Bekijk originele versie : wie ..wie...!!!!!
ISMAHAN22
17-06-2003, 13:20
wie zal er nooit maar dan nooit met iemand uit marokko willen trouwen zo wel dames als heren......!!!!!!
hier is alvast een ikke :jeweetog:
Hierzo nog 1tje :D............................
Net alsof er hierzo geen mannen zijn........en trouwens als je met een vent uit maroc gaat trouwen moet je de eerste paar maanden voor hem zorgen...geld geven....nederlands leren....dusss kost te veel moeite.....
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :D
Gr.M1noes
Last van de hormonen hierzo?? Iedereen denkt alleen maar aan trouwen.......there“s more in life, you know..... :rolleyes:
Shahinez
17-06-2003, 13:36
Origineel gepost door M1noes
Hierzo nog 1tje :D............................
Net alsof er hierzo geen mannen zijn........en trouwens als je met een vent uit maroc gaat trouwen moet je de eerste paar maanden voor hem zorgen...geld geven....nederlands leren....dusss kost te veel moeite.....
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :D
Gr.M1noes
Volledig akkoord ...
xberbersroosjex
17-06-2003, 13:37
ik zou het ook niet willen, maar alles is elmakteb
ISMAHAN22
17-06-2003, 13:42
mistral.......!!!! beter trouwen dan de h.o.e.r.e.r.e.n....!!!! als ze het over seks hebben en andere gore dingen dan is er geen commentaar maar als je over el halal praat dan heb je van allen kanten gezeik.....!!
zeg nooit nooit heeft eens iemand tegen mij gezegd.....maar dit keer zeg ik toch .....Nooit!......................ik zal nooit met iemand uit marokko trouwen
ISMAHAN22
17-06-2003, 13:49
hahahha toch nooit wahhahahaha ....!!!! meiden als je toch iemand hier uit nl nemen neem dan een goeie vent die een man is en goed voor je zal zorgen want er lopen hier ook genoeg debielen....!!!!! het liefst een macho zoals ik er al een heb en iemand die veel van het leven heeft gezien...!!!
Origineel gepost door ISMAHAN22
mistral.......!!!! beter trouwen dan de h.o.e.r.e.r.e.n....!!!! als ze het over seks hebben en andere gore dingen dan is er geen commentaar maar als je over el halal praat dan heb je van allen kanten gezeik.....!!
Yep, wijs gesproken. :rolleyes:
Het lijkt of joellie hier alleen aan trouwen kunnen denken.
Atlas_Gebergte
17-06-2003, 13:56
Sallaam Alikoum zusters, waar maken jullie nou allemaal zorgen over??????? het is allemaal El Maktab dames, zoals ik in de vorige topic's heb uitgelegd dat Allah alles regelt en ik kan uit ervaring spreken zusters, ik heb ook altijd geroepen van nee ik trouw nooit met iemand uit marokko,maar kijk?????? ik ben wel heel gelukkig getrouwd uit marokko met een man die alles voor me over heeft en ik weet voor de 1000% dat het niet om de papieren gaat. Je moet elkaar steunen en goed met elkaar comminiceren en vertrouwen op Allah dat het goed komt. Hamdoulillah is het dat geval bij mij.
Wa Sallaam Alikoum
just_fouad
17-06-2003, 13:57
ikke jaloers :Iluvu:
heb je nog shie zusje voor me net als jou :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.