Bekijk originele versie : Wat voor type kusser ben jij?
kickgirl
17-06-2003, 19:01
Doe de test en je komt erachter!! Als je wilt mag je je uitkomst hier even melden.
:D
http://www.msn.nl/g_exredir.asp?URL=http://survey.opinionworld.com/scripts/dubinterviewer.dll/Frames?Quest=137
maroc_ladysiham
17-06-2003, 19:02
welke test dan??
kickgirl
17-06-2003, 19:03
deze test hierboven.
maroc_ladysiham
17-06-2003, 19:09
Jij hebt 12 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!
ewa ik heb de test gedaan :D
ik ben een romantische kusser dus :Iluvu:
Jij hebt 14 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een romantische kusser
Hahahaha!!
Humor...ik kan helemaal nieh zoenen...:jammer:
$J@K|€
Origineel gepost door kickgirl
Doe de test en je komt erachter!! Als je wilt mag je je uitkomst hier even melden.
http://www.msn.nl/g_exredir.asp?URL=http://survey.opinionworld.com/scripts/dubinterviewer.dll/Frames?Quest=137
Ik heb 20 punten :zwaai: :zwaai:
kickgirl
17-06-2003, 19:16
ok dan luitjes
Zometeen zet ik mijn resultaat even neer.
kickgirl
17-06-2003, 19:17
Origineel gepost door temsamni
Jij hebt 22 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een gepassioneerde kusser
Jij hebt alle technieken in huis om geweldig te kussen. Jouw natuurlijke charmes zijn onweerstaanbaar en iedere date weet jij te verleiden tot het moment suprème van de kus. Dan komen ze erachter hoe natuurlijk en toch vol passie jij kan zoenen. Pas wel op dat je niet elke keer te hard van stapel loopt, want uit deze test blijkt dat je soms ‘wilde’ neigingen hebt. Kussen is een samenspel tussen jou en je partner, dus probeer ook aan te voelen wat de ander prettig vindt. Zoenen kan je erg goed, maar niet iedereen is zo vol passie zoals jij, dus beheers je zo nu en dan.
Ewa temsamni
Beheers je even. he je weet toch dat je mij niet hoeft op te eten? ;) We will take it nice and slow
kickgirl
17-06-2003, 19:18
Origineel gepost door Sjakie
Hahahaha!!
Humor...ik kan helemaal nieh zoenen...:jammer:
$J@K|€
Moet ik het je leren? :stout:
kickgirl
17-06-2003, 19:22
hier is mijn resultaat. Maar ik wist het al!
Jij hebt 22 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een gepassioneerde kusser
Jij hebt alle technieken in huis om geweldig te kussen. Jouw natuurlijke charmes zijn onweerstaanbaar en iedere date weet jij te verleiden tot het moment suprème van de kus. Dan komen ze erachter hoe natuurlijk en toch vol passie jij kan zoenen. Pas wel op dat je niet elke keer te hard van stapel loopt, want uit deze test blijkt dat je soms ‘wilde’ neigingen hebt. Kussen is een samenspel tussen jou en je partner, dus probeer ook aan te voelen wat de ander prettig vindt. Zoenen kan je erg goed, maar niet iedereen is zo vol passie zoals jij, dus beheers je zo nu en dan.
Ben the bomb :stout:
MariamaMslma
17-06-2003, 19:24
Zo, is het warm hier of ligt het aan jou? Wat betreft kussen wordt jij gedreven door de liefde en romantiek. Voor jou betekent kussen meer dan de lippen tegen elkaar zetten. Je kust iemand omdat je van hem of haar houdt. Jouw zoenen zijn waarschijnlijk ook zeer prettig voor je partner, niet te voorzichtig en niet te wild: precies goed? Je kust met gevoel en weet dat zoenen een samenspel is tussen twee mensen. Jullie moeten het beiden immers lekker vinden. Een romantische kusser als jij weet waarschijnlijk ook altijd de juiste stemming erin te brengen: diner met kaarslicht, rozengeur in de kamer, ontbijt op bed…het moment voor een romantische kus is altijd daar voor jou!
:stout: :stout: :ego:
Origineel gepost door kickgirl
Moet ik het je leren? :stout:
Yellah kom maar op...kheb ze ff voor je klaargezet...:stout:
$J@K|€
Ladyx1983
17-06-2003, 19:28
Jij hebt 10 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een voorzichtige kusser
Wat betreft kussen mag jij wel wat meer hartstocht in het spel gooien. Je kijkt de kat uit de boom bij een date en als het erop aankomt om te zoenen, ben je erg terughoudend. Je hoeft natuurlijk niet meteen bovenop iemand te springen, maar als je iemand echt leuk vind mag je dat ook wel laten blijken. Straks denken ze nog dat je het niks vindt, of dat ze een slechte adem hebben. Ontspan jezelf, ga op je gevoel af en probeer na verloop van tijd wat nieuwe dingen uit!
Shokker7
17-06-2003, 19:34
Jij hebt 21 punten gescoord—Volgens deze test ben jij een gepassioneerde kusser
kickgirl
17-06-2003, 19:37
Origineel gepost door temsamni
Net zoals mij! Dit zal wel een teken zijn! ;)
Een heel goed teken voor ons ......
Je weet wel wat! :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.