Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben t ZAT!!!

GoudenGids
16-06-2002, 11:50

Ik ben t echt zat!!!!Al die negatieve aandacht aan moslims/marokkanen in t nieuws. Ik heb mezelf voorgenomen het nieuws NIET meer te volgen, omdat het allemaal gezien word door een gekleurde bril. Het nieuw is gewoon Shit-nieuws geworden...van kwaliteit is geen sprake meer. De telegraaf heeft de media in handen (yeah right :rolleyes: , maar t lijkt er wel op) xx..GG :kwaad:

baloe
16-06-2002, 12:01
ja zuster ,je hebt gelijk .....je kan beter in de goudegids blijven kijken is beter.

baloe
16-06-2002, 12:18
PB gekoppeld postbank of sho :confused:

GoudenGids
16-06-2002, 12:57
Origineel gepost door moby ik weet wat er speelt en geen enkel programma en zeker niet NOVA zal mij kunnen beinvloeden......... Helaas weten heel veel mensen niet wat er speelt en zijn ze niet in staat een eigen mening te vormen. Ze nemen klakkeloos de meningen van de media over, omdat dit volgens hen de 'juiste' mening is. Ik praat dan wel over een groep mensen met een IQ die wijst op t kopje 'idioot' en hiervan zijn er helaas niet weinig :(

an3sdej
16-06-2002, 13:26

[QUOTE]Origineel gepost door Rizkki [B]Zelfs NMO zogenaamde moslims omroep omroep wordt beheerd door een jood.Frank W......hij beweegt onder paraplu van islamiet????? Terwijl hij zoveel moslims meisjes verkracht en misbruikt en niemand durft wat van te zeggen....zo een persoon moet verwijdert worden..... Kun je deze laatste zin van die verkrachtingen aan het adres van die man hardmaken? Hoe weet je zo zeker dat hij joods is, en als hij dat zou zijn, iemand van joodse ouders kan toch ook moslim zijn of worden? Jouw geblaat hier over "de joden" is zo generaliserend dat ik het totaal ongeloofwaardig ga vinden. Islamieten hebben hier in Nederland net als christenen vrijheid van godsdienst, alleen geestelijke leiders mogen nooit oproepen doen die ingaan tegen de wet. En sommige uitspraken van de imams balanceren op het randje, en daarom wordt dat nu door het OM onderzocht. En terecht.

GoudenGids
16-06-2002, 13:29
Rizkki, ik heb deze topic niet geopend om voor jou een uitlaatklep te zijn over de Joden. En als je iemand ergens van beschuldigd moet je met bewijzen komen en niet zomaar wat roepen...in ieder geval niet als je serieus genomen wilt worden

an3sdej
16-06-2002, 20:41
[QUOTE]Origineel gepost door Rizkki [B]Zelfs NMO zogenaamde moslims omroep omroep wordt beheerd door een jood.Frank W......hij beweegt onder paraplu van islamiet????? Terwijl hij zoveel moslims meisjes verkracht en misbruikt en niemand durft wat van te zeggen....zo een persoon moet verwijdert worden..... Rizki, je hebt voor het bovenstaande geen bewijzen dus het zijn geen feiten. Je lijkt net een blazende kat. Maar ja je bent nog jong, je kunt en moet nog een hoop leren. Nederland geeft jou niet alleen rechten maar ook plichten, en daar hoort ook bij dat je niet mag discrimineren.

DESPERADA
16-06-2002, 22:36
Van alle kanten wordt geschreeuwd: WE KUNNEN NIET MEER VRIJ ZEGGEN WAT WE WILLEN..... ZoWeL de PIM aanhangers, JodeN, Moslims etC.... Of ej wordt aangeklaagd, of ej worDt neer geschoteN, Of je wordt bedreigd, Of het land uit gegooid... Waar gaat het heen met dit land........... :(

an3sdej
16-06-2002, 23:09
Rizki, toon het bewijs dan eens? Als je bewijzen hebt kun je naar de rechter stappen. Verkrachting is een ernstige zaak, maar discriminatie ook.

an3sdej
16-06-2002, 23:37
Rizki zei......Zelfs NMO zogenaamde moslims omroep omroep wordt beheerd door een jood.Frank W......hij beweegt onder paraplu van islamiet????? Terwijl hij zoveel moslims meisjes verkracht en misbruikt en niemand durft wat van te zeggen....zo een persoon moet verwijdert worden..... Dit moet eerst bewezen worden. Dat Sjaron fout is weet ik ook wel.

Sugah_
12-07-2005, 15:06
Rizki zei......Zelfs NMO zogenaamde moslims omroep omroep wordt beheerd door een jood.Frank W......hij beweegt onder paraplu van islamiet????? Terwijl hij zoveel moslims meisjes verkracht en misbruikt en niemand durft wat van te zeggen....zo een persoon moet verwijdert worden..... Dit moet eerst bewezen worden. Dat Sjaron fout is weet ik ook wel. Sharon :rolleyes: :D