Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex

Pagina's : [1] 2

LQwaad4life
17-06-2003, 15:30

zijn jullie het met mij eens dat er de laatste tijd veel onzin topics over sex worden geopend. Ik ben het zat en ik eis dat de moderatores daar iets tegen doen.

mistral
17-06-2003, 15:32
Laat ze meteen al die trouwonzin aanpakken!! :D

LQwaad4life
17-06-2003, 15:37
Origineel gepost door mistral Laat ze meteen al die trouwonzin aanpakken!! :D inderdaad, hou op met die trouw onzin. als je ergens tegen bent, roep mj erbij, ik sta pal achter je en ik zal alle peteties tekenen. Vive la resisstance

SweetRose
17-06-2003, 15:38
Wat stel je dan voor?

samiratjee
17-06-2003, 15:39

Origineel gepost door LQwaad4life zijn jullie het met mij eens dat er de laatste tijd veel onzin topics over sex worden geopend. Ik ben het zat en ik eis dat de moderatores daar iets tegen doen. Jou bannen zou al veel schelen :D

mistral
17-06-2003, 15:40
Origineel gepost door LQwaad4life inderdaad, hou op met die trouw onzin. als je ergens tegen bent, roep mj erbij, ik sta pal achter je en ik zal alle peteties tekenen. Vive la resisstance Allo allo, listen carefully, i will say this only once: :rolleyes:

LQwaad4life
17-06-2003, 15:41
Origineel gepost door temsamni Hoor wie het zegt :D ik ben serieuze :melig: we zijn hier om over serieuze onderwerpen te praten. der is geen ruimte voor onzin. wat mij het meeste iriteert zijn de bilhaartopics, wat voor nut hebben ze?

mistral
17-06-2003, 15:42
Origineel gepost door temsamni Jij zal ook verbannen worden...maar dan naar het hart van temsamni...eenmaal daarin is er geen uitweg meer voor jou! ;) Zum :kotsen: ja!

samiratjee
17-06-2003, 15:44
Origineel gepost door temsamni Jij zal ook verbannen worden...maar dan naar het hart van temsamni...eenmaal daarin is er geen uitweg meer voor jou! ;) :rolleyes: :aftel:

LQwaad4life
17-06-2003, 15:45
Origineel gepost door zin 'n midar Wat stel je dan voor? ik heb gehoort dat je ook een moderator bent geworden Ik geloofde het eerste nie, maar nu ik jou reactie zie, en t feit dat je geen smilies meer gebruikt, begin k die gasten gelijk te geven. laat mij aub met rust :engel: :engel:

Studje
17-06-2003, 16:03
Wat is er mis met seks...............is toch ook een onderdeel van je leven ;)...................en waarom mogen wij het hier niet over hebben....het is een vrij forum....dus alles mag er geplaatst worden..... Gr.M1noes

mistral
17-06-2003, 16:05
Origineel gepost door M1noes Wat is er mis met seks...............is toch ook een onderdeel van je leven ;)...................en waarom mogen wij het hier niet over hebben....het is een vrij forum....dus alles mag er geplaatst worden..... Gr.M1noes Zodra je getrouwd bent hoort het bij het leven, daarvoor doe je alsof dat niet zo is. :D

Studje
17-06-2003, 16:09
Origineel gepost door temsamni Helemaal mee eens! :D :stout:........................... Gr.M1noes

Pagina's : [1] 2