Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vindt je het mooiste aan jezelf?

Pagina's : [1] 2 3

Shaday
16-06-2002, 00:02

Ff kijken hoe hoog het eigendunk-gehalte bij jullie is! Grapje... Wat vindt je het mooist aan je uiterlijk? Wat vindt je het mooist aan je innerlijk? Ben benieuwd!!!

Dida
16-06-2002, 00:03
ik ben CRAZYYYY...!!! hmm das wel positief..de meeste mensen zijn daar wel jaloers op..dat vind ik wel het negatieve ervan..hahha :p Ciao Baby ;)

Shaday
16-06-2002, 00:04
Ik zal gelijk bij mezelf beginnen. Het mooiste aan mijn uiterlijk vindt ik dat ik zwart haar heb en blauw/grijze ogen die soms veranderen in groen! Wollah. Mijn innerlijk: dat ik vrede heb met mijzelf en dat ik heel eerlijk ben, soms te eerlijk. Beslama

Widad
16-06-2002, 00:06
Hmmmmm let's see... Mijn mooiste uiterljik: mijn glimlach Mijn mooiste innerlijk: lief

Camilla27
16-06-2002, 00:07

pffffffff ..........ff denken.....jaah mijn uiterlijk....alles denk ik, ik vind alles mooi aan mijn uiterlijk........en mijn innerlijk........mijn spontaniteit,eerlijkheid en mijn humor.

miss_intisar
16-06-2002, 00:07
alles is mooi aan me, en weet je waarom?? omdat ALLah me geschapen heeft. en zo moeten die andere meisjes ook over zichzelf denken. en niet meteen denken ik ben lelijk want ik ben dik ofzo. ieder mens is mooi

Shaday
16-06-2002, 00:09
Origineel gepost door miss_intisar alles is mooi aan me, en weet je waarom?? omdat ALLah me geschapen heeft. en zo moeten die andere meisjes ook over zichzelf denken. en niet meteen denken ik ben lelijk want ik ben dik ofzo. ieder mens is mooi Ieder mens is uniek!

DieselGirly
16-06-2002, 00:09
DAT IK RECHT DOOR ZEE BEN......(MIJN INNERLIJK!) ALLES......(MIJN UITERLIJK)........ HAHAHAH....JUST KIDDING....VIND ME HAAR FANTASTISCH GEWOON ....HOEF HET NIET TE STRIJKEN OF FOHNEN...IS AL MOOI GENOEG!......HAHAHAHAHAHAHAH

yasmine85
16-06-2002, 00:18
aan mijn uiterlijk vind ik mijn ogen mooi en van m'n innerlijk is dat ik vaak zeg wat ik denk (kan handig zijn, maar niet altijd) kiss

Shaday
16-06-2002, 00:29
Origineel gepost door Saiyajinhakim ik kan alleen zeggen, uiterlijk en innerlijk is alleen de manier hoe een persoon naar je kijkt je kan moeilijk zeggen "ik ben mooi" want voor 1 is dat zo voor de andere niet. trek je conclusies gebaseerd op je mogelijkheden en je waardes en niet wat andere mensen zeggen. Een mening is geen feit, Ja maar dan kun je zelf toch wel iets mooi vinden van jezelf?

Camilla27
16-06-2002, 00:31
Origineel gepost door Shaday Ja maar dan kun je zelf toch wel iets mooi vinden van jezelf? He Shaday....wat vind jij het mooist aan je zelf?

Shaday
16-06-2002, 00:34
Origineel gepost door camilla27 He Shaday....wat vind jij het mooist aan je zelf? Zie topic bovenaan!

John
16-06-2002, 00:34
As Salaam Aleikoem Mijn uiterlijk: is in the eyes of the holder Mijn innerlijk: zacht, emotioneel en lief Ik oordeel over mensen aan de hand van het gevoel dat ze me geven :D . Beslama

Camilla27
16-06-2002, 00:36
Origineel gepost door Shaday Zie topic bovenaan! aaaaaah sorry had het gemist :)

John
16-06-2002, 00:36

Origineel gepost door Samorra Mijn temperament!! Dat heeft zowel invloed op mijn innerlijk als mijn uiterlijk!!! Saludos, Samorra Salaam Prinses Samorra Gij zijt weer eens bescheiden over U zelf, dat siert U :D Laat ik het dan maar doen Uiterlijk: grote mond Innerlijk: klein hartje :Iluvu: PRINSES Beslama

Pagina's : [1] 2 3