Bekijk originele versie : Trouwen met hoofddoek.....
Doumo3_el_3aiN
17-06-2003, 21:13
Wie van de dames hier is getrouwd in een bruidsjurk met hoofddoek?? Of wie kent er iemand die getrouwd is met hoofddoek?
Laatst zat ik daar over na te denken.. Ik hoor namelijk vaak van Turkse mensen dat er veel meiden trouwen met hoofddoek bij hun.. Bij ons (marokkanen) hoor ik daT nooiT...
Ik heb wel eens op TV (Egypte) gezien dat ze daar trouwen met hoofddoek... en ik wil dat Insha Allah ook doen (als t ooiT zo ver komT :o )...
Zijn er wel hier in NL bruidsjurken of andere jurken bij Neggafa's verkrijgbaar met een bij behorende hoofddoek?? Iemand ervarinG mee??? Ik hoor t graaG van jullie.. Alvast thnXX!!! :D
:zwaai: :zwaai: DouMo3 :zwaai: :zwaai:
Hmmm, zou trouwjurk niet haram zijn?
Het is iets westers en dat zouden we toch niet mogen nadoen.
Hmm, witte jeleba. :verliefd: :D
nadia_el3
17-06-2003, 21:17
Ze zeggen inderdaad dat een trouwjurk haram is, maar je hebt tegenwoordig hele mooie selhams, dus dat is ook een optie
Doumo3_el_3aiN
17-06-2003, 21:18
Origineel gepost door Chaimae
Hmmm, zou trouwjurk niet haram zijn?
Het is iets westers en dat zouden we toch niet mogen nadoen.
Hmm, witte jeleba. :verliefd: :D
Jah das waar.. :goedzo: dat heb ik ook noG nooiT meegemaakTT..
MariamaMslma
17-06-2003, 21:18
Trouwjurk haram :schok: :schok:
Hoe ziet een selham er precies uit :D
Origineel gepost door Doumo3_el_3aiN
Jah das waar.. :goedzo: dat heb ik ook noG nooiT meegemaakTT..
Eens moet de eerste keer zijn. :hihi:
Doumo3_el_3aiN
17-06-2003, 21:19
Origineel gepost door MariamaMslma
Trouwjurk haram :schok: :schok:
Juistem dat wil ik ook wel weten..
Origineel gepost door MariamaMslma
Ja.:D
nour_el_3oejoen
17-06-2003, 21:21
ik zat daar ook over te denken..trouwen met hoofddoek...maarre dan ben ik wel de eerste in mn omgeving..:maf:............als be3da iemand met mij wil trouwen....:maf:....
Doumo3_el_3aiN
Origineel gepost door Chaimae
Eens moet de eerste keer zijn. :hihi:
je hebT gelijk :haha:.. maar je hebt t dus wel meegemaakT.. iwa verteL hoe zaG t eruiT.. verteLL alleSS :hihi:
miriammetje
salama alikoem...
ik draag ook hoofddoek hijaab en laat hem aan op mijn bruiloft inshalalh....
beslemma mir
Origineel gepost door Doumo3_el_3aiN
je hebT gelijk :haha:.. maar je hebt t dus wel meegemaakT.. iwa verteL hoe was t eruiT.. verteLL alleSS :hihi:
Ik heb op foto gezien ergens op internet of in boek. :haha:
nadia_el3
17-06-2003, 21:22
Dat is een islamitische bruidsjurk.. een soort jellaba met een hoofddoek, maar dan natuurlijk speciaal voor een bruid. Het is heel mooi om te zien....
Doumo3_el_3aiN
17-06-2003, 21:23
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
ik zat daar ook over te denken..trouwen met hoofddoek...maarre dan ben ik wel de eerste in mn omgeving..:maf:............als be3da iemand met mij wil trouwen....:maf:....
:haha: jah ik zal ook de eerste zijn.. (als t zo ver komT Insha allah..) :boogie:
Origineel gepost door nadia_el3
Dat is een islamitische bruidsjurk.. een soort jellaba met een hoofddoek, maar dan natuurlijk speciaal voor een bruid. Het is heel mooi om te zien....
Dat ga ik dan doen!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.