Bekijk originele versie : Denk na,..voordat je die nieuwe CD van shakira of Tupac>>
alhoceima
16-06-2002, 20:54
Salaam Alaikoem Broeders en Zusters...
Het enige muziekinstrument dat door de Profeet (SAAS) werd goedgekeurd, is een soort handtrom, daff genoemd die lijkt op een tamboerijn zonder rammelaars. Zingen (zonder muzikale begeleiding, afgezien van de daff) was aanbevolen bij bepaalde gelegenheden, namelijk bij `eid en trouwerijen, maar vrouwen mogen alleen voor een vrouwelijk publiek zingen. De teksten van ieder lied dat ze zingen moeten acceptabel zijn voor de islam en er mag geen suggestieven invloed uitgaan noch van de tekst van het lied noch van de manier waarop het wordt gezongen......
We zouden onszelf op een andere manier moeten vermaken met meer acceptabele alternatieven zoals het reciteren van en luisteren naar de Qur`an, islamitische liedjes, dhikr en gezonde sportactiviteiten
Zingen kan op bepaalde tijden zijn toegestaan. In de tijd van de Profeet (SAAS) zongen sommige vrouwen tijdens `eid en op bruiloften. Nogmaals, de woorden moeten acceptabel zijn volgens de islam en vrouwen mogen niet voor een gemengd gezelschap zingen of binnen gehoorafstand van mannen.
Broeders en zusters ook deze informatie heb ik uit het boek:"De Handboek voor Moslimvrouwen vertaald door Yusra Nemeth en Aisha Boukhris.
Salaam Alaikoem
Een zuster
islamgirl
17-06-2002, 09:42
DIE CD VAN SHAKIRA IS ECHT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door islamgirl
DIE CD VAN SHAKIRA IS ECHT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die boven jouw zegt van je moet niet naar shakira luisteren kom jij eraan
DIE CD VAN SHAKIRA IS ECHT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/QUOTE]
hhahahahhahahahaa
Ben ik niet mee eens. Ik vindt veel rap & hiphop slecht, ze gebruiken zo veel groffe woorden, in elk liedje zeggen ze wel f*ck! Maar die muziek die ik luister is vredig en mooi. Of het nou een housebeat heeft of een dancebeat, so what? Weet je wat mooi =? Enigma!
Origineel gepost door Shaday
Ben ik niet mee eens. Ik vindt veel rap & hiphop slecht, ze gebruiken zo veel groffe woorden, in elk liedje zeggen ze wel f*ck! Maar die muziek die ik luister is vredig en mooi. Of het nou een housebeat heeft of een dancebeat, so what? Weet je wat mooi =? Enigma!
was dit een stelling ik dacht dat ze zei dat we helemaal niet naar muziek moeten luisteren
Origineel gepost door chemie
was dit een stelling ik dacht dat ze zei dat we helemaal niet naar muziek moeten luisteren
Tjah, wat blijft er dan nog over? Ik bedoel: muziek is een van de belangrijkste dingen in mijn leven!
[QUOTE]Origineel gepost door Shaday
Tjah, wat blijft er dan nog over? Ik bedoel: muziek is een van de belangrijkste dingen in mijn leven! [/QUOTE
bij mij ook
Origineel gepost door fruitdruifje
Ik haat Shakira, wat een ordinaire slettebak is dat zeg. En die stem: ze probeert Alanis Morisette een beetje na te apen! Het is gewoon een grote k*t!
alanis is ook een grote slettebak hoor
tegenwoordig gaat het nietr erom of je goed zingt maar hoeveel bloot je laat zien
en ze is wel een slettebak
of ben je de clip vergeten waarin ze naakt verschijnt met haar haar voor d'r borsten
Origineel gepost door fruitdruifje
Jonges die die clip zagen moesten ook kotsen inplaats dat ze zaten te geilen, Alanis heeft bierbuik en Afrikaanse hangtietjes!
wij zijn het dus met elkaar eens??
Atlasleeuw
17-06-2002, 10:15
Het is inderdaad een fenomeen in muziekclips geworden om zo min mogelijk kleren aan te doen, hoe bloter hoe beter dat is het motto tegenwoordig en zingen kunnen de meesten niet eens !
:zwaai: :zwaai:
I love celine dion
die kan tenminste zingen
islamgirl
17-06-2002, 10:19
Hoe vind je die clip dat met dat wijf dat dat nummer van Tarkan nadoet dat Simmaric ofzo. Nouuuuuuuuuuuu wat een slettebak dan hahaha
Atlasleeuw
17-06-2002, 10:19
Celine Dion? :schok:
echt zo een mislukte kylie wannabe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.