Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens & uiterlijk!

Pagina's : [1] 2 3

Shaday
16-06-2002, 00:18

Iedereen zegt altijd tegen me: jij bent een ijdeltuit! Dat klopt. Ik ga echt niet ongeschoren de deur uit, m'n haar moet perfect zitten (meestal wacht ik tot m'n gel is opgedroogd) en ik moet er fit & fris uitzien. Mijn jongste broertje staat zelfs 3 kwartier in de badkamer voor dat die zijn eerste stap buiten de deur zet! Zijn er nog meer "ijdeltuitjes" of stap jij de deur uit zoals je net uit je nest bent?

Stille
16-06-2002, 00:21
Bij mij is het tanden poetsen,douchen,haar kammen en de deur uit.

mrs_jamila
16-06-2002, 00:23
Origineel gepost door Stille Bij mij is het tanden poetsen,douchen,haar kammen en de deur uit. het liefst nog rennend de deur uit..ik heb namelijk altijd haast!!

Camilla27
16-06-2002, 00:26
Origineel gepost door mrs_jamila het liefst nog rennend de deur uit..ik heb namelijk altijd haast!! haha vergeet dan niet je schoenen meid :D

Stille
16-06-2002, 00:26

Origineel gepost door mrs_jamila het liefst nog rennend de deur uit..ik heb namelijk altijd haast!! Ja ik ook en ik laat alles overal slordig liggen. En moet dan alles snel gaan zoeken waar mijn benodigheden liggen.Voordat ik te laat kom op mijn werk.

Dida
16-06-2002, 00:28
hmmmm ik doe het zo snel mogelijk...en make up en al die shit enzo..Nee dat niet als het om school gaat dan boeit het me echt niet hoe ik eruit zie..ik kom daar slaperig aan enzo..duzz maakt niet zoveel uit Ciao baby ;)

mrs_jamila
16-06-2002, 00:33
Origineel gepost door Stille Ja ik ook en ik laat alles overal slordig liggen. En moet dan alles snel gaan zoeken waar mijn benodigheden liggen.Voordat ik te laat kom op mijn werk. yepo ik ook...tip maak alles de avond ervoor klaar!! Helpt meestal...soms bednk ik me sochtends met wat ik aantrek..en ja dan snel een ander hoofddoek zoeken..bijpassende schoenen...tas enz enz..tot ik me bus voorbij hoor rijdden....oeps te laat op mijn werk..voor de zoveelste keer!!!

aisanor
17-06-2002, 09:45
ik vind dat als een jongen ijdel is juist goed!!!! (ik ben het zelf ook hoor daar niet van)hihi :D

Chaimae
17-06-2002, 09:50
mijn broer is ook een beetje ijdelmaar hij ziet er altijd binnen 5 min fris en goed uit terwijl ik na 40 min (5 min wc 5 tandenpoetsen 5 kleren uitzoeken 5 aankleden 5 min hoofdoek zoeken 5 min tas zoeken 5 min tas inpakken 5 min schoenen en sleutels zoeken en dan zie ik er nog belabberd uit maarja ik denk dat ik eerst spullen moet zoeken dan pas omkleden

Atlasleeuw
17-06-2002, 09:52
Nog een TIP: sta een kwartier of een halfuur vroeger op dan normaal! Dan kun je op je dooie gemakje je haar kammen, tandenpoetsen etc. Ik doe alles ltijd heel relaxed je moet er wel wat vroeger voor opstaan, maar het is de moeite altijd waard.

Chaimae
17-06-2002, 09:55
vroeg opstaan dat komt niet voor on mijn woordenb0ek maar sinds ik marokko.nl heb ontdekt sta ik wel vroeg op alleen voor school niet

DieselGirly
17-06-2002, 10:44
mijn god he!.....3 kwartier....wat een tijdverspilling....reken het even uit man....verloren tijd 3 kwartier....per dag .......hahaahah.....laat staan per week...wejoe...ben je lelijk ofzo...dat je 3 kwartier nodig hebt om er fatsoenlijk uit te zien!!......hahahahaha....wil je verder niet beledigen hoor!....hahahahahaha......f*king 5 uur zit jij in de douche 1 week...en 20 uur in de maand...als ik het zo snel uitreken snel......wejoeee

Chaimae
17-06-2002, 10:48
Origineel gepost door Fouzia19 mijn god he!.....3 kwartier....wat een tijdverspilling....reken het even uit man....verloren tijd 3 kwartier....per dag .......hahaahah.....laat staan per week...wejoe...ben je lelijk ofzo...dat je 3 kwartier nodig hebt om er fatsoenlijk uit te zien!!......hahahahaha....wil je verder niet beledigen hoor!....hahahahahaha......f*king 5 uur zit jij in de douche 1 week...en 20 uur in de maand...als ik het zo snel uitreken snel......wejoeee ik draag geen make up hoor en ik ben niet lelijk ik doe alles in 40 min en niet alleen in de douche en het is niet altijd alleen als ik de meeste dingen niet s avonds heb voorbereid

DieselGirly
17-06-2002, 11:04
poeh poeh ....het scheelt dat je niet lelijk bent....want dan had ik graag willen weten hoeveel tijd je pas nodig had......bedank allah..voor je schoonheid eh MISTER PERFECT!......ennuh je eeuwige tijd in de douche.....ahhaha....ik dol maar met je hoor....schoonheid!....ik zou zeggen neem de tijd die je nodig hebt!.....

Chaimae
17-06-2002, 11:06

ik ben ook geen schoonheid hoor ik bven gewoon normaal

Pagina's : [1] 2 3