noona
03-08-2006, 12:10
achter de schermen ben ik bezig geweest met een column van de 4 weken dat ik vakantie heb genomen. hier onder een aantal stukken uit de column (om jullie er alvast mee lekker te maken) voor zover hij nu af is. ik moet nog 2 weken maar hier is alvast een voorproefje, het zijn slierten die ik eruit geknipt heb, om te weten wat je kunt verwachten: VRIJDAG 14 JULI “NOONA, ik ga, beslama” zegt ie staand bij het bed, “blamma” zeg ik terug, het was 5 uur in de ochtend echt uitgebreid afscheid nemen zag ik niet zitten en de vorige avond hadden we dat al gedaan. Tuurlijk zat er ook een mespuntje boosheid " ZATERDAG 15 JULI "Het zal je toch maar gebeuren dat je tussentijds moet stoppen met je therapie en terug naar huis moest? En natuurlijk is de zindelijkheid er sinds de ochtend er zoo goed ingetimmerd dat ie NIET wilde plassen in zijn luier toen hij eenmaal moest." "ik ben nu in het blijde bezit van een ruime 6 ponder. hij is lichter dan mijn man qua gewicht, donkerder qua kleur en er was minder moeite voor nodig wat betreft de gezinshereniging." ZONDAG 16 JULI " zelfs al die shouwafaat bij elkaar kunnen 1 persoon niet helpen, gelukkig zeg ik maar al is het alleen maar vanwege de dreigende monopolievorming." DINDSDAG 18 JULI "aaaah, heerlijk! de laatste dag van de werkweek. " "2 hoofden draaiden ineens etra geinteresseerd om en hadden elk een bosje vraagtekens boven hun hoofd." "De kinderen genoten zichtbaar niet van het spokenbos "nee sinterklaas, nee sinterklaas"," MAANDAG 24 JULI "de kasten waren halfleeg, strak opgeruimd en ik wist wat me te doen stond, PRIJZEN! met 3 mannen in huis weet je heus wel dat je als vrouw/moeder/echtgenoot bij elke beweging die ze maken je duidelijk moet aangeven dat het je niet is ontgaan." VRIJDAG 26 JULI "het deed me denken aan mijn eerste keer, heeel lang geleden. we woonden toen nog in Marokko, ik was ruim 2 jaar (ja, ik kan me mijn leven herinneren vanaf 2 jaar)" WOENSDAG 1 AUGUSTUS "maarr de benarde situaties bleven niet uit echter," "een topic over niqaab" "intensiever bezig met de islam". een manier voor extra bonuspunten mits je er zelf voor gekozen hebt." het hele verhaal over 2 weekjes!:goedzo: