Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neef die vreemd gaat

Pagina's : [1] 2

Studje
17-06-2003, 09:45

Salaam, Een vraagje....en graag een serieuze antwoord....... Je komt achter dat je neef die getrouwd is en een kind heeft vreemd gaat met een andere vrouw, wat moet je tegen hem zeggen.......ik wil graag zijn been breken...maar jah het zijn mijn zaken niet.....vinden jullie dat ik er iets tegen moet doen of niet :( Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 09:49
nee joh laat m lekker schijt aan hem

Tetouanees
17-06-2003, 09:49
Origineel gepost door M1noes Salaam, Een vraagje....en graag een serieuze antwoord....... Je komt achter dat je neef die getrouwd is en een kind heeft vreemd gaat met een andere vrouw, wat moet je tegen hem zeggen.......ik wil graag zijn been breken...maar jah het zijn mijn zaken niet.....vinden jullie dat ik er iets tegen moet doen of niet :( Gr.M1noes Praat met die gast.............geweld biedt geen uitkomst..... :) En eh om het nou aan zijn vrouw te vertellen en een huwelijk aan diggelen te helpen..........daar heb ik mijn twijfels bij..... Hij wordt hiervoor gestraft door Allah s.w.t Tetouanees..............

Studje
17-06-2003, 09:57
Denk je dat ie naar me gaat luisteren.................hij zal ervoor zorgen dat ie mijn leven zuur gaat maken zoals zijn broertje..:(..........ik heb het aan mijn mam's verteld maaaar die zegt dat het mijn zaken niet zijn...ik vind het zo zielig voor zijn vrouw...is echt een schat van een mens.............. Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 10:00

:verdriet: mskiena met haar heb ik wel medelijden maar hem kan ik wel vermoorden :auw: wat bezielt mensen om vreemd te gaan is de seks niet goed ofzo? vrouw niet aantrekkelijk?? het slaat werkelijk nergens op ik hou er totaal niet van dit wens ik gewoon geen enkele vrouw toe insha alah zullen we allemaal op het pad van allah swt komen en zijn licht volgen

Studje
17-06-2003, 10:07
Origineel gepost door just_fouad :verdriet: mskiena met haar heb ik wel medelijden maar hem kan ik wel vermoorden :auw: wat bezielt mensen om vreemd te gaan is de seks niet goed ofzo? vrouw niet aantrekkelijk?? het slaat werkelijk nergens op ik hou er totaal niet van dit wens ik gewoon geen enkele vrouw toe insha alah zullen we allemaal op het pad van allah swt komen en zijn licht volgen Inshaallah...................jah ik heb er echt moeite mee omdat ik het weet en ik kan haar echt niet onder ogen komen.......want heb echt moeite om te liegen tegen haar.......ze ziet zo dat er iets aan de hand is....... Maar wat moet ik nu doen?...................als ik mijn mond open trek heb ik gelijk mijn neef en zijn broertje op mijn dak.... Gr.M1noes

Studje
17-06-2003, 10:08
Origineel gepost door yasmine85 wajoooow wat een hond... :kwaad: ipv naar mensen te luisteren die t beste met m voorhebben, gaat ie hen het leven zuurmaken.. Ik vind t zo zielig voor zijn vrouw en kind.. Halloooo wat voor vader heb je als ie vreemdgaat :kwaad: pfff... wat kan je er anders aan doen.. :( kiss Zo zie je hoe zielig mensen kunnen zijn :( Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 10:12
laat hem maar gewoon z n vrouw komt er vast wel achter ooit en dan gaan er pannen zwaaien :auw:

Studje
17-06-2003, 10:16
Origineel gepost door yasmine85 Jah idd... :( maar is zijn broertje zoals hij ofzo?? :confused: kiss Die is erger!!!!!!!!!!!!!!!!! wollah die wil je niet kennen...... Hij heeft geprobeerd om mijn leven kapot te maken! die vieze vuile gore eikel!!! :kwaad: Gelukkig vertrouwen mijn ouders mij en hebben zijn leugens als leugens beschouwd.....god zij dank!!!!!!!!!! Gr.M1noes

Studje
17-06-2003, 10:20
Origineel gepost door just_fouad :verdriet: Zo zielig is die familie :traan1: Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 10:21
wat een rotfamilie :( maar ooit zal hij gestraft worden

Studje
17-06-2003, 10:26
Origineel gepost door just_fouad wat een rotfamilie :( maar ooit zal hij gestraft worden Inshaallah....................moge hij en zijn broertje in de hel verbranden.....het liefst zou ik ze nu :auw: Maar jah.......wat kan ik doen......waloe........... Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 10:27
meid ze worden zeker gestraft ;) nu kan je niks doen en doe niks dat raad ik je aan met zulke gasten weet je het gewoon nooit je weet hoe SOMMIGE marokanen van tegenwoordig zijn

Studje
17-06-2003, 10:35
Origineel gepost door just_fouad meid ze worden zeker gestraft ;) nu kan je niks doen en doe niks dat raad ik je aan met zulke gasten weet je het gewoon nooit je weet hoe SOMMIGE marokanen van tegenwoordig zijn Jah dat is waar.................ik heb mijn lesje al geleerd......en wil het niet nog eens meemaken..........ik ben wel van plan als hij bij ons komt dat ik hem voorschut laat zetten bij mijn ouders........dan kan hij in ieder geval niets doen........... Gr.M1noes

just_fouad
17-06-2003, 10:40

als ik jou was zou ik me rustig houden en afwachten zo breng je jezelf in gevaar meid

Pagina's : [1] 2