Bekijk originele versie : ik mis hem zooooooooooooooooooooo!
ik mis hem zoooooooo!!!!!!!
Mijn zoontje......
-Bubbels-
05-08-2006, 21:42
ik zou dat denk ik niet kunnen..mijn kind aan iemand mee geven voor zo lange tijd..ook al is het mijn vader en moeder.. maar ja ik heb nog geen kinderen
petje af hoor!
ik kan dat echt niet, misschien later als ze van die rotpubers zijn geworden maar nu niet.
mijn man wilde ze volgend jaar meenemen omdat ik geen vakantie wil naar marokko, nou ik ga echt wel!
Mozhima1
05-08-2006, 21:48
Wanneer komt je zoontje terug?
Romainna
05-08-2006, 21:55
ik mis hem zoooooooo!!!!!!!
Mijn zoontje.....
Hoe ous is je zoontje dan??:o
Maroc_Meissie
05-08-2006, 22:06
Ik mis mijn mannen ook...:traan1:
Mijn grote vent ligt te slapen en bij te komen van zijn lange terugreis uit Marokko en mijn kleine ventje ligt nou al een half uurtje te slapen...mis nou al zijn lach en die pretoogjes..
Pf...ik ga em maar wakker maken denk ik..
UH...ECHT NIET, morgen weer een dag :D
Meid je schatje komt snel weer terug...als je familie nou es webcam had konden jullie naast msnen ook webcammen.
Ik mis ik mis wat jij niet mist en het is....damn sure misbaar!
TheMansion
05-08-2006, 22:47
jeetje meid, zou ik echt niet kunnen.... knap van je! Denk wel eens misschien vr een weekie op vakantie met zn tweetjes.... maar zo lang... nee
Maar eh meid..... hou ff vol en probeer toch wat leuke dingen te doen....inchallah komt hij snel terug....
Samira_C
05-08-2006, 23:10
Dat zal ik dus echt niet kunnen om me zoontje alleen te laten gaan op vakantie!
Ik vindt het wel knap van je zeg.
insaan_3aadi
05-08-2006, 23:13
Tbarkelah en knap van je! Maar ik denk dat ik hetzelfde zou hebben gedaan hoor!
trouwens ben jij niet met vakantie geweest meid, ik dacht dat jij ook nog zou gaan???
Meid heb sbar, voor je het weet is je zoontje terug :kus:
Groetjes
Fat
voor je het weer is hij weer bij je, heb ff sbar nog.
Insania
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.