Bekijk originele versie : Trouwerij
Shokker7
16-06-2003, 18:25
Een vraag beste mensen waarom zijn marokkaanse meiden altijd zo hopeloos ze hebben het alleen over trouwen vooral die hoofdoekjes.
Bouw eerst je eigen leven op dan pas volgt de rest de meeste hebben zelfs niks te eten laat staan hun kinderen opvoeden
nech_raRi
16-06-2003, 18:39
vooral die hoofdoekjes.
Dit noem ik pas een vooroordeel. Trouwens waar maak je je druk om, mogen ze toch zelf weten.
BeautifulLady
16-06-2003, 20:20
Origineel gepost door bent_alhalaal
Laat me raden je bent een nederlander ....
wij denken niet alleen maar aan trouwen .... maar goed onze nederlandse leeftijdsgenoten net zo ... alleen ontdekken zij net iets te laat dat als je voorbij de 30 bent dat niemand je dan meer wil . :rolleyes:
:hihi: :goedzo:
Moezhint
16-06-2003, 22:19
Origineel gepost door Nibazat
Dan ben je toch op het verkeerde forum Koh...?
where is ZITA?? wa is er gebeurd met hem?? :(
Moezhint
16-06-2003, 22:26
Origineel gepost door Shokker7
Een vraag beste mensen waarom zijn marokkaanse meiden altijd zo hopeloos ze hebben het alleen over trouwen vooral die hoofdoekjes.
Bouw eerst je eigen leven op dan pas volgt de rest de meeste hebben zelfs niks te eten laat staan hun kinderen opvoeden
marokkaanse vrouwen willen altijd trouwen ja dat is waar! en weet je waarom? omdat ze ook gevoelens hebben en dergelijke....en die gevoelens kunnen ze enkel binnen de halal grenzen houden! en wat is daar verkeerd mee?
je moet een ware man wezen om er zo eentje aan te kunnen en zeker geen looser!
jij bent zeker zo ene die gratis wil n.euken en zijn verantwoordelijkheid vervolgens niet wil dragen! Nou dan moet je bij de anita's wezen! dan mag je zelfs hun moeders n.euken zoveel je wil and any time! je zult hen echt ni shokken, ayagjour...
ga heen...looser...je bent de verveling zelve!
Moezhint
16-06-2003, 22:37
Misschien ook is het maar een roddel.... Ik mis um wel... Man, ik houd echt van um.... Zita rules!
aaaahhh...ik mis m ook! hoop dat ie snel terug te zien is hier!
maar ben jij geen broertje of zo? and do you also kick asses?? :rolleyes:
Moezhint
16-06-2003, 22:41
Ik heb vernomen dat hij gebanned is :(
Best wel jammer..... hij kon al die tijd zijn gang gaan... Toen hij eenmaal had afgerekend met de vijand van de Islam en verder niks nieuws meer toevoegde werd hij gebanned... Moderators zijn echt zijn grootste vrienden. Net op het moment dat hij zijn spuwtopic wilde weghalen en een excuus topic wilde openen voor de vele klappen die hij hier heeft uitgedeeld werd hij gebanned... Nou ja, het is niet anders.
Nibazat.
tfoe lmagharba moeten altijd voor hun eigenste ondergang zorgen! net nu heel duidelijk een koefaar werd verslagen begint men hier de zaak te manipuleren van eigenste zijde! tzz... daarom dat de al3arab geen veldslagen winnen dezer tijden! waloe OUMA, sinds de tijden der khalifaat!
Moezhint
16-06-2003, 22:45
Laten we het erop houden dat ik hem goed ken.... Ik ben zeker een ass-kicker.... Maar zoals je al ziet in mijn ondertekening ben ik niets vergeleken met Zita. Helemaal niets. Zita rules!
Hij moet nu trouwens tentamens leren de komende drie weken...
Nibazat.
welkom dan ander ass-kicker! we zullen je hier nodig hebben met al de griezelige gedrochten die hier rondlopen!
Wens Zita veel succes en veel liefs van Moezhint en zeg ook dat ie de profs. ook hun ass kickt net als ie hier deed!
Moezhint
16-06-2003, 23:01
Thanks Moez.
I will!
Bedenk dat het nu zo misschien wel beter is.... Lekker rustig voor iedereen? Precies zoals het hoort te zijn ;)
misschien beter voor Zita ja, dan kan ie zich op zijn examens concentreren! en dan mag de rest hier een zionistische koffieklets houden! ik ga alvast peperkoek kopen voor hen! :chef:
ilhamnador
17-06-2003, 09:04
wat is dat voor praatje, heb je er wat tegen ofzo,hoofddoekjes hoor bij ons wij marokaanen
Shokker7
17-06-2003, 19:20
Het is altijd zo fijn om weer bij jullie te mogen zijn.
Bekijk de wereld eens vanuit een andere oog hoek.
Groetjes beste lui..........
rif_ridster
17-06-2003, 21:26
Origineel gepost door Shokker7
so what?
mannen zoals JIJ denken alleen maar aan : Naaien die handel met a.w : Se.x Se.x
you get tha motherf*cking point????
rif_ridster
18-06-2003, 20:48
mensen: kappen, stoppen, nokken, ophouden, niet doorgaan, terug keren, niets meer tikken, reydou, hdew, tekiw allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.