Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn date met een van de priksters! En jullie mogen raden wie het was!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
17-06-2003, 19:46

Heb deze week een date gehad met een marokko.nl-ster...voor het eerst van mijn leven een blinddate!...maar gelukkig waren mijn hersenen nog niet helemaal verblind en heb ik eerst een foto gevraagd om te voorkomen dat er een vette zeug zou opduiken! :) Na een tijd lang op dit prikbord geprikt te hebben stuurde ze me een PM dat ze gefascineerd was door mijn gedachtengang...na nog een aantal pm-tjes gaf ze me haar msn-adres :) ...een aantal uurtjes kletsen op mijn stage met deze meid om de tijd door te komen waren genoeg om haar naar mijn stad te laten komen om kennis te laten maken met temsamni Zo gezegd zo gedaan dus...op de afgesproken tijd stond ik te wachten op het station om haar op te halen...na een blik in haar ogen zag ik dat ze nog twijfelde om met mij de auto in te stappen...als een ware illusionist speelde ik hierop in en bood aan om eerst gezellig wat te drinken...immers vertrouwen moet eerst gewonnen worden en blijkbaar was de tijd gespendeerd achter msn niet genoeg om hiervoor te zorgen :) Na een aantal drankjes en een leuk gesprek zag ik dat ik genoeg vertrouwen had gewonnen om haar de auto in te krijgen :) ...een rit naar mijn huis was dan ook onvermijdelijk :) ...wetend dat er niemand thuis was begon ik aan mijn voorbereiding en kneding van deze meid om haar zo snel mogelijk het bed in te krijgen :) Ik stelde haar voor om op de bank plaats te nemen...begon met mijn illusies en niet snel erna volgde een hartstochtelijk zoen :) Mijn hand langzaam glijdend naar voor haar verboden gebieden af te lezen aan het gezicht dat ze trok was voor mij reden voorlopig een grens te trekken en voor nu niet verder te gaan :) Weten dat ik haar nu al zo ver heb gekregen zie ik het niet meer als een uitdaging en heb besloten hier een einde aan te maken! Nu mogen jullie raden welk gerespecteerd..."lieve"...meisje/marokko.nl-ster dit is ;) Bij genoeg reacties zal ik haar naam bekend maken...tenzij jullie het al eerder raden! :).

HalfBlood
17-06-2003, 19:49
Nou..:D

maroc_ladysiham
17-06-2003, 19:51
vertel vertel.. :D

kickgirl
17-06-2003, 19:52
go temsamni Je bent weer bezig zie ik? Goh vraag me nu af hoe het dan met onze deal zit!!! Hoe moeten we in godsnaam weten wie het is??? Weet je wel hoeveel meissies hier rondzwerfen?? inclusief moi!! Geef een hint

Studje

Zooooooooooooooo.............dit verhaal komt me heeel erg bekend voor :confused:.............je gaat me toch niet vertellen he...dat het.....was!!!!!!!!!! Maar eh wil je het echt uit gaan maken?!.......... Gr.M1noes

HalfBlood
Origineel gepost door temsamni Ewa raaaad...zo makkelijk vertel ik je het niet! :) Tering ze is dus mooi en geen zeug. Tjah je maakt het me wel moeilijk :D

kickgirl
17-06-2003, 19:54
Origineel gepost door M1noes Zooooooooooooooo.............dit verhaal komt me heeel erg bekend voor :confused:.............je gaat me toch niet vertellen he...dat het.....was!!!!!!!!!! Maar eh wil je het echt uit gaan maken?!.......... Gr.M1noes was er dan wat dat er iets uit te maken valt? Nee dus, een date betekent toch nog niet dat je een relatie hebt!! Sorry hoor of ben ik gewoon dom!

HalfBlood
17-06-2003, 20:00
Origineel gepost door temsamni Geen zeug neej! Nu valt al 99% van marokko.nl af! :D Dus was een heeeele grote hint! :D Safi qoel !

kickgirl
17-06-2003, 20:01
Origineel gepost door temsamni Geen zeug neej! Nu valt al 99% van marokko.nl af! :D Dus was een heeeele grote hint! :D Ok dan blijf ik en ...... over. Aangezien ik je net ken. Kan ik het niet wezen dus dan moet het ....... zijn. Halllo Dacht je nou echt dat ik weet wie die ander is?? Vertelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllll :D :D

mocro_souhaila
17-06-2003, 20:04
geen idee

xberbersroosjex
17-06-2003, 20:07
vertel!!!!!!!!!!!!!!!!:D

riffia13
17-06-2003, 20:13
zozo ik ben benieuwd!!!!ik ben nog niej zo lang op marokko.nl dusse wil et wel wete..........

aichaKandisha
17-06-2003, 20:14
hmmmmmmmmmmm. effe een gokje......... begint haar naam met een S???

Generaal_Kadafi
17-06-2003, 20:14
ehyaaa Kickgirl Temsamni aan je laten zitten en dan in deze topic tnawies doen yek!!!

kickgirl
17-06-2003, 20:16

ewa Hoe moet ik me anders er buiten houden??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8