Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welk parfummmmm

Pagina's : [1] 2 3 4 5

GillDeLaTouret
16-06-2003, 21:55

moet ik nou kopen...:( ik zit al maanden te zoeken en te zoeken..maar kweet echt niet welke ik moet nemen :verdriet: Help mi plzzzzzz :o

ShaiMae
16-06-2003, 21:56
Rochas for men en je vriendin blijft de hele dag aan je hangen........zooo lekker

GillDeLaTouret
16-06-2003, 21:57
issey miyaki is best een lekker geurtje vind ik :D maar k kan maar geen keuze maken :verdriet:

GillDeLaTouret
16-06-2003, 21:58
Origineel gepost door ShaiMae Rochas for men en je vriendin blijft de hele dag aan je hangen........zooo lekker t klinkt wel joods die naam :p Rochas :p ik sal morge wel kijke en testen of t wel zo is hoe je het hebt verwoord..dat mn vriendin aan me blijft hangen :Iluvu: :verliefd: :D

ShaiMae
16-06-2003, 22:01

Neem maar van mij aan.....Ik heb m vorige keer opgehad (het mannengeurtje) echt lekker..... K heb nu maar de vrouwenversie gekocht...ook heel lekker hoor.

Masriya
16-06-2003, 22:01
Wcspray

GillDeLaTouret
16-06-2003, 22:02
Origineel gepost door samira_jeblia Haha je bent maanden aan het zoeken, je bent gewoon blut :hihi: nehheeeeeeee ik ga binnenkort op vakantie..:wijs: en wil gewoon een lekker geurtje kopen voor mezelf :engel: ik ken geen blut :bril:

xTangaouiax
16-06-2003, 22:03
Jean paul Gucci is echt lekker die moet je halen ;)

ShaiMae
16-06-2003, 22:03
Origineel gepost door _miem Rochas is zooooooooooo verslavend....Ik had een X bijna een grote dikke harige geile turk aangerand :) :) In de bieb :) hahahaha.......ja die neiging krijg je echt wanneer je dat luchtje ruikt

GillDeLaTouret
16-06-2003, 22:04
Origineel gepost door _miem Rochas is zooooooooooo verslavend....Ik had een X bijna een grote dikke harige geile turk aangerand :) :) In de bieb :) :melig: :)

mimi_tangaouia
16-06-2003, 22:06
DG for men die klassieke fles met die donker blauwe dop Jill Sanders met die scheve grijze dop en roma for men deze 3 luchtjes zijn top echt waar dan kan ik je garanderen als je een van deze luchtjes draagt op je vakantie dat je dan echt vrouwen aan je plakken

GillDeLaTouret
16-06-2003, 22:07
Origineel gepost door samira_jeblia ik maak ook maar een grapje joh :p neem een meisje mee die voor je uitkiest, neem je vriendin mee ofzo :D want die kunnen als de beste geurtjes uitkiezen :zwaai: maar over het algemeen vind ik mannengeurtjes lekkerder ruiken dan vrouwenparfum, good luck with finding the right parfum :giechel: :zwaai: thanQ bely moech ;) :D:D

GillDeLaTouret
16-06-2003, 22:08
Origineel gepost door mimi_tangaouia DG for men die klassieke fles met die donker blauwe dop Jill Sanders met die scheve grijze dop en roma for men deze 3 luchtjes zijn top echt waar dan kan ik je garanderen als je een van deze luchtjes draagt op je vakantie dat je dan echt vrouwen aan je plakken k heb al een vriednin ;) Ultraviolet heb ik laatst gesmellt...was ook erg lekker trouwnes :Iluvu: :cool:

Teaser
16-06-2003, 22:08
Acqua de Gio blijft een toppertje Léau de issey van Issey Miyake Roma van Laura Biagiotti Dolce & Gabbana Cerutti Image.....allemaal heerlijke geurtjes

GillDeLaTouret
16-06-2003, 22:11

maar de prijs is anders :maf2: ps ik geef er maX 50 euro aan uit :engel: t moet wel rendabel blijven he :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5