Bekijk originele versie : Mijn lieve mama
solovely19
01-08-2006, 00:50
Mijn lieve mama ligt in het ziekenhuis en ben nu helemaal alleen thuis. Mis haar zo erg :(
Mag je haar wel vaak bezoeken : )?
gair inshallah?
ik hoop dat alles goedkomt meid:kus:
solovely19
01-08-2006, 00:59
Mag je haar wel vaak bezoeken : )?
ja ga zo vaak als ik kan 2 x per dag
solovely19
01-08-2006, 01:00
gair inshallah?
ik hoop dat alles goedkomt meid:kus:
dankjewel :kus:
voel me echt alleen :traan1:
powerfull
01-08-2006, 01:05
dankjewel :kus:
voel me echt alleen :traan1:
heel begrijpelijk
laat je verdriet niet aan je moeder zien als je haar bezoekt............je weet hoe moeders zijn.
ik voel met je mee.:traan1:
ja ga zo vaak als ik kan 2 x per dag
Zal ze vast fijn vinden : ).
Spreek haar moed in en vertel haar dat het je goed vergaat, zal ze prettig vinden om te horen.
Je bent nu helemaal in je up?
solovely19
01-08-2006, 01:16
heel begrijpelijk
laat je verdriet niet aan je moeder zien als je haar bezoekt............je weet hoe moeders zijn.
ik voel met je mee.:traan1:
Dankjewel meid :kus:
Ik laat niks merken aan mijn moeder, anders gaat ze zich alleen maar zorgen maken en duurt het alleen maar langer voordat ze beter wordt. Hopelijk komt ze snel weer thuis.
solovely19
01-08-2006, 01:17
Zal ze vast fijn vinden : ).
Spreek haar moed in en vertel haar dat het je goed vergaat, zal ze prettig vinden om te horen.
Je bent nu helemaal in je up?
Laat haar merken dat alles goed gaat thuis (gaat ook goed hoor)
Ben helemaal alleen, kan wel ergens terecht hoor maar ben iever niemand tot last, en kan goed voor mezelf zorgen ;)
Allah ie safiha , mag ik vragen wat je moeder heeft ?
Insania
solovely19
01-08-2006, 01:29
Ze heeft een alvleesklierontsteking, heeft ze 2 jaar geleden ook al gehad en de oorzaak daarvan is niet bekent. Toen ze het eerder al had heeft ze zelfs op de IC gelegen en moet ze misschien nu weer als de situatie niet verbeterd.
Laat haar merken dat alles goed gaat thuis (gaat ook goed hoor)
Ben helemaal alleen, kan wel ergens terecht hoor maar ben iever niemand tot last, en kan goed voor mezelf zorgen ;)
Gelukkig gaat het thuis goed : ).
Ik begrijp het, thuis is het toch ook wat fijner. Maar misschien is het leuk om iemand bij jou thuis te hebben? Een bepaald familielid.. of liever niet?
InshaAllah komt dat goed met je moeder.
powerfull
01-08-2006, 01:30
Dankjewel meid :kus:
Ik laat niks merken aan mijn moeder, anders gaat ze zich alleen maar zorgen maken en duurt het alleen maar langer voordat ze beter wordt. Hopelijk komt ze snel weer thuis.
mooi zo.
mag ik vragen wat er met je moeder is.
prive is prive, ik begrijp het als je er niet over wil praten en dat respecteer ik:goedzo:
Allah ie safiha , mag ik vragen wat je moeder heeft ?
Insania
Insania, wallou n3as ; )?
Insania, wallou n3as ; )?
Wallou n3as nassaaat dansen en lachen !!!!
Insania
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.