ik mooi....ik wil dat hebben....
ik ben sinterklaas niet, denk ik dan. pfffffffffffffff
Gelukkig passen onze kleden niet bij mijn nichten die zijn fors en groot. Wij zijn slank ;-), dus kunnen ze die niet pikken. maar mascara was foetsie, deo en parfum was foetsie, zelfs de tandenbortsel in de badkamer werd gebruikt....
tangia19
06-08-2006, 20:26
jij bent gestoord jij:moe:
ik miste alles aan Nederland....mijn ikea en gamma....mijn onafgemaakte huis....de administratie..:hihi: :maf: ....zelfs de blonde haren van nederlanders en hun taal:hihi:
tangia19
06-08-2006, 20:28
En als je met ze de stad in gaat.............het zijn net eksters.
Zeggen ze dit vind ik mooi....ik wil dat hebben....
ik ben sinterklaas niet, denk ik dan. pfffffffffffffff
Gelukkig passen onze kleden niet bij mijn nichten die zijn fors en groot. Wij zijn slank ;-), dus kunnen ze die niet pikken. maar mascara was foetsie, deo en parfum was foetsie, zelfs de tandenbortsel in de badkamer werd gebruikt....
hahaha had ik ook meegemaakt..toen zei ik ; iwa waar wacht je op,koop hem dan....toen werd diegene lijkbleek en keek zo:moe:
:hihi:
betreft kleding en spullen........ik ben met de helft terug gekomen (incl kleding van mijn kids)
Ja ik ben ook liever in marokko dan hier in de zomer.
Heerlijk....de dagjes bij s3iediea.
winkelen overdag s'avonds lekker uit eten.
lol maken en gek doen.
Mijn vriendin in ned. woont indezelfde plaats in marokko dus wij met haar zusje en mijn zusje lekker de hort op. De familie thuis gelaten een taxi gehuurd en hele dag en stiekem op strand doorgebracht:hihi:
Iedereen aan het einde van de dag, wat zijn jullie rood. Wij met camouflage proberen te verdoezelen dat we verbrand waren:D :o
HoneyBee
06-08-2006, 20:30
Vreselijk zeg!
HoneyBee
06-08-2006, 20:31
Ja ik ben ook liever in marokko dan hier in de zomer.
Heerlijk....de dagjes bij s3iediea.
winkelen overdag s'avonds lekker uit eten.
lol maken en gek doen.
Mijn vriendin in ned. woont indezelfde plaats in marokko dus wij met haar zusje en mijn zusje lekker de hort op. De familie thuis gelaten een taxi gehuurd en hele dag en stiekem op strand doorgebracht:hihi:
Iedereen aan het einde van de dag, wat zijn jullie rood. Wij met camouflage proberen te verdoezelen dat we verbrand waren:D :o
Stout hoor! Maar lol maken moet toch kunnen, je hebt niet voor niets vakantie. :hihi:
saadia29
06-08-2006, 20:33
jij bent gestoord jij:moe:
ik miste alles aan Nederland....mijn ikea en gamma....mijn onafgemaakte huis....de administratie..:hihi: :maf: ....zelfs de blonde haren van nederlanders en hun taal:hihi:
Ik mis ze al die mensen echt :maf: Ik wil nu ook gezellie bij mijn ouders zitten met mijn tantes en nichten is altijd een gezellig boel met veel gepraat en gelach.
Zomer hier is écht saai :moe:
hahaha had ik ook meegemaakt..toen zei ik ; iwa waar wacht je op,koop hem dan....toen werd diegene lijkbleek en keek zo:moe:
:hihi:
betreft kleding en spullen........ik ben met de helft terug gekomen (incl kleding van mijn kids)
Ja zehma stille hints hehehe.
En kleding, heb ik wel veel weggeven omdat veel dingen straks toch niet meer 'in' zijn.
Ik werd een x snachts wakker, van geluid in de keuken. Ik heel stilletjes kijkje nemen.
Zat min nicht stiekem uit de koelkast te vreten, chocoladepasta met eenlepel:rolleyes: . Ze schrok zich rot toen ze mij zag.
Romainna
06-08-2006, 20:34
Ewa, allah iehsan 3ouwen, die mensen hebben niks, leven sober en armoedig.
En dan komen wij met onze pas nieuw gekochte kleding, nieuwe auto, nieuwe spullen.
Vind je het gek dat wij ze de ogen uitsteken met al dat nieuws.
Wie weet wat wij zouden hebben gedaan in hun situatie.
HoneyBee
06-08-2006, 20:34
Ja zehma stille hints hehehe.
En kleding, heb ik wel veel weggeven omdat veel dingen straks toch niet meer 'in' zijn.
Ik werd een x snachts wakker, van geluid in de keuken. Ik heel stilletjes kijkje nemen.
Zat min nicht stiekem uit de koelkast te vreten, chocoladepasta met eenlepel:rolleyes: . Ze schrok zich rot toen ze mij zag.
:maf:
Meskiena, misschien heeft ze nooit chocolade pasta gegeten.
HoneyBee
06-08-2006, 20:35
Ewa allah iehsan 3ouwen, die mensen hebben niks, leven sober en armoedig.
En dan komen wij met onze pas nieuw gekochte kleding, nieuwe auto, nieuwe spullen.
Vind je het gek dat wij ze de ogen uitsteken met al dat nieuws.
Wie weet wat wij zouden hebben gedaan in hun situatie.
Dat vraag ik mezelf ook weleens af. Hoe zou ik dan reageren als ik daar woonde en mijn nichten daar naar toe kwamen in de zomer. :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.