Bekijk originele versie : keuken princes en tevens zakenpartner gezocht
Salaam ik ben van plan om een eigen zaak te beginnen bakkeij met eetruimte maar aangezien ik geen keukenprinces ben ben ik op zoek naar iemand die dat is en tevens mij zakenpartner wil zijn wie oow wie durft????????
Abdel_Nice
04-08-2006, 18:20
mannen niet welkom neem ik aan,
Abdel_Nice
04-08-2006, 18:35
discriminant :jammer:
sommige mannen zijn beter in de keuken dan jullie vrouwen denken..?
ik discrimineer niet mijn mannetje is ook mijn keuken prins,maar ik wil liever met een dame werken..
Abdel_Nice
04-08-2006, 18:39
ik discrimineer niet mijn mannetje is ook mijn keuken prins,maar ik wil liever met een dame werken..
ewa zeg dat dan van in het begin, ahzoo... ewa dan zijn we uitgepraat!?
FriSkY_LaDy
04-08-2006, 19:00
Salaam ik ben van plan om een eigen zaak te beginnen bakkeij met eetruimte maar aangezien ik geen keukenprinces ben ben ik op zoek naar iemand die dat is en tevens mij zakenpartner wil zijn wie oow wie durft????????
Vanwaar ben je?
Ik zal wel voor klanten zorgen als je van Belgiƫ/Antwerpen bent :hihi:
Hasna_real
04-08-2006, 19:45
Troela,
Waar wil je starten?
liefst in omg Almere...heb je interesse ?
Hasna_real
04-08-2006, 19:50
Almere is dood! Omgeving Amsterdam, zou beter zijn!
Wat voor soort eettent had je in gedachten, een marokkaanse?
Als ik mee zou doen, hoeveel moet ik dan inleggen?
hier in almere is er veel vraag naar vadaar in amsterdadm heb overal wel bakkers.ik wil me denk meer richten op koekjes enzo..denk ik.ik ben er pas op gekomen dus weet nog niet hoe en wat...
ik twijfel ook erg wat precies wil graag een bakkerij met eetruimte...maar wil weer oook een klein restaurantje
ben er nog niet helemaal uit
Hasna_real
04-08-2006, 20:14
Koekjes? In Almere?
Je wilt dus beginnen als bakker. Ik dacht dat je een lunchroom ofzo wilde beginnen. Zo'n lekkere bocadillo verkopen in Almere, heerlijk.....
Hasna_real
04-08-2006, 20:16
Lijkt me een goed plan! Alleen vind ik Almere een beetje ver. Ik kom zelf uit Zaandam.
amsterdam zou ook wel kunnen maar dan moeten we met iets heel nieuws komen denk al die concurrentie daar...eerst een goed plan hebben lijkt me het beste..en uuh bacadillo dat is?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.