Bekijk originele versie : Miskraam
trotsemoslima
05-08-2006, 16:18
Salaam Alaikoem,
Ik heb afgelopen 27 juli van de gynaecoloog te horen gekregen dat mijn baby bij 10 weken zwangerschap dood is.
Ik kreeg tabletten om de miskraam op te wekken, en diezelfde nacht is het gebeurd.
Ik heb een dochter van 2,5 jaar en na 2 maanden gestopt te zijn met de pil, was ik zwanger wat helaas eindigde in een miskraam.
Mijn enige troost is dan ook het vertrouwen in Allah, dat het zo heeft moeten zijn.
Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt?
En hoe lang daarna weer zwanger?
Ik ga namelijk gewoon door met weer zwanger worden.
Salaam Alaikoem.
Trotsemoslima 24
oem_mujahid2
05-08-2006, 16:22
Assalaam ou alaikoem,
Toen mijn zoontje 5 maanden was werd ik weer zwanger, met 9 weken kreeg ik ee necho en zag ik het hartje kloppen, met 12 weken kreeg ik bloeding en weer een echo en bleek dat het kindje met 9 weken overleden was.
Ik heb 2 dagen daarna een curretage gehad, alhamdoelialh 3la koeli 7al.
Het is de wil van Allah subhana wa ta3ala en alels heeft een reden.
Ik ben niet bezig met zwanger worden, maar als het komt dan zal ik blij zijn.
Ikwens je veel sterkte en insha allah word je snel weer zwanger en zal alles goed verlopen.
wa salaam
badparel
05-08-2006, 17:42
Sterkte toegewenst meid,ik heb het verleden jaar ook meegemaakt,ik kreeg de miskraam met elf weken zwangerschap en ben ook gecurreteerd,daarna heb ik een maand gewacht zoals mn gyn zei om te kijken of ik weer regelmatig ongesteld werd,een maand later was ik weer zwanger en over anderhalve maand ga ik insha allah bevallen.
Ik wens je heel veel sabr toe en moge allah swt je bijstaan insha allah,het is qadr allah,allah swt heeft voor alles zn redenen.
:sjans:
Doenya25
05-08-2006, 17:50
Salaam Alaikoem,
Ik heb afgelopen 27 juli van de gynaecoloog te horen gekregen dat mijn baby bij 10 weken zwangerschap dood is.
Ik kreeg tabletten om de miskraam op te wekken, en diezelfde nacht is het gebeurd.
Ik heb een dochter van 2,5 jaar en na 2 maanden gestopt te zijn met de pil, was ik zwanger wat helaas eindigde in een miskraam.
Mijn enige troost is dan ook het vertrouwen in Allah, dat het zo heeft moeten zijn.
Salaam Alaikoem.
Trotsemoslima 24
Wa alaykoem salaam oeghti
Vertrouw op Allah ta'ala.
Allah heeft bepaald en wat Hij wil doet Hij
Ik wens je veel sterkte met het verlies, en moge jullie sabr hebben. Insha Allah zul je weer zwanger worden en verloopt het allemaal goed verder.
chahidaatje
05-08-2006, 18:51
Nou meid ik heb het niet meegemaakt, maar wel gewoon een miskraam gehad, ik wens je veel sbar en veel sterkte toe voor jou en je man...
Inshallah word je weer snel verblijd met een zwangerschap...
liefs Chahida:kus:
Samira_C
05-08-2006, 19:03
Salaam Alaikoem,
Salaam Alaikoem.
Trotsemoslima 24
Meid ik heb ik vorige jaar december ook een miskraam gehad. Ik heb er erg veel moeite mee gehad en nog steeds als ik er aan denk. Ik ben nu al een poosje bezig en ben nu ook bij de gync. geweest, en volgens hem gaat het nog wel lang duren voordat ik zwanger kan raken. Maar ik heb vertrouwen in allah swt.
Sterkte meid.
Inschallah dat je weer snel zwanger mag raken. :goedzo:
insaan_3aadi
05-08-2006, 19:06
Lijkt mij heel pijnlijk en emotioneel. Moge Allah je sabr belonen.
Gewoon weer op naar de volgende :banana: wat gebeurd is is gebeurd. Qadar Allahoe wama sha-a fa'al!
trotsemoslima
05-08-2006, 20:09
Beadnkt meiden voor jullie lieve berichten, hier heb ik zeker steun aan.
Degenen die ook zwanger willen worden, moge Allah swt jullie dit besparen en verblijden met een gezonde zwangerschap insha allah.
salaam alaikoem.
mooiste01
05-08-2006, 20:15
meid heel veel sterkte!!!!!
allah is groot, incha allah word je snel weer zwanger.
ik heb vorig jaar op 4 augustus een miskraam gehad, en alhamdoullilah ben ik nu weer zwanger.
Mozhima1
05-08-2006, 20:17
Moge allah swt je verblijden met een voorspoedige zwangerschap inschallah waarmee je je verdriet om je miskraam kunt verlichten.:kus:
AyourInou.
05-08-2006, 20:24
Dit is Allah swt's wil...
Insha'Allah mag Allah swt. jou verblijden met een na opvolgende zwangerschap ..
Heb Sabr,, Allah swt. is met de geduldige :)
Ma3a Salama,
Samira_C
05-08-2006, 23:46
meid heel veel sterkte!!!!!
allah is groot, incha allah word je snel weer zwanger.
ik heb vorig jaar op 4 augustus een miskraam gehad, en alhamdoullilah ben ik nu weer zwanger.
Was je naar je miskraam naar de gync. geweest?
ina lilah wa ina ilayhi raji3oen...
Allah heeft dit mte een reden gewild...
IK heb zelf ook 2x een miskraam gehad, natuurlijk doet het veel met je. Maar ja zodra je er weer aan denkt dat Allah groot is en hij geeft en neemt krijg je wat rust in je hart...
Ik hoop dat je snel zwanger mag raken meid van een gezond kindje...
Groetjes
Fat
Veel sbar meid en moge Allah je snel met een babytje blij maken.
Insania
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.