Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie-Brekers: bericht voor jou!

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
17-06-2003, 11:06

ik zal jullie eens wat vertellen, waar velen onder ons het mee eens zijn, velen van ons maken het mee... waaronder ook de HYPOCRIETEN. Je bent een jongen/meisje, gaat naar school, hebt een goed leven hamdoulah en tuurlijk heb je wat tegenslagen, maar thats life! ;) Dan kom je op een dag iemand tegen... iemand die je eigenlijk best bevalt... je begint wat voor diegene te voelen zelfs! In jouw ogen is het leven vol zonneschijn nu die persoon jouw leven heeft betreden. HAPPY! maar wat deze persoon vergeet is...of wat de persoon niet wil zien... is... dat de sunshine-bringing-person al BEZET is! Taken! :( Daar zit je dan... Heartbroken en torned between the lovers.. :traan1: What to do? Dit is het kruispunt, het stoplicht... de grens. De GRENS die door de HYPOCRIETEN wordt overschreden! :eek: Want hoe laag kan deze persoon zakken? Wat zou jij doen? Zou jij er voor gaan om alsnog het hart van deze persoon te veroveren of heb je een grens? Ik ken mensen die elhamdoulilah een goede lijn hebben doorgetrokken: Als de persoon BEZET is, dan laat je hem/haar met RUST. Dat heet RESPECT voor diegene's keuze. helaas zijn er ook mensen op aarde gezet die als doel DESTRUCTION van de RELATIE hebben... Home-Wreckers... De Hypocrieten. Zij doen er alles voor om tussen jou en mij te komen, om te krijgen wat diegene eigenlijk niet kan krijgen. Ze bellen de persoon in kwestie, schenken hem/haar de aandacht die hij/zij wil, versieren en beslijmen de persoon... GATVER en Fock die personen!! :vingers: Hoe haal je het in je hoofd om zo egoistisch te zijn? Achter de rug van de andere partner?? Wallah, als je zoiets doet... daar heb ik geen woorden voor! Mijn bloed kookt door mensen als jullie :boos: Ga een leven zoeken ipv levens ruineren van anderen, alleen omdat je es een keer niet kan krijgen wat je wil.. Bezet = Voorboden Terrein! FOCK Y'All Hypocrits!! :zwaai: End Message.

TwinkleEye_19
17-06-2003, 11:20
Helemaal mee eens :goedzo: Wees de engel in de relatie en niet de duivel ;)

EMIEN
17-06-2003, 11:45
Waarom zo grof :o :D

MidGet
17-06-2003, 11:47
:goedzo: Damn right

Chaimae
17-06-2003, 11:50

Origineel gepost door Kenitrya Mijn bloed kookt door mensen als jullie :boos: Adem in. Adem uit. Tel rustig tot 10. :D :)

Majda_el
17-06-2003, 11:52
:goedzo: _____________

mistral
17-06-2003, 11:59
Wat aan is kan ook uit. :D Love=war. Etc.

ZiLaaL
17-06-2003, 12:00
Origineel gepost door EMIEN Waarom zo grof :o :D sommige mensen begrijpen het woord NEE niet.... ;)

ZiLaaL
17-06-2003, 12:02
Origineel gepost door mistral Wat aan is kan ook uit. :D Love=war. Etc. VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS what goes around, comes around. :ego:

ZiLaaL
17-06-2003, 23:13
ewa? :rolleyes:

Hindaatje
17-06-2003, 23:14
That's my gulr!! :goedzo:

mourie
17-06-2003, 23:50
wat ik niet begrijp is dat meisjes bij ons dat doen marokaanse meiden dat is pas schandalig of niet soms ik ken er genoeg van zulke goedkoop handel dat is wat ze zijn goedkoop ik echt kwaad zijn over dat gedrach dat telt ook voor jongens maar meestal zie je het bij de vrouwen ..meer voorkommen dan bij de mannen ................vrouwen wij moeten op onze hoede zijn ....denk engel

Asri
17-06-2003, 23:51
Lekker duidelijk ....je begon goed en eindigde voortreffelijk....Vuurwerk op het laatst :p -Y-

mourie
17-06-2003, 23:55
maar vrouwen wij moeten sterk zijn:engel::romance: niet vergeten

ZiLaaL
18-06-2003, 01:25

Origineel gepost door Asri Lekker duidelijk ....je begon goed en eindigde voortreffelijk....Vuurwerk op het laatst :p -Y- ;) Blij dat je genoten hebt van mijn "column" :hihi: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3