Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes

Pagina's : [1] 2

Kami
16-06-2003, 22:35

Marokkaanse meisjes zijn makkelijk te playen, vinden jullie niet?????????????????????????????????????????????? ????? :confused:

Moezhint
16-06-2003, 22:50
Origineel gepost door Kami Marokkaanse meisjes zijn makkelijk te playen, vinden jullie niet?????????????????????????????????????????????? ????? :confused: is je zusje dan onlangs geplayed of zo???????? :confused: je mag het ons vertellen hoor! we zijn actieve luisteraars!

BeautifulLady
16-06-2003, 22:52
Origineel gepost door Kami Marokkaanse meisjes zijn makkelijk te playen, vinden jullie niet?????????????????????????????????????????????? ????? :confused: :rolleyes: Dan ken je mij nog niet:ego:

italiaanse
16-06-2003, 23:19
Punjaab en zijn opmerkingen...I missed them :rolleyes: Maare Punjaab, heb je ze uitgeprobeerd ? Dan zal je het avst wel weten. Net als jij Kami, anders zou je het niet weten. Wel schijnheilig van jullie beide heren, je weet hoe ze zijn, en profiteert er van. How can you guys sleep at night ?? Maaar hey, dat is mijn probleem gelukkig niet, want ik ben geen player, en ook geen geplayed meisje. Mvg. Letizia.

MissChica
17-06-2003, 05:09

hmm geen een jongen played mij maar k hun :bril:

newkid
17-06-2003, 06:49
Het klinkt misschien onnozel maareh, Wat is de definitie van Playen dan. Vraag 2 Heeft men dan geen gevoel in hun donder om zo met andermans gevoelens te spelen. Tja, geen wonder dat de marokkaanse meisjes ons jongens niet vertrouwen. Newkid :zwaai:

hhtWillem
17-06-2003, 07:37
Origineel gepost door MissChica hmm geen een jongen played mij maar k hun :bril: Yes! Thats the spirit !! ;) :cool:

Mocro4eva
17-06-2003, 11:03
Origineel gepost door Kami Marokkaanse meisjes zijn makkelijk te playen, vinden jullie niet?????????????????????????????????????????????? ????? :confused: Ik niet :ego: :p en er zijn veel andere marokkaanse meisjes die zich niet laten playen alhamdoulilah. Voor de jongens die hun marokkaanse zusters playen, taqo Allah. Schaam jullie diep, want het is zeker niet iets om trots op te zijn.

moumna
17-06-2003, 11:33
dit is echt de definitie van zielig sorry

Rakia4U
17-06-2003, 13:02
play maar zoveel je kunt, je krijgt de bons nog net zo hard terug wacht maar af....!

kima
17-06-2003, 13:31
Salaam die meisjes die makkelijk zijn te playen zijn hopeloos... maar je moet me niet komen vertellen dat ALLE marokkaanse meisjes zo zijn!!!!... want er zijn genoeg marokkaanse meisjes met hersens..... (jullie) hebben slechte ervaringen met slechte meisjes.... maar wie ben ik om over hun te oordelen..ik laat het maar aan 1 iemand over en dat is ALLAH SWT wassalamu alaikum

italiaanse
17-06-2003, 13:44
Precies Kima De meesten weten tot hoever ze kunnen gaan... neem ik aan :S

BeautifulLady
17-06-2003, 14:02
Origineel gepost door kima Salaam die meisjes die makkelijk zijn te playen zijn hopeloos... maar je moet me niet komen vertellen dat ALLE marokkaanse meisjes zo zijn!!!!... want er zijn genoeg marokkaanse meisjes met hersens..... (jullie) hebben slechte ervaringen met slechte meisjes.... maar wie ben ik om over hun te oordelen..ik laat het maar aan 1 iemand over en dat is ALLAH SWT wassalamu alaikum :goedzo: jij hebt gesproke meid....

divalatifa
17-06-2003, 16:50
je vindt jezelf dus een player? hahaha meskien...

rif_ridster
17-06-2003, 21:03

Origineel gepost door Kami Marokkaanse meisjes zijn makkelijk te playen, vinden jullie niet?????????????????????????????????????????????? ????? :confused: Ken je de spelregels wel? want volgens mij heb je ze niet op een rijtje!!!! een marokkaans meisje moet je niet playen, want zodra ze erachter komen word jij harder geplayd!!! en een meisje mag alleen jongen playen, zo niet dan is het GAME OVER!!! ANYWAY zoals iedereen dat zegt denk aan je zusje!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2