Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden wat vinden jullie ervan............

Pagina's : [1] 2

rania1515
17-06-2003, 13:14

Meiden wat vinden jullie ervan dat wij lastig gevallen worden in magreb? Al die jongens daar zelfs mannen vragen aandacht raaken je aan willen met je praten je kan niet eens op je gemak gaan wandelen of naar het strand overal zijn er wel jongens die aandacht aan je vragen.Je hoort alleen maar zina [schat] leekr ding bla bla bla. Het enige wat zij willen is met je verkering nemen zo dat zij wat zijn en papier zodat zij naar Europa kunnen. Wat vinden julli hier van? :zwaai: :D ;)

mistral
17-06-2003, 13:18
Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal negeren. Niets aan te doen, net als muggen, ze horen nu eenmaal bij je vakantie daar.

xberbersroosjex
17-06-2003, 13:19
ja gewoon niks aantrekken van hun, doen alsof ze er niet zijn :D

mistral
17-06-2003, 13:22
Origineel gepost door samira_jeblia En vooral niet uitschelden anders kun je snel een klap verwachten (meegemaakt vorige zomer) Trek gewoon normale kleding aan en kijk gewoon naar de grond of doe net of je ze niet ziet, maar scheld ze nooit maar dan ook nooit uit :zwaai: Naar de grond kijken, like hell no!! Gewoon straaaaaaaaaaaaaaaal negeren. Hoe kom je zo wijs om ze uit te schelden?? :confused:

rania1515
17-06-2003, 13:22

Ha ha schelden nee dat doe ik niet. Zelfs als je met je vader bent hebben die jongens geen respect echt waar. Bedankt voor jullie reactie

rania1515
17-06-2003, 13:24
:D ;) :zwaai: Maar goed negeren is het beste wat je kunt doen volgens mij het helpt niet echt maar toch. Ik hoop dat het dit jaar en leuke lange gezeligge zomer wordt voor iedereen. :zwaai:

RealCasawia
17-06-2003, 14:34
Welieeeeeee nee schelden moet je nooit doen !! 90% kans dat ze je hoeken man weetje hoe erg.... Er valt niet echt wat aan te doen, want het is net alsof ze ruiken dat je uit buitenland komt ookal loop je in zwerverkleren.... :rolleyes:

lalamoulatek
17-06-2003, 14:37
Origineel gepost door rania1515 Ha ha schelden nee dat doe ik niet. Zelfs als je met je vader bent hebben die jongens geen respect echt waar. Bedankt voor jullie reactie Dat is exact de reden dat ik nooit met mijn vader ergens heen ga als we in Marokko zijn. Als hij ziet wat die viezerikken allemaal doen en zeggen kan ik de rest van mijn vakantie op sta7 door brengen. Nee dank je :kwaad:

RealCasawia
17-06-2003, 14:39
Origineel gepost door lalamoulatek Dat is exact de reden dat ik nooit met mijn vader ergens heen ga als we in Marokko zijn. Als hij ziet wat die viezerikken allemaal doen en zeggen kan ik de rest van mijn vakantie op sta7 door brengen. Nee dank je :kwaad: Ja precies dan mag je nie eens meer naar buiten ofzo... Overal waar je gaat je broers of neven gaan mee....

babyboy
17-06-2003, 14:39
je moet die zielige mensen daar één voor één doodschieten :) maar dan heb je heel marokko vermoord :hihi:

Tombie
17-06-2003, 14:42
Origineel gepost door rania1515 Meiden wat vinden jullie ervan dat wij lastig gevallen worden in magreb? Al die jongens daar zelfs mannen vragen aandacht raaken je aan willen met je praten je kan niet eens op je gemak gaan wandelen of naar het strand overal zijn er wel jongens die aandacht aan je vragen.Je hoort alleen maar zina [schat] leekr ding bla bla bla. Het enige wat zij willen is met je verkering nemen zo dat zij wat zijn en papier zodat zij naar Europa kunnen. Wat vinden julli hier van? :zwaai: :D ;) Iewa je moet maar zo denken ze hebben in marokko geen leven wallah echt zielig ik kan me aan de ene kant wel voorstellen dat ze meiden en jongens versieren want wie wil nou daar zijn hele leven doorbrengen.. En bye the way dat versieren is echt f u c k e d up!!! :kwaad:

Farida_zina
17-06-2003, 14:42
hahaha ik heb het een keer meegemaakt naoual!! Toen ik in meknes was..., ik liep met een meisje naar de winkel en opeens viel een jongen mij de hele tijd lastig..! Ik werd gek..dus ik steek mijn :vingers: en ren weg... , hij dus achter mij aan rennen zodat hij me in elkaar kan rammen...maar hamdoellilah was ik hem te snel af.. ;)

minora
17-06-2003, 14:43
Origineel gepost door rania1515 Meiden wat vinden jullie ervan dat wij lastig gevallen worden in magreb? Al die jongens daar zelfs mannen vragen aandacht raaken je aan willen met je praten je kan niet eens op je gemak gaan wandelen of naar het strand overal zijn er wel jongens die aandacht aan je vragen.Je hoort alleen maar zina [schat] leekr ding bla bla bla. Het enige wat zij willen is met je verkering nemen zo dat zij wat zijn en papier zodat zij naar Europa kunnen. Wat vinden julli hier van? :zwaai: :D ;) als ze mij aanraken scheld ik echt wel.... nee ga gillen

babyboy
17-06-2003, 14:45
psssssssst a zina, yallah endirroe l'amour fain a zin, a lemziewna....... hahahaahahahaa wen er maar aan :hihi:

babyboy
17-06-2003, 14:53

of ga gewoon met jullie neven, zoals mijn lieve nichtjes doen. ik ben hun bodyguard :stout:

Pagina's : [1] 2