Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Groot bruiloft of een klein bruiloft

Pagina's : [1] 2 3

STYD
31-07-2006, 20:32

Wat zouden jullie doen? Een grote bruiloft neemt heel veel nadelen met zich mee, er komen mensen die je niet eens kent. Mensen roddelen de hele dag en er kan iets gezegd worden wat tot escalaties kan leiden. het kost heel veel geld. Kleine bruiloft heeft geen nadelen in mijn ogen. Er komen mensen die je dicht bij je wil hebben, komen geen mensen die je niet kent. Het roddelen gebeurd ook niet. maar ik weet het niet wat denken jullie?

hafsa82
31-07-2006, 20:53
Ik denk dat ik zou gaan voor een kleine bruiloft... Ik wil het klein en gezellig en ik moe tehet leuk vinden en ik denk ik ga 10000 euro aan een dag uitgeven,en je kunt het ook in een paar duizendjes minder.....en nog maybe beter......... ik zou het denk ik thuis houden,mijn mening,wat mijn lover gaat zeggen ,weet ik nog niet,we hebben he tnog niet echt besproken. Hij zal het wel geod vinden denk ik....

SWEET_ANISSA
31-07-2006, 21:14
less is more.

crystal_clear
31-07-2006, 21:20
Hoe groter je bruiloft, des te chaotischer et zal verlopen. Een kleine bruiloft met dichtbij familie is gezelliger en je kunt je gasten beter bedienen. Je hoort vaak als er teveel mensen uitgenodigd zijn en bediening niet goed verloopt, dat je niet zoveel gasten had moeten uitnodigen als je ze niet aankan. Om dat soort verhaaltjes te vermijden kun je beter alleen beide families uitnodigen. Denk ik hoor :) Het lijkt me ook leuker als ik mijn familie die dag beetje kan zien enzo... Jan en Alleman interesseert me niet... :p

missrifBerberia
31-07-2006, 21:51

wij zijn gegaan voor een klein bruiloft alleen famillie dat er moest zijn was er heel gezellig leuke sfeer leuke zaal zonder dat het veel had gekost geen dj geen cameraman geen bands gaan a3maria en toch was het zalig :o en binnen het bedrag dat we wouden uitgeven onder de 9000 geen lening moeten doen saai he :hihi:

Luitenant
31-07-2006, 21:55
wij zijn gegaan voor een klein bruiloft alleen famillie dat er moest zijn was er heel gezellig leuke sfeer leuke zaal zonder dat het veel had gekost geen dj geen cameraman geen bands gaan a3maria en toch was het zalig :o en binnen het bedrag dat we wouden uitgeven onder de 9000 geen lening moeten doen saai he :hihi: Nee hoor als jij dat zo wilde doen is dat toch :goedzo: .. maar geen dj geen band geen camera geen am3ria en toch 9000..DAMN Hoeveel man was er

Luitenant
31-07-2006, 21:57
Wat zouden jullie doen? Een grote bruiloft neemt heel veel nadelen met zich mee, er komen mensen die je niet eens kent. Mensen roddelen de hele dag en er kan iets gezegd worden wat tot escalaties kan leiden. het kost heel veel geld. Kleine bruiloft heeft geen nadelen in mijn ogen. Er komen mensen die je dicht bij je wil hebben, komen geen mensen die je niet kent. Het roddelen gebeurd ook niet. maar ik weet het niet wat denken jullie? Ik zou een normale bruiloft doen.. Niet te groot en niet te klein...Ik zou wel alleen mensen uitnodigen die je ook echt kent. Buurvrouw van je tante met haar kids mogen thuisblijven...

missrifBerberia
31-07-2006, 21:58
Nee hoor als jij dat zo wilde doen is dat toch :goedzo: .. maar geen dj geen band geen camera geen am3ria en toch 9000..DAMN Hoeveel man waren er ik zei eronder weet eigenlijk niet hoeveel het juist was... heb wel fotograaf gedaan zaal gehuurd eten moet je ook niet onderschatten kokkins drie voor het eten te maken en op te dienen en heb een trouwjurk gekocht was ook niet goedkoop en negafa was toch ook al een 900dus loopt snel op hoor we zijn ook op vakantie geweest voor een weekje :o

Luitenant
31-07-2006, 22:02
ik zei eronder weet eigenlijk niet hoeveel het juist was... heb wel fotograaf gedaan zaal gehuurd eten moet je ook niet onderschatten kokkins drie voor het eten te maken en op te dienen en heb een trouwjurk gekocht was ook niet goedkoop en negafa was toch ook al een 900dus loopt snel op hoor we zijn ook op vakantie geweest voor een weekje :o Oww oke..ja ik heb geen idee wat de prijzen zijn hoor...vond 9000 al best prijzig voor een complete wedding :D hahahaha

missrifBerberia
31-07-2006, 22:04
Oww oke..ja ik heb geen idee wat de prijzen zijn hoor...vond 9000 al best prijzig voor een complete wedding :D hahahaha :hihi: vakantie alleen al was bekan een 2000 eten ook zoiets en dan de rest nog en je zit er al hoor hihi trouwjurk was ook een 1000 ik zal eens ff kijken of ik mn samenvatting vind van alles bij elkaar :hihi:

STYD
01-08-2006, 01:55
grappig om jullie reacties te lezen. Normaal lees je hier altijd dat men een feest van 10.000, 15.000, 20.000 en hoger heeft gegeven. Je leest bijna nooit dat men een klein feestje heeft gehouden. Ik ben er zelf nog niet uit. Groot lijkt me aan een kant wel leuk maar aan de andere kant veel werk en stress. Klein lijkt me super. Maar moet niet te klein zijn natuurlijk. Wil liever een klein feestje geven voor hechte familie en vrienden voor 10.000 euro dan dat ik een grote feest houdt voor 10.000 euro.

Luitenant
01-08-2006, 08:19
grappig om jullie reacties te lezen. Normaal lees je hier altijd dat men een feest van 10.000, 15.000, 20.000 en hoger heeft gegeven. Je leest bijna nooit dat men een klein feestje heeft gehouden. Ik ben er zelf nog niet uit. Groot lijkt me aan een kant wel leuk maar aan de andere kant veel werk en stress. Klein lijkt me super. Maar moet niet te klein zijn natuurlijk. Wil liever een klein feestje geven voor hechte familie en vrienden voor 10.000 euro dan dat ik een grote feest houdt voor 10.000 euro. wanneer ga je haar hand vragen :hihi:

STYD
01-08-2006, 12:34
eind dit jaar. Weet nog niet wanneer. Kan na de ramadan zijn of eind december.

Dadelvreetster
01-08-2006, 13:54
Wat zouden jullie doen? Een grote bruiloft neemt heel veel nadelen met zich mee, er komen mensen die je niet eens kent. Mensen roddelen de hele dag en er kan iets gezegd worden wat tot escalaties kan leiden. het kost heel veel geld. Kleine bruiloft heeft geen nadelen in mijn ogen. Er komen mensen die je dicht bij je wil hebben, komen geen mensen die je niet kent. Het roddelen gebeurd ook niet. maar ik weet het niet wat denken jullie? moet je persé een bruiloffeest geven? ik hou namelijk helemaal niet van feestjes laat staan dat ik er nog 1 ga organiseren waarbij ik zelf de gehele dag in het middelpunt sta....en daar komt nog bij kijken dat ik geen vlees eet en het niet zo heb op marokkaanse bruilofmuziek :kweetnie: daarom ga ik bijvoorbeeld ook nooit naar bruiloften, mensen roddelen alleen maar, eten lust ik toch niet, dansen kan ik niet, hou niet van de muziek, en het is er altijd zooooo warm :(

STYD
01-08-2006, 13:58

Nou zo een bruiloft zal je leuk vinden zolang JIJ & je man bepalen hoe jullie het willen hebben. Ik zou het klein en gezellig houden met alleen hechte familieleden en kenissen. Het leek mij eert ook niet zo leuk maar begin het steeds leuker te vinden. Ik ben zelf ook niet zo iemand die veel naar bruiloften is gegaan. Mensen roddelen zekers vooral op die grote feesten, dus daarom zou ik het klein houden.

Pagina's : [1] 2 3