Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Namenlijst (Islamitisch!)

dessert.roosje
02-08-2006, 10:34

Wie kan mij hieraan helpen?? Voor zowel jongens als meisjes........ Alvast bedankt!:) :kus: :zwaai: Roosje

Mocro_Yosra
02-08-2006, 10:41
Yasmina Yousra Farah Karima Naoual Najoua Selwa Chaima Amal Souad Ikram Naima Abdel-Kadar Mohammed Abdel-Sammad Annas Yusuf Brahim Adil Hicham

dessert.roosje
02-08-2006, 11:18
Yosra Dank je wel meis Alleen ik bedoelde meer zo'n ''echte lijst'' direct uit het namenboekje. Ik heb hem een aantal maanden terug gevonden maar ben em kwijt. Ik wil hem zo graag hebben...we willen een naam kiezen. Voor een meisje vonden we Amber en Eliana mooi, voor een jongen Naouffel, Noah, Adam of Rayen. Maar er zijn zoveel namen dat we echt zo'n lijst willen.....Maar toch bedankt! :kus:

Mocro_Yosra
02-08-2006, 11:45
Yosra Dank je wel meis Alleen ik bedoelde meer zo'n ''echte lijst'' direct uit het namenboekje. Ik heb hem een aantal maanden terug gevonden maar ben em kwijt. Ik wil hem zo graag hebben...we willen een naam kiezen. Voor een meisje vonden we Amber en Eliana mooi, voor een jongen Naouffel, Noah, Adam of Rayen. Maar er zijn zoveel namen dat we echt zo'n lijst willen.....Maar toch bedankt! :kus: Oh sorry ik wist t niet ik had niet goed gelezen blijkbaar :confused: :maf:

dessert.roosje
02-08-2006, 13:06

Oh sorry ik wist t niet ik had niet goed gelezen blijkbaar :confused: :maf: Geeft niet schat....

Shereen23
02-08-2006, 13:10
Ik heb de islamitische namenlijst! ik pm je!!

Humble
02-08-2006, 13:14
www.risala.nl en dan op islamitische namen klikken k heb hier de link voor je http://www.risala.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

dessert.roosje
02-08-2006, 13:14
Ik heb de islamitische namenlijst! ik pm je!! Dank je wel! Je bent een schat! :kus: Op mn werk kan ik geen pm's lezen of sturen, ik open hem thuis wel..... Echt :goedzo: :zwaai: Roosje

Shereen23
02-08-2006, 13:16
Dank je wel! Je bent een schat! :kus: Op mn werk kan ik geen pm's lezen of sturen, ik open hem thuis wel..... Echt :goedzo: :zwaai: Roosje hey meid, ik heb de namenlijst nog niet naar je pm gestuurd omdat ik niet weet hoe ik hem als bijlage kan meesturen. Weet iemand hoe ik die lijst hier kan plaatsen??? Dat is denk ik makkelijker voor iedereen.

dessert.roosje
02-08-2006, 15:07
hey meid, ik heb de namenlijst nog niet naar je pm gestuurd omdat ik niet weet hoe ik hem als bijlage kan meesturen. Weet iemand hoe ik die lijst hier kan plaatsen??? Dat is denk ik makkelijker voor iedereen. Lief ik heb hem al zie bovenstaande reactie van nadia ;)

Zenab
03-08-2006, 22:12
Ik vind Lina,Marwan,Sahira,Ilias mooie namen. Veel liefs Zaineb:kus: