Bekijk originele versie : Nooo man dit is echt te erg voor woorden.
Ik en heleboel schoolgenoten liepen zo, opeens zagen we daar 3 Turkse meiden met hoofddoek, waarvan één de hoofddoek had afgedaan, en broek open had gedaan een Turkse jongen ging toen opo haar zitten.
Bij de andere Turkse meisje ook hoofddoek af, en liet ze die jongens met haar tieten spelen.
DE andere Turkse meisje ging gewoon toekijken.
We hadden ze betrapt in de bosjes, we hadden die wijfen helemaal gebost, damn wat is dit.
Voor wat draag je die hoofddoek dan?
Shahinez
16-06-2003, 23:28
WAHAHAHAHAAHAH wollah hahahahahhahahah niet normaal hahahah wollah ik lig hier echt plat van het lachen ...
Meid die hoofddoek gedoe ... als ik die persoon niet ken zou ik NOOIT zeggen dat het een goede moslima is ... want je ziet wat er gebeurd bij zulke mensen hahahah wollah ik ga hier heel de nacht om lachen hahahah
Origineel gepost door Shahinez
WAHAHAHAHAAHAH wollah hahahahahhahahah niet normaal hahahah wollah ik lig hier echt plat van het lachen ...
Meid die hoofddoek gedoe ... als ik die persoon niet ken zou ik NOOIT zeggen dat het een goede moslima is ... want je ziet wat er gebeurd bij zulke mensen hahahah wollah ik ga hier heel de nacht om lachen hahahah
Nee, die biggen waren van onze school.
Die Turkse meiden
Al zouden ze geen hoofddoek dragen tis net zo erg.:rolleyes:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Al zouden ze geen hoofddoek dragen tis net zo erg.:rolleyes:
Ja dat eigenlijk wel, maar ze zijn van mijn leeftijd, 14 dus :schrik2:
just_fouad
16-06-2003, 23:38
damned 14 jaar en nu al een marokko.nl freak
:eek:
:goedzo:
ik ben pas freak geworden :nerd:
C_warrior
16-06-2003, 23:39
Little girls, with no brains....
Origineel gepost door chabab
Little girls, with no brains....
Nee, echt wij waren geschokt.
WE hadden een big al een lesje geleerd, morgen is die andere aan de beurt :kwaad:
C_warrior
16-06-2003, 23:43
Je moet zelf weten wat je doet meid, maar vraag je jezelf dit af.
Wie ben jij om ze te straffen???
http://comunidad.anime.com.ar/galeriadeimagenes/ninja/jubei.jpg
Origineel gepost door chabab
Je moet zelf weten wat je doet meid, maar vraag je jezelf dit af.
Wie ben jij om ze te straffen???
http://comunidad.anime.com.ar/galeriadeimagenes/ninja/jubei.jpg
Ik moet op ze letten, ik moet ze op goede pad brengen :D
KIJk aan sex denken ok, maar aan sex doen nah
Ik zou tegen die Tukse wijfen zeggen; 'Hé dames dragen jullie die hoofdoek voor de lol'..en ik zou ze afkeurend aan kijken, (schijt aan), en relax weg lopen...
Misselijke wijfen, ze verpesten het voor andere meiden die wel een hoofdoek dragen met RESPECT.
Origineel gepost door Salaama
Ik zou tegen die Tukse wijfen zeggen; 'Hé dames dragen jullie die hoofdoek voor de lol'..en ik zou ze akeurend aan kijken, (schijt aan), en relax weg lopen...
Misselijke wijfen, ze verpesten het voor andere meiden die wel een hoofdoek dragen met RESPECT.
Ja heel erg misselijk tfoe, op school zeg maar stuut en dan buiten...
C_warrior
16-06-2003, 23:47
Origineel gepost door Masriya
Ik moet op ze letten, ik moet ze op goede pad brengen :D
KIJk aan sex denken ok, maar aan sex doen nah
Door ze klappen te geven zal je ze heus niet op het rechte pad brengen... alleen meer agressie.
Zulke mensen zijn gewoon dom als ze aan seks doen...
Origineel gepost door Masriya
Ik en heleboel schoolgenoten liepen zo, opeens zagen we daar 3 Turkse meiden met hoofddoek, waarvan één de hoofddoek had afgedaan, en broek open had gedaan een Turkse jongen ging toen opo haar zitten.
Bij de andere Turkse meisje ook hoofddoek af, en liet ze die jongens met haar tieten spelen.
DE andere Turkse meisje ging gewoon toekijken.
We hadden ze betrapt in de bosjes, we hadden die wijfen helemaal gebost, damn wat is dit.
Voor wat draag je die hoofddoek dan?
een paar maanden geleden had je ook iemand betrapt die sex had op straat.
is dat nou toeval of vallen die verhaalen onder de term tnawies
Origineel gepost door Tnawie
een paar maanden geleden had je ook iemand betrapt die sex had op straat.
is dat nou toeval of vallen die verhaalen onder de term tnawies
Dat was 1 April grap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.