Bekijk originele versie : bemmmm ..voor mn ogen..:(
nour_el_3oejoen
17-06-2003, 20:50
salaam,
vandaag stond ik effe op het balkon,......een beetje om me heen kijken...en mensen scannen...........tegenover mij stond een turkse man ( groot en een beetje dik..)..uit het raam te staren en riep wat tegen zn dochtertje dat beneden zat te spelen...en ineenssssssss.....zn vrouw zat op haar knien..ik hoorde dat ze zachtjes wat zei........wajowwwwww..ineens draait haar man zich om en schreeuwen hij pakte haar bij haar haren en trekken...en begon te schoppen.....:schok:..............echt erg man...hij zag dat ik daar stond te kijken..gooit hij het raam dicht..en ging waarschijnlijk verder..:(..:huil:...
was wel schrikken..want het zijn buren ..waarvan ik dit niet had verw8...
..maar goed,,,,...wilde het effe kwijt...
ik hoop voor alle dames dat ze later niet met een zo'n wilde stier trouwen maar met een man zonder het fenomeen.."el3asabiea".......
Miss_mandalinna
17-06-2003, 20:53
Tfoe 3la zulke mannen
Waar zijn de manne die nog met de gedachten rond lopen dat hun vrouw een diamant is waar ze zuinig, voorzichtig en met veel liefde mee om moeten gaan
nour_el_3oejoen
17-06-2003, 21:00
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Tfoe 3la zulke mannen
Waar zijn de manne die nog met de gedachten rond lopen dat hun vrouw een diamant is waar ze zuinig, voorzichtig en met veel liefde mee om moeten gaan
...jah..vraag ik me dus ook af......
...wajoow moest mij man wezen..:(....maar ik zou denk ik terugslaan....wa7ed..:zweep:...............:maf:
Miss_mandalinna
17-06-2003, 21:03
shhhhhhmoelik
praatjes
17-06-2003, 21:04
Tfoe 3la zulke mannen
Daar ben je dan mijn kostbare diamantje, die mijn andere helft vormt. Wat zou ik zonder jou :Iluvu:
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
salaam,
vandaag stond ik effe op het balkon,......een beetje om me heen kijken...en mensen scannen...........tegenover mij stond een turkse man ( groot en een beetje dik..)..uit het raam te staren en riep wat tegen zn dochtertje dat beneden zat te spelen...en ineenssssssss.....zn vrouw zat op haar knien..ik hoorde dat ze zachtjes wat zei........wajowwwwww..ineens draait haar man zich om en schreeuwen hij pakte haar bij haar haren en trekken...en begon te schoppen.....:schok:..............echt erg man...hij zag dat ik daar stond te kijken..gooit hij het raam dicht..en ging waarschijnlijk verder..:(..:huil:...
was wel schrikken..want het zijn buren ..waarvan ik dit niet had verw8...
..maar goed,,,,...wilde het effe kwijt...
ik hoop voor alle dames dat ze later niet met een zo'n wilde stier trouwen maar met een man zonder het fenomeen.."el3asabiea".......
Such a losers deserve one single ticket to hell !!
Miss_mandalinna
17-06-2003, 21:06
exactly my point mobo 24
vuile stinkturk, ik zou zoiets nooit doen
nour_el_3oejoen
17-06-2003, 21:08
Origineel gepost door sweet_boyyy
vuile stinkturk, ik zou zoiets nooit doen
zeker stinturk..je moest eens weten hoe die eruit zag :maf:,...volgens mij heeft hij nooit van het fenomeen kapper gehoord...
:kwaad: TFOE 3LA ZWAKKE MANNEN :kwaad:
Doumo3_el_3aiN
17-06-2003, 21:32
EchT erG wallah.. :(
MariamaMslma
17-06-2003, 21:34
Origineel gepost door NOURD1N
:kwaad: TFOE 3LA ZWAKKE MANNEN :kwaad:
Inderdaad zwakke mannen...eigenlijk geen mannen te noemen :jammer:
Miss_mandalinna
17-06-2003, 21:34
Origineel gepost door praatjes
Daar ben je dan mijn kostbare diamantje, die mijn andere helft vormt. Wat zou ik zonder jou :Iluvu:
Zien jullie
zo is mijn mannutju nou ! ! ! :D
praatjes
17-06-2003, 21:37
Zien jullie
zo is mijn mannutju nou ! ! ! :D
Natuurlijk, want jij bent mijn aller dierbaarste. Ik ga jou nooit teleurstellen :)
nour_el_3oejoen
17-06-2003, 21:37
..ik zat net te denken...wat kan die vrouw meskina doen...niets....ze heeft shi 3 kinderen ofzo...en het was me al eerder opgevallen dat ze met een blauwe oog rondliep.....miss dat ze regelmatig mishandeld word...:(..........ik wens haar veel sterkte en allah zal haar als hij wil helpen........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.