Bekijk originele versie : Hurghada/egypte???
Salaam dames,
Is er iemand in Hurghada/Egypte geweest??? Ik wil namelijk gaan maar vraag mij af of ik de juiste keuze ga maken.
Weet iemand hier meer over???
Groetjes,
Kamar
Salaam Kamar,
Hurghada is de plek voor liefhebbers van duiken.
Mijn man die gaat er altijd duiken. Het is geen aanrader om er samen vakantie te vieren dan kun je het beste naar Taba, Safaga, Aswan en Nuweiba of Dahab.
Thanks meid!
:goedzo:
Als je naar Egypte gaat dan moet je naar Sharm el Sheik! Mooie stranden en veel mogelijkheden om je te vermaken. Hurghada is wat rommeliger en niet aantrekkelijk. Laat je adviseren bij een reisburo of goolge op internet.
Suc6 meid!! Als je vragen hebt stel ze maar.
Ja, dat was ik ook als eerst van plan maar de last-minute die ik heb gevonden is naar Hurghada en super goedkoop dus vandaar dat het dan Hurghda wordt mocht het door gaan.
Maar valt daar ook wat te doen of niet???
Er is weinig te doen in Hurghada!! Het heeft ook geen mooi strand. Maar als je alleen rust wil hebben en niet veel poespas wil hebben moet je het doen. Welk hotel is het?!
De naam van het hotel is The Three Corners Triton Empire maar als het strand niet mooi is dan heeft het geen nut!
Maar ik wil vooral rust.
Heel veel hotels hebben prive stranden. Dit hotel heeft een prive strand. Er zijn andere hotels met dezelfde eigenaar en daar deel je de faciliteiten mee.
Hotel Triton Empire
Hurghada Rode Zee Egypte
Goed om te weten Belgisch management van de bekende Three Corners en Triton keten staat om hun goede kwaliteit prijsverhouding. Gratis kluisjes bij de receptie. U kunt gebruik maken van de faciliteiten en het strand van het op 200 m gelegen zusterhotel Triton Empire Beach. Op dit strand zijn ligbedden en parasols. De begane grond van het hotel -op straatniveau- wordt voor een groot deel ingenomen door een gezellig winkel- en uitgaanscentrum waaronder de in heel Hurghada befaamde (en uiterst gezellige) Peanuts-bar. Dit centrum, The Red Sea Market Place geheten, hoort bij het hotel. Een populair stadshotel, al jaren één van onze toppers.
Faciliteiten:
2 zwembaden, kinderbad, buffetrestaurant, à la carte restaurant, pub en poolbar. Biljart. Lobby met bar In het winkelcentrum zijn er o.a. 3 restaurants, bar, café, winkels, galerieën, terrassen, pinautomaat en internetcafé.
Ligging:
250 m van het strand van Triton Empire Beach, direct in het centrum van Hurghada. In de omgeving veel winkeltjes en diverse restaurants
Kamers:
De 336 zeer ruime kamers zijn verspreid over 6 verdiepingen en ingericht met een badkamer (douche en toilet), airco, telefoon, koelkastje, satelliet-tv en een klein balkon. De preferentie zeezicht is niet mogelijk op deze aanbieding.
heb je dit al gelezen!! Als er een privestrand is dan is het prima. Zijn meestal opgespoten stranden.......
Lieverd bedankt voor de informatie en inderdaad dit verhaal had ik al gelezen ben ik tegen gekomen via Google.
Groetjes,
Kamar
AgadirGirl
01-08-2006, 11:45
Salaam dames,
Is er iemand in Hurghada/Egypte geweest??? Ik wil namelijk gaan maar vraag mij af of ik de juiste keuze ga maken.
Weet iemand hier meer over???
Groetjes,
Kamar
Het enige wat interessant is in Egypte zijn de pyramides en de musea:D Maar het land zelf en de mensen...Gatver:vlammen:
nou ik ben ook in egypte in hurgada geweest in datzelfde hotel triton empire resort en het was een geweldige vakantie het eten was goed de mensen waren aardig mooi strand en zwembad met 1 minuut lopen en het centrum is dichtbij ik ben echt verliefd op dat land ga er zeker inshallah terug.
Meid het is echt leuk je hebt veel leuke excursies mooie stranden dus ik zou gewoon gaan en voor het geld moet je het al helemaal niet laten.
Hurghada is leuk! Maar als je daar bent moet je excursies naar Cairo en Luxor boeken, want dat is echt mooi. Kost niet erg veel daar.
Je bent echt wel gek als je daar nu naar toe gaat:jammer:
Je bent echt wel gek als je daar nu naar toe gaat:jammer:
Waarom??
Vanwege wat er allemaal gaande is in in het Midden-Oosten?
Hajar1979
01-08-2006, 13:32
Ik ben naar Hurghada en Sharm el Sheikh geweest,,,,,En ik moet zeggen Hurghada was ook prachtig hoor....alleen het is een grote plaats als Sharm El Sheikh......veel rustiger.......maar mooie stranden, veel excursies die je kan doen vanuit Hurghada. Sharm daarentegen is gezelllig......veel arabische lounge cafeetjes met shishaat enzo.....hele gezellige sfeer....Dus als je rust wilt moet je naar Hurghada.....:D
Sousia87
01-08-2006, 13:47
Je moet je niet te veel voorstellen van Hurghada. Als je daar naar toe gaat is het voor je rust. Je kunt wat excursies doen. De stad is heel klein. Ik vind als je naar Egypte gaat ga dan naar de pyramides of doe een nijlcruise, dat is echt heel leuk en sluit het dan af met een paar dagen Hurghada
Sugababe
01-08-2006, 13:52
ik ben naar sharm el sheik geweest en ben niet eens een week terug..
en lieve schat het is prachtig en je moet er idd ook excursier bijboeken
naar cairo omdat je dan pas het echte egypte ziet..
sharm el sheik was prachtig het hotel waar we verbleven was super..
de stad ook, de sfeer alles...
maar ik raad je af om all inclusive te nemen omdat het eten wel wat eentonig is..
ik vind hurghada helemaal niet zo rustig als je de centrum in gaat is het hartstikke druk en gezellig met leuke winkels en als hoezo een rust vakantie als je excursies boekt dan ben je elke dag wel wel ik ben 8 dagen geweest en ik heb daarvan maar 3 echt op het strand gezeten voor de rest alleen excursies als cairo en duiken de woestijn in enz dus alles behalve een rust vakantie........
ik vind hurghada helemaal niet zo rustig als je de centrum in gaat is het hartstikke druk en gezellig met leuke winkels en als hoezo een rust vakantie als je excursies boekt dan ben je elke dag wel wel ik ben 8 dagen geweest en ik heb daarvan maar 3 echt op het strand gezeten voor de rest alleen excursies als cairo en duiken de woestijn in enz dus alles behalve een rust vakantie........
Daarom moet je dus ook twee weken boeken. (Tip aan de topic starter)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.