Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volgens mij heeft de ziekte genaamd liefde mij overgeslagen!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
17-06-2003, 13:58

Iedereen lijkt hier verliefd...verloofd...getrouwd! Maar ikke...ik kwakkel elke dag nog steeds door...nog steeds niet mevrouw perfect gevonden...alhoewel er wel een paar kandidates zijn! :) Het lijkt wel een ziekte op marokko.nl! :).

Shahinez
17-06-2003, 14:01
Wollahila ik raak gefrustreerd als ik ze zo bezig hoor ... pfff jallah temsamni gaan wij lekker trouwen jah???

mistral
17-06-2003, 14:02
:giechel: Het lijkt net een wedstrijd. :D Ik ben zelfs vrijwillig ingeent tegen deze ziekte. ;)

miriammetje
17-06-2003, 14:28
mij ook hoor...maar dat gefet niet...komt wel insha allah...

mistral
17-06-2003, 14:28

Origineel gepost door temsamni Waar kan je je inenten! Ik ga me ook inenten! :D Ga naar het consulaat, het gedeelte waar de scheidingen worden geregeld. :D :rolleyes:

LQwaad4life
17-06-2003, 14:32
Origineel gepost door temsamni Iedereen lijkt hier verliefd...verloofd...getrouwd! Maar ikke...ik kwakkel elke dag nog steeds door...nog steeds niet mevrouw perfect gevonden...alhoewel er wel een paar kandidates zijn! :) Het lijkt wel een ziekte op marokko.nl! :) liefde bestaat niet, je kan heel moelijk besmet raken door iets dat nie bestaat. die zogenaamde verliefde stelletjes leven in een illusie die zij zelf gecrieerd hebben of hun omgeving.

Studje
17-06-2003, 14:33
Dit klinkt niet goed temsamni..............door dit gelezen te hebben..heb je me geraakt in mijn hart.....ik heb je zojuist ingeschreven bij een dating bureau...ik hoop dat je het niet erg vindt.......................... Ik geef je straks de formulieren die ik voor je heb ingevuld en de andere gegevens........maar je valt toch wel op donkere vrouwen :D want dat heb ik aangegeven op de formulieren......................... Gr.M1noes

TwinkleEye_19
17-06-2003, 14:37
Origineel gepost door temsamni Iedereen lijkt hier verliefd...verloofd...getrouwd! Maar ikke...ik kwakkel elke dag nog steeds door...nog steeds niet mevrouw perfect gevonden...alhoewel er wel een paar kandidates zijn! :) Het lijkt wel een ziekte op marokko.nl! :) Ik ben er imuun voor :bril:

Studje
17-06-2003, 14:39
Origineel gepost door temsamni Dus je gaat niet meer proberen mij te playen? :D Ik verheugde me er nog zo op! :D Hmmzzz, dan zal oik het maar moeten proberen! :D Ik ga het proberen :D...........maar ben een player weet je wel ;)...........dus wil van meerdere personen profiteren :D We zien straks wel hoe het verder gaat............ Gr.M1noes

samiratjee
17-06-2003, 14:47
Origineel gepost door LQwaad4life liefde bestaat niet, je kan heel moelijk besmet raken door iets dat nie bestaat. die zogenaamde verliefde stelletjes leven in een illusie die zij zelf gecrieerd hebben of hun omgeving. :goedzo:

samiratjee
17-06-2003, 14:52
Origineel gepost door temsamni Je bent mij nog niet tegengekomen vandaar ;) ...Zal je zien of je niet met die ziekte besmet zal worden :) Zker niet :cool: en als ik jou heb gezien al helemaaaaaaal niet :lekkerpuh

samiratjee
17-06-2003, 14:57
Origineel gepost door temsamni We zullen zien! ;) :cool: ik hoef helemaal nix te zien.. :hihi:

samiratjee
17-06-2003, 15:02
Origineel gepost door temsamni Playing hard to get! ;) Maar dat maakt niet uit...ik krijg altijdf wat ik wil! En nu heb ik mijn ogen op jou laten vallen :) Ik ken heb maar een ding te zeggen voor mannetjes zoals jou...ja heb er veel gezien in me leven, denken dat ze alles zomaar kunnen krijgen. :aftel: :hihi:

LQwaad4life
17-06-2003, 15:06
Origineel gepost door temsamni De beste uitleg die ik ooit heb gehoord! :D de bilhaar kwestie heeft mij wijs gemaakt. :D ik besefte dat ,de grens tussen bilhaarkwestie en liefde bilhaarfijn is. die grens is zo dunne, dat wanneer ik de bilhaar kwestie goed wil begrijpen ik mij ook in de liefde moet gaan verdiepen. Toen ik mij daarin verdiepte besfte ik, dat wij maar van anderen houden omdat wij bang zijn alleen te zijn. Dus je houdt van de ander nie omdat je van diegen houdt maar gewoonweg omdat je nie alleen door het leven wilt gaan. liefde is gewoon nep.

samiratjee
17-06-2003, 15:07

Origineel gepost door temsamni Niet zomaar....heb ik ook nooit gezegd! ;) En ik ben moeilijk te weerstaan...zelfs voor mensen die niet lin liefde geloven! :) Ook voor jou dus! :giechel: Jij moeilijk te weerstaan??? hahaha sorry weet dat de waarheid is hard :D I can resist any guy :bril:

Pagina's : [1] 2 3 4