Bekijk originele versie : Yasmina als uitlaatklep
Salaam Allemaal...
Eenmaal je lid wordt van Yasmina..wordt je alsmaar aangetrokken door de reacties van de leden..en voor sommigen is het moeilijk om daar niet aan te voldoen..
Wat heeft Yasmina met je tijdsindeling gedaan..
Hier mag je alles kwijt over..je dierbare "vriendin" die yasmina heet.
Je bent vrolijk of boos neerslachtig of broos..slecht geziend, in euforie, in diepe put, zelfs depressief, blij, in love, en uiterste spanning, vredig ontspannen, boos, kwaad, in woedeuitbarsting, kalm, nerveus, koel, uiterst waakzaam, gewoon jezelf, prikkelig, voldaan.............Yasmina ontvangt je en omarmt je...hier kun kwijt, waar je het anders nooit lukt.
Hier is je kans om yasmina te bedanken..of heb je meer voor haar..laat het hier horen mensen..en vergeet niet laat iedereen in zijn waarde..
Camilla27
16-06-2002, 18:40
He MJ deze is echt goed.....nou ik wil Yasmina bedanken.........heb veel mensen leren kenen heb veel geleerd....onderandere van jou :) nou mijn msn is eindelijk wat langer geworden :) ...... maar Yasmina moet nu niet naast de schoenen gaan lopen...want het staan niet bij mij op de eerste plaats......als ik weet dat ik wat moet doen dan zet ik mijn pc zo uit.......en dagen zoals zondag(als ik niks ga doen) jaah dan is yasmina een goede optie. :zwaai:
Ik wil yasmina bedanken omdat ik via deze weg eindelijk 's erachter kan komen wat er leeft bij mijn marokaanse zusters en broeders.
I wanna say thanx 2...
Thanx voor het dichterbij elkaar brengen van mijn broeders en zuster uit marokko/nederland. En Thanx 2 alle Yasmina-leden die zo behulpzaam en lief zijn voor elkaar! :zwaai:
Ik wil ook yasmina bedanken en zeker de mensen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt (de mensen achter maroc.nl)..
Ik heb bewondering voor sommige mensen hier op yasmina..en die bewondering breidt zich uit..dat is alleen maar positief..
Origineel gepost door Mohammed Justice
(de mensen achter maroc.nl)..
Salaam Mohammed Justice
Eigenlijk wil ik jou ook ff bedanken omdat je meestal wel zinnige topics opent. Topics waar echt in valt te discusseren en waar je over na kunt denken. So thanx.......
Maarrruuuuu, je moet wel ff dat maroc.nl wijzigen in marokko.nl.
Maroc.nl is namelijk een andere site, wellicht zitten hier de zelfde mensen achter, maar eerlijk gezegd denk ik dat het concurrenten zijn...
Dusss wijzig 't ff voordat je een moderator op je nek krijgt. :D :D
Camilla27
16-06-2002, 20:18
Origineel gepost door Pebbles
Salaam Mohammed Justice
Eigenlijk wil ik jou ook ff bedanken omdat je meestal wel zinnige topics opent. Topics waar echt in valt te discusseren en waar je over na kunt denken. So thanx.......
Maroc.nl is namelijk een andere site, wellicht zitten hier de zelfde mensen achter, maar eerlijk gezegd denk ik dat het concurrenten zijn...
zover ik weet is Yasmina daiting overgenomen door maroc.nl......als ik hier kom kom ik trouwens nooit via yasmina maar via maroc .nl :zwaai:
Salaam Mohammed Justice
Thank you Pebbles..
Euuhh..is het waar..ik heb juist de twee adressen geprobeerd en ik kom op yasmina uit..ok..ik dank iedereen die rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken is bij het bouwen en onderhouden van yamina..
Yasmina natuurlijk..geen yamina
Yasmina brengt mensen dichter bij elkaar
Ja..Emshoom lijkt verdacht op de Proximus reclame..maar het is waar!
Hanaetje
16-06-2002, 21:31
Met Jasmina kun je echt weten de "geheimen die marokkanen meeleven en hier tot uiting kunnen brengen."Wat soms zie je in sommige topics problemen ...etc. van je zelf.Kun je oplossingen, raad krijgen van mensen die er ervaring mee hebben of weten hoe ze dit of dat kunnen oplossen...En dit brengt de mensen dichterbij.
Beslama
Hanae
EsteeLauder01
16-06-2002, 21:46
Origineel gepost door Emshoom
en wees er maar zeker van, Yasmina brengt mensen dichter bij elkaar !
Hihi...Proximus ook. ;)
Origineel gepost door camilla27
zover ik weet is Yasmina daiting overgenomen door maroc.nl......als ik hier kom kom ik trouwens nooit via yasmina maar via maroc .nl :zwaai:
Verrek, je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat maroc.nl en marokko.nl 2 verschillende waren, maar nu zag ik dus dat er een link naar yasmina op maroc.nl te vinden was, die weer leid naar marokko.nl.
Ik dacht dat dus omdat er op maroc.nl ook een soortgelijk gebeuren is alleen heet 't daar prikbord. Moet trouwens wel vermelden dat de meeste leden op allebei zitten (soms undercover).
Maarru mischien wil een van de moderators hier een en ander toelichten, ik bedoel, is het nou 1 of 2 of concurrenten of partners?
En als er op maroc.nl een link is, waarom is deze link er dan niet op marokko.nl?
En nou niet gelijk m'n bericht verwijderen ofzo, gewoon beetje uitleg, that's all.
:confused:
EsteeLauder01
16-06-2002, 22:29
Yasmina als uitlaatklep...dat mag je wel zeggen MJ.
Maar wel een verslavende uitlaatklep...gelukkig ben ik wat geminderd de laatste tijd want het begon erg te worden.
Het leuke hieraan is dat je kan deelnemen aan de onderwerpen wanneer je wilt...als je wilt...als je tijd hebt...dus geen verplichtingen.
Het is ook nog eens leerrijk...intressant...plezierig...humoristisch.. .soms triest...in één woord...yasmina is 'the best'...oops...dat waren 2 woorden.
;)
Moderator
16-06-2002, 22:32
Verrek, je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat maroc.nl en marokko.nl 2 verschillende waren, maar nu zag ik dus dat er een link naar yasmina op maroc.nl te vinden was, die weer leid naar marokko.nl.
Ik dacht dat dus omdat er op maroc.nl ook een soortgelijk gebeuren is alleen heet 't daar prikbord. Moet trouwens wel vermelden dat de meeste leden op allebei zitten (soms undercover).
Maarru mischien wil een van de moderators hier een en ander toelichten, ik bedoel, is het nou 1 of 2 of concurrenten of partners?
En als er op maroc.nl een link is, waarom is deze link er dan niet op marokko.nl?
En nou niet gelijk m'n bericht verwijderen ofzo, gewoon beetje uitleg, that's all.
:confused:
Salaam,
Maroc.nl heeft helemaal niets met Marokko.nl of Yasmina te maken. Het feit dat Maroc.nl op hun voorpagina een link hebben staan naar de Marokko Dating rubriek op Marokko.nl wil niet zeggen dat de één een onderdeel van de ander is.
Wel zijn er afspraken gemaakt tussen de Marokko Media Groep (van o.a. Marokko.nl) en de Stichting Maroc.nl (ik denk dat dit maakt dat men denkt partners van elkaar te zijn). Echter beperken deze afspraken zich tot de overeenkomt elkaar niet te overlappen in content. Verder kunnen beide partijen uitstekend met alkaar overweg. Sterker nog, enkele redactieleden houden zich met beide sites bezig, en enkele directieleden van Marokko Media hebben enkele jaren in het bestuur gezeten bij Maroc.nl en de Stichting Maroc.nl gemaakt tot wat het nu is.
Maar, zowel Yasmina als Marokko Dating zijn en blijven voor 100% een onderdeel van Marokko.nl. Het is echter wel zo dat alle sites door hetzelfde internet ontwerpbureau geproduceerd zijn. Zie disclaimer onderaan een webpagina.
Ma3a salama,
Moderator
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.