Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe breng jij je huwelijksnacht door??

Pagina's : [1] 2

Therifboy
17-06-2003, 17:16

Hoi allen, Ben erg benieuwd hoe de jongeren hier in Nederland hun huwelijksnacht door hebben gebracht of hoe ze die door gaan brengen. Sommigen denken er niet aan maar sommigen hebben nu al plannen. Voor anderen komt de huwelijksnacht er al bijna aan en weet goed niet wat hun te wachten staat en bibberen van angst. dan heb ik het zowel over dames als over jongens. Zijn er mensen die er over willen praten. Laat het ons weten. Misschien zijn er ook mensen met iedeeen. Die een ander ook wel kan gebruiken. Kortom discuseer en deel je iedeen met ons. ( ons: de Marokkaanse jongeren.) En dan ga ik nu naar huis. Allen de groeten

Pietta
17-06-2003, 20:29
`Hai Het is wel moeilijk om alles bloot te leggen. Ik vraag me af of er nog wel een echte huwelijks nacht bestaat, daar bedoel ik mee echt op de traditioneele manier maagd het huwelijk in en toot op die avond dan voor het eerst sex met elkaar te hebben. Ik ben al onder tussen bijna 6 jaar geleden ontmaagd op mijn huwelijks nacht en het was voor mij geen probleem. Ik later terug met mijn uitleg. liefs peitta

sorayahabibi
20-06-2003, 11:10
ja, zijn er mense die hier op willen antwoorde ik ben ook wel nieuwsgierig of het wel zo rozegeur en maneschijn is zoals ik wel vaak hoor maar ook een nachtmerrie enfin hou jullie goe

MizzFez
20-06-2003, 11:21
Ik ga binnenkort trouwen, insallah (uh ben al getrouwd, maar de bruiloft komt binnenkort) en ik vind het ook heeeeeeeeeel eng om eerste keer naar bed te gaan met mn schatje! Bibber bibber! Haha! maar ik voel gelukkig vertrouwd bij hem en we hebben er al over en hij gaf mij een gevoel dat hij heel voorzichtig zal doen en zn best wil doen om mij op mn gemak te stellen.... ik wil ook tips van anderen horen hoe ze hebben meegemaakt (niet in details, hoor) Alvast bedankt!

Somicha
20-06-2003, 20:39

hai allemaal, ik denk dat het heel belangerijk is. dat je je op je gemak moet voelen bij de persoon die nacht en dat hij ook niet alles te snel en gemakkelijk doet maar de tijd voor je moet nemen om je gerust te stellen en je te laten ontspannen.. ik ben nog niet getrouwd ofzo, maar ik ben ook niet heel erg bang voor de huwelijksnacht. Ik bedoel als je je goed voelt bij je aanstaande man of in het geval van de mannen bij hun aanstaande vrouw denk ik dat alles wel goed zal komen, ik zou er ook geen supernacht van verwachten denk ik want het is toch de eerste keer voor velen en dat is toch pijnlijk denk ik... nou ja voor iedereen komt de eerste keer zeggen ze toch en laten we hopen dat ALLAH die nacht voor iedereen goed zal laten verlopen zonder al te veel pijn. groetjes.......

azuvrie
20-06-2003, 20:43
Origineel gepost door Therifboy Hoi allen, Ben erg benieuwd hoe de jongeren hier in Nederland hun huwelijksnacht door hebben gebracht of hoe ze die door gaan brengen. Sommigen denken er niet aan maar sommigen hebben nu al plannen. Voor anderen komt de huwelijksnacht er al bijna aan en weet goed niet wat hun te wachten staat en bibberen van angst. dan heb ik het zowel over dames als over jongens. Zijn er mensen die er over willen praten. Laat het ons weten. Misschien zijn er ook mensen met iedeeen. Die een ander ook wel kan gebruiken. Kortom discuseer en deel je iedeen met ons. ( ons: de Marokkaanse jongeren.) En dan ga ik nu naar huis. Allen de groeten jonge jonge waar jij aan denkt dat is spannend man ik heb een andere brobleem man lees mijn topic maar is. dan weet je wat bibberen is en angst.

miss_burberry
29-12-2004, 19:56
Ik zou slapen.. Na 3 dagen gefeest te hebben ben ik denk ik :maf: :hihi:

Tamoedje
30-12-2004, 14:10
Ik zou slapen.. Na 3 dagen gefeest te hebben ben ik denk ik :maf: :hihi: haha dit vind ik wel grappig. Ik was ook echt bekaf toen ik naar het hotel ging. Maar eenmaal in het hotel en alleen met je man ben je al die vermoeidheid kwijt. In de auto kon ik mijn ogen nog amper ogenhouden maar eenmaal in de kamer kreeg ik weer energie. Ik had van tevoren helemaal niet gedacht aan de huwelijksnacht. Mijn man heeft voor hotel gezorgd, ik zorgde er alleen voor dat ik een mooi lingeriesetje had. Dus eerst bruidsjurk uit en toen mijn man en ik om de beurt douchen en de rest komt vanzelf. Echt zonde dat zoveel meiden met angst en trillende handen de huwelijksnacht tegemoet zien. Ik ga nie liegen, ik geef toe dat het pijn doet, maar dat komt echt door de angst. Toen de angst bij om weg was toen ging alles pijnloos. Pas een paar dagen na de huwelijksnacht toen het pijnloos ging kon ik ervan genieten. Dus eigenlijk stelt de huwelijksnacht niet veel voor, behalve dan dat je voor het eerst elkaar naakt ziet en naast elkaar slaapt. De meiden die nog gaan trouwen wens ik veel plezier en succes en vooral niet bang zijn want daarmee verpest je een hoop voor jezelf En de mannen: Wees een echte heer!! Niet doordrammen en alleen maar uitgaan van je eigen behoeften, denk eerst aan je vrouwtje en dan pas aan je eigen behoeften.

Tamoedje
30-12-2004, 14:11
Trouwens: Ik was nog hartstikke maag en GEEN druppeltje bloed.

sabah19utr
30-12-2004, 14:16
Trouwens: Ik was nog hartstikke maag en GEEN druppeltje bloed. hoe reageerde jou man dan?

OpzoekNaarJou
30-12-2004, 15:56
Trouwens: Ik was nog hartstikke maag en GEEN druppeltje bloed. Ben daar ook wel benieuwd naar :D :D :D HOE HEEFT JOU MAN GEREAGEERD??? :o :o :o

snoopie
30-12-2004, 16:05
Trouwens: Ik was nog hartstikke maag en GEEN druppeltje bloed. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je man heeft gereageerd.

MissNaughty_81
30-12-2004, 16:50
:o Ik heb me voorgenomen als het zover is dat ik flauw ga vallen en ga hyperventileren....

Mysticalia
30-12-2004, 17:08
MissNaughty :lol::lol:

welo
31-12-2004, 16:12

Mijn man had super veel geduld ik ben begin augustus getrouwd en heb het pas half september gedaan. Het ging gewoon niet en dan stopte hij zonder er een probleem van te maken of door te dramen. Op een gegeven moment was voor mij echt de maat vol en zei ik dat ook al zou ik schreeuwen hij gewoon door moest gaan tenzij ik stop zei dan moest ie stoppen en dat ging goed allhamdoullah. Het is inderdaad de spanning die gewoon alles blokkeerd je moet je ontspannen hoe moeilijk dat ook is. Het doet even pijn en een paar dagen erna nog wel maar het ergste heb je dan ook echt achter de rug.

Pagina's : [1] 2