Bekijk originele versie : me tante..
oONadijaOo
06-08-2006, 16:54
is zwanger :banana: al 6 maande en ze weet het nu pas,, walah me moeder en ik gaan helemaal kapot,, vooral omdat ze hier in nederland 2 keer naar huisarts is geweest en zwangersgapstest heeft gedaan maar ze wisten het niet.. en die dokters zegge ook nog eens nee je bent niet zwanger :maf2: nu is ze in maroc ging ze naar ziekenhuis omdat ze nog steeds ziek was bleek ze zwanger te zijn 6 maande :hihi:
ben sooo blij voor haar want dit had ze altijd al gewild..
zo zie je maar weer he soms zijn de dokters in maroc tog slimmer..:rolleyes:
Huh wat vreemd..
In ieder geval
Allah ikemelha belgier!
is zwanger :banana: al 6 maande en ze weet het nu pas,, walah me moeder en ik gaan helemaal kapot,, vooral omdat ze hier in nederland 2 keer naar huisarts is geweest en zwangersgapstest heeft gedaan maar ze wisten het niet.. en die dokters zegge ook nog eens nee je bent niet zwanger :maf2: nu is ze in maroc ging ze naar ziekenhuis omdat ze nog steeds ziek was bleek ze zwanger te zijn 6 maande :hihi:
ben sooo blij voor haar want dit had ze altijd al gewild..
zo zie je maar weer he soms zijn de dokters in maroc tog slimmer..:rolleyes:
Soms komt het voor dat het zwangerschapshormoon, niet
te meten is door die testjes...
Ik was ook 7 weken zwanger en nog gaf die test aan dat ik NIET zwanger was..
Maa rik denk dat je tante een echo heeft laten maken, en dan zien ze een babytje van 6 maanden...:hihi:
Sabira23
06-08-2006, 16:59
6 maanden? :confused:
en ze heeft geen dikke buik ofzo?
ze moet praktisch al bijna bevallen :haha:
oONadijaOo
06-08-2006, 16:59
Huh wat vreemd..
In ieder geval
Allah ikemelha belgier!
ja wel vreemd he.. ze hebbe ook nog helemaal niets gekocht ensoo omdat ze er niet op gerekent hadde dit is trouwens niet haar eertse maar volgens mij 9de 4 zijn er overleven layre7mo en al die andere waren egt zwaar en ze weet hoe zwangerschap voelt en nu heeft ze er helemaal geen last van,, aleen af en toe ziekjes en een hele groote buikk,, me moeder zij al je bent zwanger maar ze wasniet misselijk en at gewoon als normaal dus zelf dagt ze van nee bovendien baby schote niet ofso en die dokters hier hadde helamaal befestigd :maf2: maar wel grappig eigenlijk..
oONadijaOo
06-08-2006, 17:00
6 maanden? :confused:
en ze heeft geen dikke buik ofzo?
ze moet praktisch al bijna bevallen :haha:
jawel wel een groote buik aleen ze voelde niets erin iedereen dagt ze had gewoon een ziekte ofso dat dagt de dokter ook maar ze konde niets vinde dus zij haar man we gaan in maroc wel naar ziekenhuis:hihi:
Doenya25
06-08-2006, 17:19
jawel wel een groote buik aleen ze voelde niets erin iedereen dagt ze had gewoon een ziekte ofso dat dagt de dokter ook maar ze konde niets vinde dus zij haar man we gaan in maroc wel naar ziekenhuis:hihi:
Sobhana Allah, dus ze deed zwangerschap testen ook bij de dokter en die waren ook negatief? Echt vreemd, en hoe wist die dokter uit marokko dan dat ze wel zwanger is?
Allahikemal bighair! : )
een Vriendin van mij is het volgende overkomen...
Ze was op vakantie in marokko en voelde zich niet helemaal lekker.. ze ging daar naar de dokter en die nam een test af... hij vertelde haar dat ze zwanger was... Nog in diezelfde vakantie deed hij een echo bij haar en vertelde haar dat ze al 3 mnd zwanger was
Terug in Ned meldde ze zich bij een Vk voor de controles.. ze werd nogmaals verwezen voor een echo, maar er was zowel geen kindje als vruchtje te zien op de echo.. ook bleek uit tests dat ze niet Zwanger was en ook nooit 3mnd zwanger geweest kon zijn
haar wereld viel in elkaar...
Later bleek dat die arts in Marokko geen echte arst was maar een broer die ff voor em inviel.... Belachelijk!!!
Doenya25
06-08-2006, 18:17
Ze was op vakantie in marokko en voelde zich niet helemaal lekker.. ze ging daar naar de dokter en die nam een test af... hij vertelde haar dat ze zwanger was... Nog in diezelfde vakantie deed hij een echo bij haar en vertelde haar dat ze al 3 mnd zwanger was
Terug in Ned meldde ze zich bij een Vk voor de controles.. ze werd nogmaals verwezen voor een echo, maar er was zowel geen kindje als vruchtje te zien op de echo.. ook bleek uit tests dat ze niet Zwanger was en ook nooit 3mnd zwanger geweest kon zijn
Later bleek dat die arts in Marokko geen echte arst was maar een broer die ff voor em inviel.... Belachelijk!!!
Wat erg............................................... .........: (
Mozhima1
06-08-2006, 21:44
Ongeloofelijk!
komt doordat de dokters, mede door concurrentie, je binnenste buiten keren
de dokters van hier proberen aan je neus te zien wat je mankeert
oONadijaOo
06-08-2006, 21:49
Sobhana Allah, dus ze deed zwangerschap testen ook bij de dokter en die waren ook negatief? Echt vreemd, en hoe wist die dokter uit marokko dan dat ze wel zwanger is?
Allahikemal bighair! : )
:confused: k weet et egt niet.. enigste wat ik weet is dat ze hebbe gezegd dat z 6 maande zwanger is.. en verder gekke huis haar kindere stresse haar man stess.. ze wone hier in nederlan 3 jaar en hebbe nog niet egt een huis,, hebbe nu een flat gekrege aleen ja 2 slaapkamers en zet daar maar 3 dogter s en een zoon in en nu het kindje wat gaat kome :( dat s het ergste als ze eerder wist dat ze zwanger was dan hadde ze nog mischien van alles kunne doen.. regele..
denk dat als ze insa allah over 2 weke kome ze egtt :maf2: :hihi:
saadia29
06-08-2006, 21:49
Kennis liet ooit een foto van haar rug maken daar in marokko, omdat ze er altijd last van had, toen ze die foto hier liet zien in het ziekenhuis, zei de arts, huh dit is een foto van je baarmoeder niet van je rug :haha:
Hoe krijgen ze dat voor mekaar :moe:
saadia29
06-08-2006, 21:50
Maar gefeliciteerd voor je tante, hoop dat alles goed gaat/komt.
oONadijaOo
06-08-2006, 21:51
[QUOTE=saadia29]Kennis liet ooit een foto van haar rug maken daar in marokko, omdat ze er altijd last van had, toen ze die foto hier liet zien in het ziekenhuis, zei de arts, huh dit is een foto van je baarmoeder niet van je rug :haha:
Hoe krijgen ze dat voor mekaar :moe:[/QUOTE'
:hihi: ja zo zie je maar weer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.