Bekijk originele versie : Roddelen
hey allemaal....i
k heb ooit een verhaal gelezen, dat me zo erg aansprak datv ik het hier op het forum zet....lees het alsjeblieft en denk dan na.
Een oude man was met een zoontje op pas. hij zat op een ezel en de jongen liep ernaast.
''kijk nou eens, die man.., hij laat zijn kleine zoontje lopen terwijl hij het zichzelf gemakkelijk maakt..wat egoistisch'', werd er gefluisterd. hierop liet de man zijn zoon op de rug van de ezel zitten en ging er zelf naast lopen. ''moet je zien, tegenwoordig hebben kinderen geen respect meer voor ouderen....die jongen laat de oude respectabele man lopen en hij gaat zelf met zijn jonge benen uit zitten rusten''
dus stapte de jongen af en liepen vader en zoon heel democratisch iederen aan een zijde van de ezel.
''heb je ooit zoiets gezien?! ze hebben een ezel, maar lopen ernaast...'', spraken de tongen nu. Dus gingen ze allebei op de rug van de ezel zitten. ''oh...wat erg....dierenmishandeling!''.zeiden de mensen nu.
Er zat niets anders op....vader en zoon stroopten hun mouwen op, haalden nog even flink adem en tilden samen de ezel op en droegen hem op hun schouders.....
:confused: dat zal je wel denken maar wij doen elke dag precies het zelfde bij alles wat we zien.
SUBHANALLA ik weet 't niet meer :rolleyes:
xxxjes hayet :o :zwaai:
maroc_ladysiham
17-06-2003, 16:21
hij is :goedzo:
nu je het zegt dat doen we vaak oordelen
C_warrior
17-06-2003, 16:34
HAhahahahahhahahahahahha
die is goed :hihi:
Men mogen zeggen wat ze willen maar er naar luisteren is een andere verhaal.....
Sweetmarocia
17-06-2003, 16:57
EEN HEEL GOED VOORBEELD, WANT VOLGENS MIJ ZIT HET ECHT ZO. OP ALLES WAT JE DOET VIND MEN WEL IETS OM OVER TE KANKEREN. EN HELAAS BEZIT DENK IK IEDER MENS DIE EIGENSCHAP.......
heyy allemaal
dank jullie wel voor de reacties,
ik hoop dat mensen op een dag niet meer roddelen ;)
maar dat zal toch nooit gebeuren :(
doeiiiiii(k)
Laatst hé, zat ik zo met een bende meisjes op een bankje op school, toen er zo'n een klasgenoot van me langstliep, en gelijk begonnen die mieden over zijn zus, maar ik mag dat meisje wel, dus ik zeg: "meiden, hou op, we roddelen." En in plaats van dat ze zeggen: "Je hebt gelijk, kappen,.." zeiden ze: "Nou en? dat doet zij ook,..." :jammer:
ofzo
kijk dat bedoel ik nou.......we doen mensen pijn zonder dat we het merken en ook al worden we er op gewezen we gaan nog door, we denken niet na bij wat we zeggen :( die mond van ons praat nog al wat.......ik wil niet zeggen dat ik niet roddel ;) maar ja ik probeer de laatste tijd wat minder te roddelen ;) maar of het lukt.....daar kom ik nog wel achter
xxxjes
heyy,
bedankt allemaal voor jullie reacties....
ik vind deze reacties erg leuk........maar is er ook iemand die denk, waar slaat dat verhaal op, ze zijn er heus wel maar die zetten hier niks......nou okey, ik wil alleen ff zeggen als je dit verhaal helemaal niks vind dan moet je dat ook zeggen.
kusjes hayet
Origineel gepost door hayete
heyy,
bedankt allemaal voor jullie reacties....
ik vind deze reacties erg leuk........maar is er ook iemand die denk, waar slaat dat verhaal op, ze zijn er heus wel maar die zetten hier niks......nou okey, ik wil alleen ff zeggen als je dit verhaal helemaal niks vind dan moet je dat ook zeggen.
kusjes hayet
neej hor meid tiss een goed verhaal ;)
hey allemaal,
dank je wel moiself......alleen heb ik het jammer genoeg niet zelf gesreven ;)
hahahaha maar dat komt hoop ik nog wel, dat ik een eigen verhaal ga schrijven!!!
maar hoe meer reacties hoe meer ik geloof dat iedereen roddelen erg vind!!!!
kusjes hayet
roddelen is een vak ik walg daarvan en hou daar echter niet van maar ja wat kun je daar aan doen gewoon accepteren dan maar of er niet op in gaan!
zozo niet veel mensen vinden het interesant meer :hihi:
maar ja wat kan ik er aan doen!!!!! :rolleyes: :hihi:
:zwaai:
GangstaLovin
28-06-2003, 15:47
Origineel gepost door hayete
:confused: dat zal je wel denken maar wij doen elke dag precies het zelfde bij alles wat we zien.
SUBHANALLA ik weet 't niet meer :rolleyes:
xxxjes hayet :o :zwaai:
Speak for yourself a.u.b ;)
is goed!!!1 maar ik denk dat wel erg veel mensen roddelen!!!!!
:zwaai:
GangstaLovin
28-06-2003, 15:52
Ik denk dat ook ....vooral de wat oudere generatie en ook de marokkaanse meiden die eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht vast houden aan cultuur. En het zijn ook meestal marokkaanse meiden die alleen maar met marokkaanse meiden omgaan die vaak roddelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.