Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil het echt weghebbe..

Pagina's : [1] 2

t0ensi
04-08-2006, 20:10

ik heb last van zo'n streep onder me ogen, net boven me wangen.. me moeeder heeft het ook, maar kvind t echt leljik. heb er foto's van gemaakt, al zijn ze niet duidelijk, hte is met een pijltje aangegeven. wie heeft hier ook last van en heeft mss een goede tip?? http://img281.imageshack.us/img281/1310/anieshs4.jpg

borgerokko
04-08-2006, 20:23
Ik heb dat ook. :hihi: Tips zijn welkom!

sahbtie
04-08-2006, 20:23
camouflagestik of stift gebruiken, helpt wel ;)

t0ensi
04-08-2006, 20:26
camouflagestik of stift gebruiken, helpt wel ;) welke kan ik het beste gebruiken? :rolleyes: :kus:

saaraa
04-08-2006, 20:38

DAt heeft iedereen volgens mij alleen is dat bij jou meer te zien.. Misschien heb je bolle wangen en accentueert het dat lijntje meer

t0ensi
04-08-2006, 20:39
DAt heeft iedereen volgens mij alleen is dat bij jou meer te zien.. Misschien heb je bolle wangen en accentueert het dat lijntje meer Ja, ik heb inderdaad bolle wangetjes elhamdoelillah, dat vind k wel leuk, maar die strepe niet! :traan1:

Fouzzia
04-08-2006, 20:46
Heb ik ook. Heeft iedereen, als je last van wallen hebt zie je het nog beter. dus zorg dat je geen walen hebt, door goed te slapen en goede verzorging.

saaraa
04-08-2006, 21:00
Ja, ik heb inderdaad bolle wangetjes elhamdoelillah, dat vind k wel leuk, maar die strepe niet! :traan1: Hey meisie, Je bolle wangetjes accentueeren de streepjes... Het hoort bij je.. Wees er trots op.. Niet iedereen heeftzo'n streepje.. en als je er echt vanaf wilt.. Kan je het met een camouflage stick camoufleren.. Maar als je er definitief vanafwilt.. Moet je naar een plastichirug gaan.. En die gaat het gedeelte boven het streepje dan vullen maar ik zou het niet doen het streepje hoort bij je natuurlijke schoonheid... Saaraa,

Een_Meisjj
04-08-2006, 23:55
Heb ook dat stomme streepje :traan1: maar soms valt het iets mindr op dan de andre dag :)

t0ensi
04-08-2006, 23:58
Hey meisie, Je bolle wangetjes accentueeren de streepjes... Het hoort bij je.. Wees er trots op.. Niet iedereen heeftzo'n streepje.. en als je er echt vanaf wilt.. Kan je het met een camouflage stick camoufleren.. Maar als je er definitief vanafwilt.. Moet je naar een plastichirug gaan.. En die gaat het gedeelte boven het streepje dan vullen maar ik zou het niet doen het streepje hoort bij je natuurlijke schoonheid... Saaraa, aaaaah chokran 7abiba, lief van je! :kus: Ik denk dat ik die camouflagestick ga proberen ja!, plastische chirurgie never!:maf2:

t0ensi
04-08-2006, 23:59
Heb ook dat stomme streepje :traan1: maar soms valt het iets mindr op dan de andre dag :) :(

saaraa
05-08-2006, 00:07
aaaaah chokran 7abiba, lief van je! :kus: Ik denk dat ik die camouflagestick ga proberen ja!, plastische chirurgie never!:maf2: Is goed.. Ik ben blij dat ik je hebt kunnen helpen.. Kus

Hajiba81
05-08-2006, 01:26
Camouflage stick van YSL is het beste.. komt dat echt door bolle wangen? niet altijd toch. ik vind het er niet erg uitzien bij jou. probeer anders gewoon aandacht op iets anders te vestigen, je ogen ofzow of jukbeenderen?

t0ensi
05-08-2006, 01:28
Camouflage stick van YSL is het beste.. komt dat echt door bolle wangen? niet altijd toch. ik vind het er niet erg uitzien bij jou. probeer anders gewoon aandacht op iets anders te vestigen, je ogen ofzow of jukbeenderen? Jaaa, tvalt ook niet zo erg op hoor, maar ik heb het altijd al gehad en I just don't like it :o van YSL?, waar kan k dat vinde?

Hajiba81
05-08-2006, 01:29

Jaaa, tvalt ook niet zo erg op hoor, maar ik heb het altijd al gehad en I just don't like it :o van YSL?, waar kan k dat vinde? Bij ici paris, (yves saint laurent) het is wel prijzig, maar zuster het is de moeite waard!!! niks is beter wa salaam aleykoem

Pagina's : [1] 2