Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kosten huis bouwen in Meknes?

Pagina's : [1] 2 3 4

R_dammer
01-08-2006, 00:31

Zijn er mensen die op de hoogte zijn van de bouwkosten van een gemiddeld huis in Meknes? Ik weet dat het afhankelijk is van het aantal verdiepingen etc, maar wil alleen weten wat het gemiddeld kost.....praat je dan over 75,000 Euro of 100,00 of 150,00 Euro. En wat is de gemiddelde prijs voor een stuk bouwgrond? Bij voorbaat dank

master001
01-08-2006, 01:57
Zijn er mensen die op de hoogte zijn van de bouwkosten van een gemiddeld huis in Meknes? Ik weet dat het afhankelijk is van het aantal verdiepingen etc, maar wil alleen weten wat het gemiddeld kost.....praat je dan over 75,000 Euro of 100,00 of 150,00 Euro. En wat is de gemiddelde prijs voor een stuk bouwgrond? Bij voorbaat dank hey jongen ik wou je zeggen dat het er wel heel erg duur is want we hebben daar zelf en paar huizen en de grond is best wil prijzig je kan better in meknes al en gebouwde huis koopen dan eentje openieuw laten bouwen ben je zo 2 ton kwijt alleen aan de bouw de engiste nadeel je weet alleen niet hoe die huis is gebouwt als je er eentje koopt maar het is wel voordeliger veel suc6 veder:goedzo:

Parfummetje
01-08-2006, 12:11
Volgens mij valt het wel mee, tenzij je een villa met zwembad wilt bouwen. Een simpel huisje zonder al teveel poespas hoeft niet zoveel te kosten. Ligt er ook aan waar je wilt wonen, de ene wijk is duurder dan de andere. En natuurlijk of je met een eerlijk iemand te maken hebt of met een oplichter. Waarom kijk je niet even rond in die nieuwe wijk bij Marjane? Daar staan wel leuke huisjes. Er hebben een aantal familieleden van mij daar huisjes gekocht tegen een redelijke prijs. Bouwen is altijd lastig, tenzij je een betrouwbaar iemand hebt die de boel in de gaten kan houden :goedzo:

R_dammer
01-08-2006, 12:48
hey jongen ik wou je zeggen dat het er wel heel erg duur is want we hebben daar zelf en paar huizen en de grond is best wil prijzig je kan better in meknes al en gebouwde huis koopen dan eentje openieuw laten bouwen ben je zo 2 ton kwijt alleen aan de bouw de engiste nadeel je weet alleen niet hoe die huis is gebouwt als je er eentje koopt maar het is wel voordeliger veel suc6 veder:goedzo: Ja ik had al een idee dat het best prijzig is, maar 2 ton alleen voor de bouw van een huis lijkt me wel aan de hoge kant of het moet een heel groot huis zijn. Voor anderhalf ton kan je volgens mij ook wel een redelijk huis laten bouwen inclusief de kosten van grond, of niet....

R_dammer
01-08-2006, 12:50

Volgens mij valt het wel mee, tenzij je een villa met zwembad wilt bouwen. Een simpel huisje zonder al teveel poespas hoeft niet zoveel te kosten. Ligt er ook aan waar je wilt wonen, de ene wijk is duurder dan de andere. En natuurlijk of je met een eerlijk iemand te maken hebt of met een oplichter. Waarom kijk je niet even rond in die nieuwe wijk bij Marjane? Daar staan wel leuke huisjes. Er hebben een aantal familieleden van mij daar huisjes gekocht tegen een redelijke prijs. Bouwen is altijd lastig, tenzij je een betrouwbaar iemand hebt die de boel in de gaten kan houden :goedzo: dank je voor de tip:goedzo: je hebt gelijk, kopen is beter dan bouwen, tenzij je aparte wensen hebt. Wat kost zo´n huis in Marjane ongeveer?

mekenssia_samia
01-08-2006, 18:12
Hey Salaam R_Dammer Wat zal ik zeggen Meknes begint erg prijzig te worden de grondprijzen verschillen enorm omgeving Camillia en Merjane buitenwijken is de grond erg duur een mooie vrijstaande huis kost ongeveer 75.000 appartementen zijn zo rond de 35.000 met jou budget kun je wel iets moois bouwen..maar tip beter een huis kopen het is echt enorm stressen als je wilt bouwen En als je een huis gaat bouwen be there hou alles in de gaten ;) :zwaai:

R_dammer
01-08-2006, 19:24
Hey Salaam R_Dammer Wat zal ik zeggen Meknes begint erg prijzig te worden de grondprijzen verschillen enorm omgeving Camillia en Merjane buitenwijken is de grond erg duur een mooie vrijstaande huis kost ongeveer 75.000 appartementen zijn zo rond de 35.000 met jou budget kun je wel iets moois bouwen..maar tip beter een huis kopen het is echt enorm stressen als je wilt bouwen En als je een huis gaat bouwen be there hou alles in de gaten ;) :zwaai: Hoi stadsgenootje:) Sorry maar de prijzen die jij noemt lijken me een beetje te goedkoop. Een vrijstaand huis voor 75.000 Euro??? Als dat zo was dan gingen ze als warme broodjes over de toonbank.

mekenssia_samia
01-08-2006, 20:56
Hoi stadsgenootje:) Sorry maar de prijzen die jij noemt lijken me een beetje te goedkoop. Een vrijstaand huis voor 75.000 Euro??? Als dat zo was dan gingen ze als warme broodjes over de toonbank. Geloof jij mij niet ;) ewa doe maar navraag ik hoor nog wel van je..nogmaals ligt eraan in welke wijk ;)

Beter_Dan_Jou
01-08-2006, 23:37
Hoi stadsgenootje:) Sorry maar de prijzen die jij noemt lijken me een beetje te goedkoop. Een vrijstaand huis voor 75.000 Euro??? Als dat zo was dan gingen ze als warme broodjes over de toonbank. Ze gaan ook als warme broodjes over de toonbank ;) Vandaar de steeds hogere prijzen. Voor 75.000 vind je een mooi vrijstaand huis. Het hangt ervanaf wat jij precies wilt hebben. Als je meer te besteden hebt, kun je een nóg mooier huis kopen. Mijn tip is om dit soort zaken toch echt via een familielid te laten regelen die hier wel wat verstand van heeft. Als "buitenlander" betaal je al gauw veelste veel voor een leuk huisje. Veel succes! :)

mekenssia_samia
02-08-2006, 10:00
Ze gaan ook als warme broodjes over de toonbank ;) Vandaar de steeds hogere prijzen. Voor 75.000 vind je een mooi vrijstaand huis. Het hangt ervanaf wat jij precies wilt hebben. Als je meer te besteden hebt, kun je een nóg mooier huis kopen. Mijn tip is om dit soort zaken toch echt via een familielid te laten regelen die hier wel wat verstand van heeft. Als "buitenlander" betaal je al gauw veelste veel voor een leuk huisje. Veel succes! :) Ik zei het je toch :bril::)

PrinceSs_Sisi
02-08-2006, 10:46
Wij hebben voor ons huis in Meknes rond de 100.000 Euro uitgegeven..

Aannddeerrss
02-08-2006, 11:26
Ik neem aan dat jullie (ouders) een baan hebben en netjes belasting betalen? :hihi:

mekenssia_samia
02-08-2006, 11:36
Ik neem aan dat jullie (ouders) een baan hebben en netjes belasting betalen? :hihi: Wat wil je daarmee zeggen

funnysara
02-08-2006, 11:39
Ik zou het echt niet weten. doe eens aanvraag in een Marokkaanse bank hier in Nederland , die zouden je meer informatie kunnen geven. Masalama:o

funnysara
02-08-2006, 11:41

waar het echt onbetaalbaar geworden is , dat is Marrakech niet normaal , en doodgewone villa kost daar MINIMUM € 250 000 ofzo dus ik zou me maar haasten in meknes alhoewel je niet moet vrezen , want het is daar goedkoop hoor , ik heb er familie , en het is echt vrij goedkoop daar. succes :o

Pagina's : [1] 2 3 4