Bekijk originele versie : Vrouw gooit hete olie over vriend
HoneyBee
04-08-2006, 15:20
UTRECHT - 04/08/06 - (Novum) - Een 42-jarige man uit Gorinchem is donderdagnacht zwaargewond geraakt doordat zijn vriendin gloeiend hete olie over zijn gezicht gooide. Dat meldt de politie. De man lag op bed, toen de 40-jarige vrouw net na middernacht in hun woning aan de Snijderstraat in de Zuid-Hollandse plaats haar daad beging. Het slachtoffer is met zware brandwonden naar een ziekenhuis vervoerd. De politie vermoedt dat er sprake was van problemen in de relationele sfeer. De vrouw is aangehouden.
Na haar actie liep de vrouw, met een mes in de hand, naar een woning in de buurt. De bewoners van het huis waarschuwden de politie Ze maakte volgens de politie een verwarde indruk, maar ze was niet meer agressief.
Bron: © Tiscali/Novum
OumYAssine
04-08-2006, 15:27
het word steeds erger subhanallah
YeDis_an_AbDaRs
04-08-2006, 15:32
laag.... :jammer:
Doenya25
04-08-2006, 15:36
Nou deze man zal nooit meer hetzelfde gezicht meer hebben..... :wow:
lieve_meissie
04-08-2006, 15:37
Hij zal het wel verdiend hebben:hihi:
YeDis_an_AbDaRs
04-08-2006, 15:39
Nou deze man zal nooit meer hetzelfde gezicht meer hebben..... :wow:
idd..lah yestar o safi..ik begrijp het wel dat je in zo'n situatie jezelf niet in de hand hebt..maar hete olie over iemands gezicht gooien??..:(
Doenya25
04-08-2006, 15:41
engerd :moe:
Doenya25
04-08-2006, 15:43
idd..lah yestar o safi..ik begrijp het wel dat je in zo'n situatie jezelf niet in de hand hebt..maar hete olie over iemands gezicht gooien??..:(
Wat haar redenen waren Allahoe a'lem. Je bent dan wel heel ver van de aardbodem om een mens te verminken.
Sommige mannen verdienen het om keihard aangepakt te worden.
achermijnpc
04-08-2006, 16:01
wollahila dat is wat ik dacht :hihi:
ps: rotterdamse, waarom elke keer dat ik net wat hoor op de radio een paar seconde later schrijf jij er een topic over of iemand anders, engggg :eek:
Romainna
04-08-2006, 16:05
Maar niet op zo een manier.:(
Hij is nu voor de rest van zijn leven verminkt.:jammer:
Miss_Magrebia
04-08-2006, 16:08
Niemand verdiend zoiets
YeDis_an_AbDaRs
04-08-2006, 16:08
Ik had het gisteren ook gelezen..
Tja,hij zal heus wel iets gedaan hebben waardoor er iets bij die vrouw is geknapt.
Zo las ik een keertje dat een vrouw in vietnam,de lala,van haar man had afgehakt en deze aan een ballon had bevestigd.....omdat meneer vreemd bleef gaan:hihi:...
aan een ballon? hahaha zoiets geks heb ik nog nooit gehoord hahaha..
Miss_Magrebia
04-08-2006, 16:09
Maar toch niet met Olie :eek:
Maar niet op zo een manier.:(
Hij is nu voor de rest van zijn leven verminkt.:jammer:
Je weet niet wat hij haar allemaal heeft aangedaan. Kan me er best een voorstelling van maken, waardoor die vrouw zo tot wanhoop is gedreven.
Olie over iemand heen gooien gaat te ver, maar ik weet dat als je altijd vernederd bedreigt en mishandeld wordt, dat er op een dag iets bij je knapt. (ik weet helaas waar ik over praat).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.