Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand in je leven missen

Pagina's : [1] 2 3

tetouani79
16-06-2003, 22:41

is er iemand hier die graag een persoon in zijn leven had willen hebben. iemand die je mischien hebt gekend lang geleden en die door omstandigheden uit je leven is verdwenen dat je nu die gene mist en toch voelt het alsof het een vreemde is voor je. ik mis een bepaald persoon, die ik de helft van mijn leven heb moeten missen. heb wel contact weer met die persoon. wilde het eigenlijk niet erst maar door een speciaal mens die mijn leven is compleet komen maken ben ik toch wel contact gaan zoeken en het voelt goed. lieverd bedankt voor die steun ;)

zinalady
16-06-2003, 22:48
Ik weet wat je bedoelt...... JAmmer genoeg :(

mimi_tangaouia
16-06-2003, 22:48
Origineel gepost door tetouani79 is er iemand hier die graag een persoon in zijn leven had willen hebben. iemand die je mischien hebt gekend lang geleden en die door omstandigheden uit je leven is verdwenen dat je nu die gene mist en toch voelt het alsof het een vreemde is voor je. ik mis een bepaald persoon, die ik de helft van mijn leven heb moeten missen. heb wel contact weer met die persoon. wilde het eigenlijk niet erst maar door een speciaal mens die mijn leven is compleet komen maken ben ik toch wel contact gaan zoeken en het voelt goed. lieverd bedankt voor die steun ;) graag gedaan :zwaai: :Iluvu: :blauwkus:

C_warrior
16-06-2003, 22:49
Iwa ja Het klinkt Speciaal :) http://comunidad.anime.com.ar/galeriadeimagenes/ninja/jubei.jpg

tetouani79
16-06-2003, 22:53

Origineel gepost door mimi_tangaouia graag gedaan :zwaai: :Iluvu: :blauwkus: je weet dat jij me zo ver hebt gekregen en kan je daar niet genoeg voor bedanken. ik hou van je ahoubi

mimi_tangaouia
16-06-2003, 22:58
Origineel gepost door tetouani79 je weet dat jij me zo ver hebt gekregen en kan je daar niet genoeg voor bedanken. ik hou van je ahoubi :blauwkus:

Lady_Cazawia
16-06-2003, 23:02
aaah so sweet die twee..k'word er emotioneel van..:traan1: ..:p..!!

Shahinez
16-06-2003, 23:04
Origineel gepost door tetouani79 je weet dat jij me zo ver hebt gekregen en kan je daar niet genoeg voor bedanken. ik hou van je ahoubi He zijn jullie een koppel???

mimi_tangaouia
16-06-2003, 23:08
Origineel gepost door Shahinez He zijn jullie een koppel??? wij zijn verloofd en officieel man en vrouw op papier nog fftjes en dan gaan we trouwen en dan zijn we 24/7 bij elkaar

mimi_tangaouia
16-06-2003, 23:11
Origineel gepost door Lady Cazawia aaah so sweet die twee..k'word er emotioneel van..:traan1: ..:p..!! dat is echte liefde maar dat zal jij nu ook wel ondervinden :zwaai:

tetouani79
16-06-2003, 23:11
Origineel gepost door Lady Cazawia aaah so sweet die twee..k'word er emotioneel van..:traan1: ..:p..!! niet doen hoor hihihi, zij is de gene waarvan ik niet had kunnen dromen. ze heeft me compleet gemaakt.

Shahinez
16-06-2003, 23:14
Origineel gepost door tetouani79 niet doen hoor hihihi, zij is de gene waarvan ik niet had kunnen dromen. ze heeft me compleet gemaakt. Ooooooooooooooooohhh wollah da is kei schattig wollah wel ooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhh ik ben erg blij voor jullie wollah ik meen het JOejoejoejoejoejoejoejoejjjjj hhihi Trouwens mag ik een persoonlijke vraag stellen?Ik begrijp het als jullie er niet willen op ingaan en dat het mijn zakens niet is,maar ik wil gewoon vragen hoe jullie mekaar hebben gevonden?Als jullie er niet willen op antwoorden ik begrijp het wollah,ik excuseer mij op voorhand :(

mimi_tangaouia
16-06-2003, 23:16
Origineel gepost door Shahinez Ooooooooooooooooohhh wollah da is kei schattig wollah wel ooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhh ik ben erg blij voor jullie wollah ik meen het JOejoejoejoejoejoejoejoejjjjj hhihi Trouwens mag ik een persoonlijke vraag stellen?Ik begrijp het als jullie er niet willen op ingaan en dat het mijn zakens niet is,maar ik wil gewoon vragen hoe jullie mekaar hebben gevonden?Als jullie er niet willen op antwoorden ik begrijp het wollah,ik excuseer mij op voorhand :( hier op het forum

Shahinez
16-06-2003, 23:20
Origineel gepost door mimi_tangaouia hier op het forum Wilie da is schattig wollah wel ... ewa ik meen het ik wens jullie echt het allerbeste toe meid jij met je schatje ... hopen dat wij ook jullie sporen mogen volgen inchallah ... cuz i got's to find my man also ... hihi als je hem ziet ofzo,stuur hem naar hier hé,zeg hem dat Shahinez hier op hem zit te wachten :zwaai:

tetouani79
16-06-2003, 23:20

Origineel gepost door Shahinez Ooooooooooooooooohhh wollah da is kei schattig wollah wel ooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhh ik ben erg blij voor jullie wollah ik meen het JOejoejoejoejoejoejoejoejjjjj hhihi Trouwens mag ik een persoonlijke vraag stellen?Ik begrijp het als jullie er niet willen op ingaan en dat het mijn zakens niet is,maar ik wil gewoon vragen hoe jullie mekaar hebben gevonden?Als jullie er niet willen op antwoorden ik begrijp het wollah,ik excuseer mij op voorhand :( hihihih, het ging eigenlijk heel vaag. via een vergissing eigenlijk van een persoon. die dacht dat ik haar had uitgescholden hier en zij kwam voor haar op, maar ik wist van niks. zo ging het verder. het was gewoon lmektaab en moest zo lopen.

Pagina's : [1] 2 3