Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij houd van zijn vriending maar hij haat het zusje. Hij maakt er een einde aan

praatjes
16-06-2003, 22:16

Elke keer als die vriend van mijn met zijn Marokkaanse vriendin afspreekt, krijgt hij het zusje mee van dat meisje en haar vriendin mee, en soms meer. hoehaha :D

NoreJihan
16-06-2003, 22:22
Origineel gepost door praatjes Elke keer als die vriend van mijn met zijn Marokkaanse vriendin afspreekt, krijgt hij het zusje mee van dat meisje en haar vriending mee, en soms meer. hoehaha :D Hoe lang hebben ze Als ze lang hebben dan is zij alleen goed bezig Nooit alleeen met een man zijn dan is sjaitaan derde persoon en dat willen we niet he ;)

Shahinez
16-06-2003, 22:25
Euhm mensen malkoem met jullie nederlands, de een vergeet een werkwoord die ander vergeet een voorzetsel ??? Mohim,is goed ook, dan kunnen ze niets verkeerds doen en krijgen ze ook geen doenoeb

praatjes
16-06-2003, 22:28
Origineel gepost door NoreJihan Hoe lang hebben ze Als ze lang hebben dan is zij alleen goed bezig Nooit alleeen met een man zijn dan is sjaitaan derde persoon en dat willen we niet he ;) Ze hebben 5 maanden ongeveer, hem langste relatie ooit. Hij heeft echt een hekel aan haar zusje. Hij wil echt omwille van het zusje er een einde aan maken. :D

malik25
16-06-2003, 22:36

Origineel gepost door praatjes Ze hebben 5 maanden ongeveer, hem langste relatie ooit. Hij heeft echt een hekel aan haar zusje. Hij wil echt omwille van het zusje er een einde aan maken. :D Hoe oud is zijn vriendin????? En waarom neemt hij zijn broertje niet mee of een vriend??? Gezellig samen een dubbel-date.... :giechel: :giechel: :giechel:

praatjes
16-06-2003, 22:42
Origineel gepost door malik25 Hoe oud is zijn vriendin????? En waarom neemt hij zijn broertje niet mee of een vriend??? Gezellig samen een dubbel-date.... :giechel: :giechel: :giechel: Hij wil alleen haar in zijn leven, en niet opgeschept zitten met haar valse zusje. En een afspreken zonder het zusje is meestal onmogelijk.

DonnaBella
16-06-2003, 22:44
wajoh na 5mnd nog steeds :maf: waarom vraagt hij het niet gewoon?

DaSilva
16-06-2003, 22:46
Origineel gepost door praatjes Elke keer als die vriend van mijn met zijn Marokkaanse vriendin afspreekt, krijgt hij het zusje mee van dat meisje en haar vriendin mee, en soms meer. hoehaha :D waahahahahha soms nog meer?

praatjes
16-06-2003, 22:47
Origineel gepost door DONNABELLA wajoh na 5mnd nog steeds :maf: waarom vraagt hij het niet gewoon? Ze zijn er allebei nog niet klaar voor, hij is nu meer bezig om het zusje van zich af te schudden :)

babyboy
16-06-2003, 22:47
lekker 2 tegelijk, ik zou er wel meer zusjes bij willen hebben :)

DonnaBella
16-06-2003, 22:49
Origineel gepost door praatjes Ze zijn er allebei nog niet klaar voor, hij is nu meer bezig om het zusje van zich af te schudden :) hoe oud is zijn zusje dan en waarom is ze zo vervelend

praatjes
16-06-2003, 22:50
Origineel gepost door sweet_boyyy lekker 2 tegelijk, ik zou er wel meer zusjes bij willen hebben :) Dat zeg je nu, wacht maar als je bekend bent met die valse zusje dan piep je echt anders :)

Zakaria_Magrabi
16-06-2003, 22:52
3ela bla vind ik een slap excuses ik bedeol als je echt van haar houdt saffi dan blijf je gewoon bij haar....

praatjes
16-06-2003, 22:54
Origineel gepost door DONNABELLA hoe oud is zijn zusje dan en waarom is ze zo vervelend Ze is 15 en ze mengt zich met hun relatie, dat krijg je als ze elke keer mee moet. Ze maakt hem leven zuur ;)