Bekijk originele versie : decoderen smart card / digitale televisie
Salaam,
Is er iemand die hier digitale tv heeft via de kabelprovider en een smartcard van hun gebruikt? Zo ja, heeft er iemand kennis en/of ervaring betreffende het decoderen van zo een smartcard om de sport en film pakketten te kunnen ontvangen? Ik ben benieuwd..
Salaam,
Is er iemand die hier digitale tv heeft via de kabelprovider en een smartcard van hun gebruikt? Zo ja, heeft er iemand kennis en/of ervaring betreffende het decoderen van zo een smartcard om de sport en film pakketten te kunnen ontvangen? Ik ben benieuwd.
Is niet mogelijk!
Als het niet mogelijk was, had ik deze topic ook niet gestart, maar heb vernomen dat het wel degelijk kan…
ik kan m over 2 weken in Duitsland laten decoderen, maar wilde eerst hier even rondneuzen ;)
Ik werk zelf ook met die dingen. Kaarten zijn moeilijk te coderen
Je hebt nu receivers die via internet betaalde kanalen openen
Voorbeeld: VisionNet VN-8000s zoek maak op i-net :goedzo:
Tja...dan wacht ik wel even 2 weken en zoeken we de duitsers op. Daar weet ik wel dat het lukt. Een vriend van mij heeft het al gedaan en kijkt nu al een paar weken zonder problemen ;)
Ik dacht misschien kan het hier ook wel door bijvoorbeeld je netwerk en frequentie instellingen aan te passen.
Maar in ieder geval bedankt :goedzo:
Ik kijk al acht maanden filmnet1 sport1 filmnet2 etc.
_Benfica_NL_
01-08-2006, 14:33
Salaam,
Is er iemand die hier digitale tv heeft via de kabelprovider en een smartcard van hun gebruikt? Zo ja, heeft er iemand kennis en/of ervaring betreffende het decoderen van zo een smartcard om de sport en film pakketten te kunnen ontvangen? Ik ben benieuwd.
Ja zeker.. weet wel dat het illegaal is he
_Benfica_NL_
01-08-2006, 14:33
Ik kijk al acht maanden filmnet1 sport1 filmnet2 etc.
straks staan ze voor je deur dus oppassen met wat je uitlaat broeder..
straks staan ze voor je deur dus oppassen met wat je uitlaat broeder..
Kan niet want ik ben niet strafbaar
Ik profiteer er alleen maar van
Ik maak niet zelf de server waar ik verbinding mee heb;)
Malheureuse
01-08-2006, 14:38
is onmogelijk!
je kan altijd proberen maar het is supergoed beveiligd... Ik zou het nooit proberen dus ik raad je het af
Kijk mensen dit ontvang ik op de astra
http://209.67.218.74/~nonp/Astra_cs.php
_Benfica_NL_
01-08-2006, 14:46
is onmogelijk!
je kan altijd proberen maar het is supergoed beveiligd... Ik zou het nooit proberen dus ik raad je het af
hahahaha, Humax en Dreambox zijn experts erin en aan codes en software kan je zo komen
hahahaha, Humax en Dreambox zijn experts erin en aan codes en software kan je zo komen
Ja precies :goedzo:
Malheureuse
01-08-2006, 14:55
dan hou ik me hier liever buiten ;)
jullie wijken weer af van mijn vraag :)
Ik had me er al bij neergelegd om het over 2 weken in duitsland te doen, maar ga nu dan nog een poging wagen. Iemand geeft hier aan dat je zo aan die codes en software kan komen, vertel eens wat meer? ;)
Maar dat heeft meer te maken met receivers niet met smartcard ;)
_Benfica_NL_
01-08-2006, 15:30
dan hou ik me hier liever buiten ;)
Hihihi ik ook (smile)
Malheureuse
01-08-2006, 16:41
ze komen er toch ooit achter ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.