Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn schoonmoeders nou..............

rania1515
17-06-2003, 14:31

Zijn schoonmoeders nou echt zo erg als wat men zegt? Ik hoor heel vaak van mijn schoonmoeders is echt en .............. en ze is zus en zo en ze gunt mij niks en haat mij. Ik zelf heb nog geen schoonmoeder en maak mij daar ook niet druk om. Maar ik zou graag willen weten of jullie daar ervaring mee hebben. :zwaai: :D ;) :) :

RealCasawia
17-06-2003, 14:38
Hahah ik snap eigenlijk wel dat moeders een beetje wantrouwend zijn en misschien zelfs fokop doen, want is wel logisch een nieuwe vrouw in z'n leven die voor hem gaat koken,wassen enzo wat zij daarvoor al zijn hele leven heeft gedaan... Beetje jaloezie misschien :confused:

italiaanse
17-06-2003, 14:51
Hmm ik denk dat het wel meevalt. Maar je hebt van die moeders... Laat gewoon het beste van jezelf zien, laat zien dat je netjes bent, aardig bent en belangrijkste, dat je houdt van haar zoon. Zolang jij aardig bent tegen zijn ouders, en vooral respectvol zullen zij jou ook zo behandelen. Als ik bij hem thuiskom, leren ze me van alles, en zijn ze in voor een leuk gesprek. Vaak als zijn vader weg is, hebben we veel lol zijn moeder en ik. Ook met zijn zussen. Ik ben altijd aardig en net gebleven, en behulpzaam in de keuken. Als een jongen echt van je houdt, zal hij allang een goed woordje hebben gedaan en leuke dingen over je hebben verteld lijkt mij. Het komt wel goed, inshallah. Liefs van Letizia.

nadia_el3
17-06-2003, 14:51
Niet alle schoonmoeders zijn zo hoor. Als je mijn moeder en schoonzussen samen ziet, zou je denken dat het haar dochters zijn i.p.v. schoondochters.... Mooi om te zien.. Maar helaas heb je er ook hele jaloerse vrouwen tussen zitten, en die ben ik helaas tegen tegenkomen.....

nadia_el3
17-06-2003, 14:54

Origineel gepost door italiaanse Hmm ik denk dat het wel meevalt. Maar je hebt van die moeders... Laat gewoon het beste van jezelf zien, laat zien dat je netjes bent, aardig bent en belangrijkste, dat je houdt van haar zoon. Zolang jij aardig bent tegen zijn ouders, en vooral respectvol zullen zij jou ook zo behandelen. Als ik bij hem thuiskom, leren ze me van alles, en zijn ze in voor een leuk gesprek. Vaak als zijn vader weg is, hebben we veel lol zijn moeder en ik. Ook met zijn zussen. Ik ben altijd aardig en net gebleven, en behulpzaam in de keuken. Als een jongen echt van je houdt, zal hij allang een goed woordje hebben gedaan en leuke dingen over je hebben verteld lijkt mij. Het komt wel goed, inshallah. Liefs van Letizia. Ik ben blij voor je dat jij het wel getroffen hebt met je schoonmoeder. Maar helaas zijn er vrouwen die je het leven zuur blijven maken, ookal ben je nog zooooo lief en zooooooooo behulpzaam en heb je alle respect van de wereld voor ze. Ik hoop echt dat niemand ooit zo n schoonmoeder zal tegenkomen... allah i7fed biehoem...

Atlas_Gebergte
17-06-2003, 16:03
Sallaam zuster, niet bij iedereen is hetzelfde hé, ik heb een schat van een schoonmoeder, dus ik zou het niet weten hoe het bij de anderen aan toe gaat, ik kan met haar heel goed opschieten en dat wil ik ook zo houden. Je moet ook moeite doen om met je schoonmoeder goed in contact te komen, want je bent toch met haar zoon getrouwd hé. Succes. Wa Sallaam Alikoum

rania1515
17-06-2003, 19:50
Ik ben zelf nog jong krijg nog lang geen schoonmoeder maar als ik er een krijg insahellah is zij dan wel aardig en netjes. Ik hoor vaak van mijn schoonmoeder is echt niet aardig en bla bla bla,maar gelukkig is dat niet bij iedereen zo. Bedankt voor jullie reactie allemaal.

C_warrior
17-06-2003, 21:09
Ik ga later niet zoveel naar mijn schoonouders. Niet dat ik ze niet mag ofzo maar ik hou er niet zoveel van om bij andere mensen te zitten alleen bij me ouders Ik ben raar :confused: Maar ja het blijven de ma en pa van me vrouw dus moet toch soms langs gaan

tarifest_lady
17-06-2003, 21:24
Ja je bent inderdaad raar chabab ..... :hihi:

C_warrior
17-06-2003, 21:28
Origineel gepost door tarifest_lady Ja je bent inderdaad raar chabab ..... :hihi: Daar ga ik je niet in tegenspreken :D

tarifest_lady
17-06-2003, 21:32
mooi sjow ;)

C_warrior
17-06-2003, 21:34
Origineel gepost door tarifest_lady mooi sjow ;) Ik heb wel dit te zeggen ------------------------>> :lekkerpuh

tarifest_lady
17-06-2003, 21:38
En ikke dit --------------------> :ego: