Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen en thuis zitten hoe.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Hauda
31-07-2006, 13:25

Vrouwen die getrouwd zijn en niet mogen werken van hun man, hoe verloopt dat? Bijvoorbeeld je bent hier opgegroeid hebt altijd gewerkt en zelfstangig geweest. Nu trouw je en je bent overeengekomen met je man dat je thuis blijft en dat hij gaat werken voor het gezin, Hoe verloopt je dag? Verveel je u niet na een tijd? Wat doe je zoal dan? Heb je spijt? Please dames reacties aub:) Wil het graag weten hoe dat is omdat mijn verloofde dit vraagt mij dit. Ik wil graag weten hoe dames dit ervaren? Alvast bedank meiden:goedzo: :D

noechanarif
31-07-2006, 13:27
Vrouwen die getrouwd zijn en niet mogen werken van hun man, hoe verloopt dat? Bijvoorbeeld je bent hier opgegroeid hebt altijd gewerkt en zelfstangig geweest. Nu trouw je en je bent overeengekomen met je man dat je thuis blijft en dat hij gaat werken voor het gezin, Hoe verloopt je dag? Verveel je u niet na een tijd? Wat doe je zoal dan? Heb je spijt? Please dames reacties aub:) Wil het graag weten hoe dat is omdat mijn verloofde dit vraagt mij dit. Ik wil graag weten hoe dames dit ervaren? Alvast bedank meiden:goedzo: :D Je mag niet werken, maar wel met je foto op internet...:hihi: :hihi: :hihi: Ik zou maar een goede foto plaatsen en iets aan je make-up doen.:jammer:

Miss_Magrebia
31-07-2006, 13:29
Vrouwen die getrouwd zijn en niet mogen werken van hun man, hoe verloopt dat? Bijvoorbeeld je bent hier opgegroeid hebt altijd gewerkt en zelfstangig geweest. Nu trouw je en je bent overeengekomen met je man dat je thuis blijft en dat hij gaat werken voor het gezin, Hoe verloopt je dag? Verveel je u niet na een tijd? Wat doe je zoal dan? Heb je spijt? Please dames reacties aub:) Wil het graag weten hoe dat is omdat mijn verloofde dit vraagt mij dit. Ik wil graag weten hoe dames dit ervaren? Alvast bedank meiden:goedzo: :D Zou je dat zelf willen?

Miss_Magrebia
31-07-2006, 13:30
Je mag niet werken, maar wel met je foto op internet...:hihi: :hihi: :hihi: Ik zou maar een goede foto plaatsen en iets aan je make-up doen.:jammer: :rolleyes:

Pipi1900
31-07-2006, 13:31

Je mag niet werken, maar wel met je foto op internet...:hihi: :hihi: :hihi: Ik zou maar een goede foto plaatsen en iets aan je make-up doen.:jammer: :lol: effe on-topic: belachelijk als een man dit van je verlangt. je maakt toch zelf wel uit of je gaat werken of niet!:moe:

Nysha
31-07-2006, 13:32
dumpen die handel... iemand die jou wilt veranderen verdient je niet.... tenzij je het graag wilt natuurlijk

Hauda
31-07-2006, 13:39
Zou je dat zelf willen? Ja ik zit denk toch dat ik het geen probleem vind. Ik ga zeker niets te kort komen dat weet ik zeker maar ik vraag aan mensen die het misschien zelf meemaken of het toch te doen is of niet??

Hauda
31-07-2006, 13:40
Je mag niet werken, maar wel met je foto op internet...:hihi: :hihi: :hihi: Ik zou maar een goede foto plaatsen en iets aan je make-up doen.:jammer: dat zijn jou zaken toch niet meid:ego: Kijk eerst naar je eigen! je hoeft geen commentaar te geven als je niets beter te zeggen hebt! ik doe toch nog steeds wat ik wil zeker:lekkerpuh

oem_mujahid2
31-07-2006, 13:41
Wat is zijn reden dat je niet mag werken?

noechanarif
31-07-2006, 13:43
dat zijn jou zaken toch niet meid:ego: Kijk eerst naar je eigen! je hoeft geen commentaar te geven als je niets beter te zeggen hebt! ik doe toch nog steeds wat ik wil zeker:lekkerpuh Als je toch doet wat je wilt, waarom vraag je het dan. Dit heeft m.nl, hier vraag je om reacties a verlepte banaan.:likje:

Shereen23
31-07-2006, 13:46
Kijk ik zeg je eerlijk ik heb nadat ik getrouwd ben een tijd thuis gezeten maar dit was omdat ik het graag wilde en het was financieel mogelijk, alleen ben ik na 4 maanden op zoek gegaan naar een baan want ik hield het thuis gewoon niet meer uit. Mn vriendinnen die zitten op school of werken dus die kunnen ook niet de hele dag leuke dingen doen, elke dag shoppen verveelt ook, ik dacht laat ik mezelf nuttig maken plus ik doe kennis op tijdens het werk en ik krijg er geld voor. Mijn man heeft me nooit gezegd dat ik moet werken het is je eigen keus zegt hij!! en ik ben er heel blij mee dat ik dus nu weer werk en als ik het werken weer zat ben dan ga ik alsnog weer thuis zitten, maar je verloofde moet je niet gaan dwingen thuis te zitten.

oem_mujahid2
31-07-2006, 13:50
Als hij om islamitische redenen wil dat zijn vrouw thuis blijft heeft hij hier het volste recht toe, hij zegt het nu nog voor ze gaan trouwen is ze het er niet mee eens nou dan trouwt ze niet met hem toch? Het is moeilijk om in nl een islamitisch verantwoorde baan te vinden voor een vrouw, en als je man je daarom verbied om te werken mag je hem alleen maar dankbaar zijn dat hij jou behoed voor die zonde.

Hauda
31-07-2006, 13:52
Als je toch doet wat je wilt, waarom vraag je het dan. Dit heeft m.nl, hier vraag je om reacties a verlepte banaan.:likje: Ja domme meid ik vraag gewoon reacties over vrouwen die het meemaken hoe ze het ervaren!!! en ik doe inderdaad nog altijd wat ik wil:ego:

Hauda
31-07-2006, 13:56
Als hij om islamitische redenen wil dat zijn vrouw thuis blijft heeft hij hier het volste recht toe, hij zegt het nu nog voor ze gaan trouwen is ze het er niet mee eens nou dan trouwt ze niet met hem toch? Het is moeilijk om in nl een islamitisch verantwoorde baan te vinden voor een vrouw, en als je man je daarom verbied om te werken mag je hem alleen maar dankbaar zijn dat hij jou behoed voor die zonde. ja inderdaad meid, omwille van islamitische redenen wil hij dat ik later niet werk en dat ik huisvrouwtje wordt. Aan ene kant vind ik het niet erg omdat het inderdaad goed is van hem dat hij het wil om die reden en natuurlijk voor mij wil zorgen. Maar nu ben ik zo aan het kijken en misschien dat ik het inderdaad toch niet volhoud omdat ik mij ga vervelen enzo maar dan is het wel te laat. Daarmee dat ik graag wat verschillende dames hun verhaal wil horen. Alvast bedankt Oem_mujahid:goedzo:

Shereen23
31-07-2006, 13:58

kan je niet eerst bespreken dat je bijvoorbeeld na de bruiloft gewoon eerst een paar maanden thuis blijft en mocht het je toch niet bevallen dat je dan naar een passende baan gaat zoeken??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7