Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna

mohammedia1980
06-08-2006, 18:37

Hoe maak je henna klaar om op je handen te doen? Ik heb de poeder en een "spuit", maar weet niet hoe ik het moet maken? Wie kan me helpen?

awe
06-08-2006, 18:46
hey mohammedia, moet je het niet gewoon mengen met (olijf)olie?? Of is dat alleen geschikt voor in je haren...

Insania
06-08-2006, 18:48
Henna mengen met thee of koffie en daarna in een pantykousje doen en dan de henna eruitwrijven uit die pantykous. beetje diloel er bij ( diloel is soort verfverwijderaar gebruiken ze vaak in Marokko) hoeft niet en dan de spuit vullen en je kan beginnen met de henna. Insania

mohammedia1980
06-08-2006, 19:07
Henna mengen met thee of koffie en daarna in een pantykousje doen en dan de henna eruitwrijven uit die pantykous. beetje diloel er bij ( diloel is soort verfverwijderaar gebruiken ze vaak in Marokko) hoeft niet en dan de spuit vullen en je kan beginnen met de henna. Insania Is dat alles? Ik ga er van uit dat de thee (of koffie) koud moet? :D Maakt het ook nog niet welke thee, of is die uit een zakje ook goed? Die diloel is dat dat spul waardoor het een beetje gaat branden op je huid? En blijft het hierdoor langer zitten?

Insania
06-08-2006, 19:52

Is dat alles? Ik ga er van uit dat de thee (of koffie) koud moet? :D Maakt het ook nog niet welke thee, of is die uit een zakje ook goed? Die diloel is dat dat spul waardoor het een beetje gaat branden op je huid? En blijft het hierdoor langer zitten? dat is inderdaad diloel dan blijft het langer zitten inderdaad, thee of koffie liefst gewoon warm en dan door de henna mixen als je kronfel hebt (weet niet hoe je het in nederlands zegt ) dan kan je die er ook bij doen dan word het een nog mooiere kleur. thee het liefst marokaanse thee. succes. Insania

mohammedia1980
06-08-2006, 23:15
dat is inderdaad diloel dan blijft het langer zitten inderdaad, thee of koffie liefst gewoon warm en dan door de henna mixen als je kronfel hebt (weet niet hoe je het in nederlands zegt ) dan kan je die er ook bij doen dan word het een nog mooiere kleur. thee het liefst marokaanse thee. succes. Insania dank je :)