Bekijk originele versie : Wat Die Je Als Je Je Eigen Zusje Ziet Zoenen Met Een Jongen?
ze3maze3ma
17-06-2003, 16:54
ik heb namelijk me zusje van 13 zien zoenen met een jongen van 16/17 ok maar ze gaat toch niet midden op het station zoenen!
en met een jongen van 16/17!!
ze3maze3ma
17-06-2003, 16:58
Origineel gepost door SlaatNergens0p
schrijf eens beter en je zult ook gekust worden door mij :)
okeeey.. :Iluvu: kom hier met je mond!!!!! :giechel:
Atlasleeuw
17-06-2003, 16:59
ik zou eerst die jongen kapotrammen....:stomp: :zweep: :auw: en dan zou ik haar meenemen naar huis en opvoeden.... :kwaad:.....:zweep: :zweep:......
mocro_souhaila
17-06-2003, 17:01
13??? dat is wel heel erg jong he
ze3maze3ma
17-06-2003, 17:02
Origineel gepost door mocro_souhaila
13??? dat is wel heel erg jong he
jaa haa echt wel maar ik ben 3 jaar ouder dan haar
rkajed.ainzora
17-06-2003, 17:03
allebei , worden ze een kopje kleiner gemaakt!!!
C_warrior
17-06-2003, 17:05
had haar kop tegen de muur aangeramd. had niets verteld tegen me ouders anders was ze dood, maar ik zou haar zelf manieren leren en niet meer uit de oog verliezen....
ze3maze3ma
17-06-2003, 17:12
owwkeey
mocro_souhaila
17-06-2003, 17:15
aha dus iedereen gaat geweld gebruiken...nooit aan fatsoenlijk mee praten gedacht...misschien zoud at helpen..vertellen waarom het niet mag....daarna kan je verder zien of het heeft geholpen....ze3ma klappen helpen....dan gaat ze wel ergens heen waar niemand haar kan betrappen..dus beter eerst rustig praten en dan zien of het helpt
chainreaction
17-06-2003, 17:44
ik zou denk ik met r praten ik bedoel wat helpt t egt als je der slaat als je gewoon fatsoenlijk met r praat en uitlegt waarom ze ïets'' niet mag
anders blijft ze t doen in t vervolg maar dan stiekem
iedereen overdrijft 13 jaar is niet zo jong hoor dan zit je al in de 2e van de middelbare
mocromagic
17-06-2003, 18:00
ik zou HELEMAAL FLIPPEN!!!!!!! ik weet niet wat ik dan zou doen.....Allah ie hfedna!!meer kan ik eigenlijk al niet zeggen.
Origineel gepost door zegmazegma
ik heb namelijk me zusje van 13 zien zoenen met een jongen van 16/17 ok maar ze gaat toch niet midden op het station zoenen!
en met een jongen van 16/17!!
Eerst zo: http://www.smilies.nl/sad/scared.gif
Dan zo: http://www.smilies.nl/argue.gif
En dan zo: http://www.smilies.nl/rough/twak.gif
:D
begin haar vanaf nu op te voeden nu het nog kan :)
ik zou haar uithoren over die jongen en waarom ze met hem stond te kussen... en dan haar een paar lessen/manieren leren over waarom ze nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te jong is.... maar absoluut niet naar de ouders gaan.... domste wat je kunt doen...... dadelijk hebben haar daden gevolgen voor mij..... ....
Missprive
17-06-2003, 18:15
ik weet niet wat ik zou doen
in ieder geval wel schrikken
Maar ik weet wel wat me broerSSS met mij zouden doen :D
hihi eerst hoeken dan stoten dan beuken dan martelen dan breken
dan wurgen dan neer steken dan neerschieten dan in stukjes hakken
en dan..... :rolleyes:
in de tuin begraven naast de na3na3
Echt ik meen het
en die jongen zou tjah precies het zelfde doormaken als mij
Alleen weet ik niet wie extra meer pijn zou gaan lijden :rolleyes:
ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.