Bekijk originele versie : ongelooflijk!
yasmina.
17-06-2003, 14:36
Heb net gehoord dat er een ned. meid is die pas bevallen is van een dochtertje. De vader van het kindje zou een marok. man zijn die getrouwd is en maar liefst 4 kinderen heeft!
:eek:
En na verder gevraagd te hebben blijkt gewoon dat ik de vrouw van die man ken! :schrik2:
Echt ongelooflijk.
Allahjester
Ik ga me er maar niet mee bemoeien, krijg je de poppen aan het dansen....
wat zouden jullie doen...?
groetjes Y*
miriammetje
17-06-2003, 14:41
Origineel gepost door yasmina*
Heb net gehoord dat er een ned. meid is die pas bevallen is van een dochtertje. De vader van het kindje zou een marok. man zijn die getrouwd is en maar liefst 4 kinderen heeft!
:eek:
En na verder gevraagd te hebben blijkt gewoon dat ik de vrouw van die man ken! :schrik2:
Echt ongelooflijk.
Allahjester
Ik ga me er maar niet mee bemoeien, krijg je de poppen aan het dansen....
wat zouden jullie doen...?
groetjes Y*
salama alikoem...
als zijn vrouw het niet weet en jij weet het wel vind ik dat jij het haar op een rustige manier moet zeggen...in zo een geval meid moet je je gewoon voorstellen dat het bij jou zou zijn stel jij was di evrouw..snap je...
succes habiba
beslemma miriam
Ik zou het grote nieuws op een messagboard zetten en dan nog vragen wat anderen zouden doen.
Gewoon mijn bek houden, zolang ze niet is verkracht weet die meid wat ze heeft gedaan en die vrouw zal ook wel bij m blijven met die kids.
yasmina.
17-06-2003, 14:47
ik ben niet van plan om wat te zeggen...
Ik schrok er alleen wel heel erg van.
Dat iemand tot zoiets in staat is die nota bene al 4 kinderen heeft.
Je weet dat zulke dingen gebeuren, alleen het is toch ff schrikken als je het gebeurd bij iemand die je kent.
Daarom dat ik hier geplaatst heb. Heb er geen kwade bedoelingen mee, het is anoniem dus niemand die mij kent ..... that's all.
RealCasawia
17-06-2003, 14:51
Is moeilijke situatie... Als je het vertelt dan wordt het rwinaaa en jij wordt erbij betrokken...
En als je het niet zegt hmmz... als die vrouw weet dat jij het al wist dan gaat ze jouw verwijten dat je nie hebt verteld en als ze het niet weet tja dan is er nix aan de hand voor jou...
Ik zou me persoonlijk erbuiten houden..ik vind dat die man z'n verantwoordelijkheden moet nemen en het vertellen aan z'n vrouw en ook voor dat andere kindje z'n verantwoordelijkheden moet nemen....
yasmina.
17-06-2003, 15:00
ja het is zowiezo rwiena als je dit te horen krijg...
maar goed..
het is niet zo dat ik die vrouw persoonlijk heel goed ken.... ze woont in dezelfde stad in marokko en het is hoi, hoe is het als ik haar tegenkom.
Ik ga me niet met haar zaken bemoeien......
En haar man..... ja, die denkt misschien dat er toch niemand achter komt... maar dat heeft ie dan mooi mis.. Er is er altijd minstens 1 die het weet....Allah swt.
RealCasawia
17-06-2003, 15:03
Origineel gepost door yasmina*
ja het is zowiezo rwiena als je dit te horen krijg...
maar goed..
het is niet zo dat ik die vrouw persoonlijk heel goed ken.... ze woont in dezelfde stad in marokko en het is hoi, hoe is het als ik haar tegenkom.
Ik ga me niet met haar zaken bemoeien......
En haar man..... ja, die denkt misschien dat er toch niemand achter komt... maar dat heeft ie dan mooi mis.. Er is er altijd minstens 1 die het weet....Allah swt.
Ja en precies die moet hij het ergst vrezen...
Volgens mij komt dat Nlse meisje na een tijdje wel bij hem aan de deur kloppen hoor met geef me geld ofzo dat is vaak zo dan valt ie door de mand bij zijn vrouw....
roosje22
17-06-2003, 15:09
Het hangt eigenlijk af van de band die ik met die vrouw zou hebben! Zou ik een goeie band met haar hebben zou ik t haar vertellen zoniet? dan zou ik mn mond houden zowiezo omdat meestal in situaties waarin de partner vreemdgaat ofzoiets extreems als wat jij hebt gezien geloofde de echtgenoot(e) het niet en komt de man/vrouw met een of ander l.ul verhaal en wordt jij raar aangekeken en ben je zogenaamd jaloers......
wel erg hoor! meskiena ik heb echt heel erg met haar te doen.
:jammer:
C_warrior
17-06-2003, 15:11
Origineel gepost door miriammetje
salama alikoem...
als zijn vrouw het niet weet en jij weet het wel vind ik dat jij het haar op een rustige manier moet zeggen...in zo een geval meid moet je je gewoon voorstellen dat het bij jou zou zijn stel jij was di evrouw..snap je...
succes habiba
beslemma miriam
Teveel je neus in andere mans zaken stoppen is gevaarlijk.
Ze komt er toch achter
roosje22
17-06-2003, 15:30
Origineel gepost door chabab
Teveel je neus in andere mans zaken stoppen is gevaarlijk.
Ze komt er toch achter
of niet :rolleyes:
mannen kunnen sniekie zijn hoor! Weet je hoeveel marokkanen stiekem in nederland een vrouw hebben en in marokko ook een stuk of 30 :jammer:
SweetRose
17-06-2003, 15:32
Triestige man...
Hij zou het zelf aan zijn vrouw moeten zeggen...Maar daar is ie te laf voor :jammer:
De vropuw weet van niets en jij wel?Hoe ben jij dan er achter gekomen en wie weet zijn dat maar geruchten valse roddels ... je kent marokkanen praten te veel en doen er altijd een schepje erboven op.
roosje22
17-06-2003, 15:44
Origineel gepost door Merjem
De vropuw weet van niets en jij wel?Hoe ben jij dan er achter gekomen en wie weet zijn dat maar geruchten valse roddels ... je kent marokkanen praten te veel en doen er altijd een schepje erboven op.
nou sorry hoor je doet net alsof alle marokkaanse mannen zo ongelofelijk trouw zijn en dit verhaal echt niet kan gebeuren! geloof mij nou maar dit gebeurt zo vaak :jammer:
yasmina.
18-06-2003, 09:19
ik heb het via een nederlandse collega die hem goed kent.....
ze had het erover en ik al helemaal verbaasd dat een getrouwd iemand met 4 kinderen uberhaupt vreemd zou gaan...
toen zei ze hij is de eigenaar van dat en dat cafe....
nou en ik ken toevallig iemand waarvan haar man een cafe heeft.... maar dacht; er zijn er wel meer...
heb verder gevraagd... en toen was het zeker dat zij het was....
zo ben ik erachtergekomen....
maar goed, misschien dat die vrouw het ook wel weet? I don't know.. and don't want to know.
voordat hij met deze vrouw was getrouwd had ie ook een rel. met een ned. meid en die heeft ook een kindje. Daar gaat ie zo nu en dan ook naar toe (om zijn kind te zien).
Zulke dingen gebeuren echt vaker dan je denkt...
maar goed.
Je staat dan toch raar te kijken.
Groetjes Y*
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.