ZiLaaL
17-06-2003, 11:06
ik zal jullie eens wat vertellen, waar velen onder ons het mee eens zijn, velen van ons maken het mee... waaronder ook de HYPOCRIETEN. Je bent een jongen/meisje, gaat naar school, hebt een goed leven hamdoulah en tuurlijk heb je wat tegenslagen, maar thats life! ;) Dan kom je op een dag iemand tegen... iemand die je eigenlijk best bevalt... je begint wat voor diegene te voelen zelfs! In jouw ogen is het leven vol zonneschijn nu die persoon jouw leven heeft betreden. HAPPY! maar wat deze persoon vergeet is...of wat de persoon niet wil zien... is... dat de sunshine-bringing-person al BEZET is! Taken! :( Daar zit je dan... Heartbroken en torned between the lovers.. :traan1: What to do? Dit is het kruispunt, het stoplicht... de grens. De GRENS die door de HYPOCRIETEN wordt overschreden! :eek: Want hoe laag kan deze persoon zakken? Wat zou jij doen? Zou jij er voor gaan om alsnog het hart van deze persoon te veroveren of heb je een grens? Ik ken mensen die elhamdoulilah een goede lijn hebben doorgetrokken: Als de persoon BEZET is, dan laat je hem/haar met RUST. Dat heet RESPECT voor diegene's keuze. helaas zijn er ook mensen op aarde gezet die als doel DESTRUCTION van de RELATIE hebben... Home-Wreckers... De Hypocrieten. Zij doen er alles voor om tussen jou en mij te komen, om te krijgen wat diegene eigenlijk niet kan krijgen. Ze bellen de persoon in kwestie, schenken hem/haar de aandacht die hij/zij wil, versieren en beslijmen de persoon... GATVER en Fock die personen!! :vingers: Hoe haal je het in je hoofd om zo egoistisch te zijn? Achter de rug van de andere partner?? Wallah, als je zoiets doet... daar heb ik geen woorden voor! Mijn bloed kookt door mensen als jullie :boos: Ga een leven zoeken ipv levens ruineren van anderen, alleen omdat je es een keer niet kan krijgen wat je wil.. Bezet = Voorboden Terrein! FOCK Y'All Hypocrits!! :zwaai: End Message.