Bekijk originele versie : Drug-verslaafde in Mekka probeert eigen moeder levend te verbranden
SUPER_MAROC
31-07-2006, 01:24
Een oude Saudi-Arabische vrouw heeft politie en andere autoriteiten in de heilige stad Mekka met een pleidooi benaderd om haar tegen haar drug-verslaafde zoon te beschermen. Hij heeft naar verluidt levensbedreigende methodes gebruikt in pogingen om geld van haar te krijgen.
In haar klachten, zegt de vrouw dat haar zoon probeerde om haar een paar dagen geleden levend te verbranden toen zij weigerde om hem geld voor drugs te geven, zo meldt de krant al-Riyadh.
De vrouw zei dat haar 24-jarige zoon een constante gebruiker van hash was; zij zei dat zij had geprobeerd om hem te helpen maar dat was nutteloos. De vrouw rapporteerde aan de politie dat toen ze hem weigerde geld te geven, hij dreigde het huis in brand te steken. Ze dacht dat de bedreiging slechts een list was maar hij bracht een blik water dat hij op de marmeren vloer leeg goot zodat zij zou vallen, en niet aan de vlammen zou kunnen ontsnappen.
Daarna bracht hij een gascilinder in haar slaapkamer en opende de klep zodat de ruimte met gas zou vullen. Toen hij naar buiten liep zou hij een aangestoken lucifer naar binnen hebben geworpen. De vrouw liep ook naar buiten maar gleed op de natte marmeren vloer uit. Zij slaagde erin om naar buiten te kruipen en te vermijden levend te verbranden.
De buren riepen de politie die de vrouw naar het ziekenhuis bracht. De drug-verslaafde vluchte weg van de scène, hield een auto tegen en dwong de bestuurder eruit. Na geïnformeerd te zijn over dit incident, ging de politie achter hem aan, en arresteerde hem spoedig. Zijn moeder zei dat hij ongeveer twee maanden geleden was gearresteerd, en ze toen klaagde dat hij vrijuit was gegaan van straf.
Bron Arab News (http://www.arabnews.com/?page=1§ion=0&article=81546&d=30&m=7&y=2006&pix=kingdom.jpg&category=Kingdom)
Een oude Saudi-Arabische vrouw heeft politie en andere autoriteiten in de heilige stad Mekka met een pleidooi benaderd om haar tegen haar drug-verslaafde zoon te beschermen. Hij heeft naar verluidt levensbedreigende methodes gebruikt in pogingen om geld van haar te krijgen.
In haar klachten, zegt de vrouw dat haar zoon probeerde om haar een paar dagen geleden levend te verbranden toen zij weigerde om hem geld voor drugs te geven, zo meldt de krant al-Riyadh.
De vrouw zei dat haar 24-jarige zoon een constante gebruiker van hash was; zij zei dat zij had geprobeerd om hem te helpen maar dat was nutteloos. De vrouw rapporteerde aan de politie dat toen ze hem weigerde geld te geven, hij dreigde het huis in brand te steken. Ze dacht dat de bedreiging slechts een list was maar hij bracht een blik water dat hij op de marmeren vloer leeg goot zodat zij zou vallen, en niet aan de vlammen zou kunnen ontsnappen.
Daarna bracht hij een gascilinder in haar slaapkamer en opende de klep zodat de ruimte met gas zou vullen. Toen hij naar buiten liep zou hij een aangestoken lucifer naar binnen hebben geworpen. De vrouw liep ook naar buiten maar gleed op de natte marmeren vloer uit. Zij slaagde erin om naar buiten te kruipen en te vermijden levend te verbranden.
De buren riepen de politie die de vrouw naar het ziekenhuis bracht. De drug-verslaafde vluchte weg van de scène, hield een auto tegen en dwong de bestuurder eruit. Na geïnformeerd te zijn over dit incident, ging de politie achter hem aan, en arresteerde hem spoedig. Zijn moeder zei dat hij ongeveer twee maanden geleden was gearresteerd, en ze toen klaagde dat hij vrijuit was gegaan van straf.
Bron Arab News (http://www.arabnews.com/?page=1§ion=0&article=81546&d=30&m=7&y=2006&pix=kingdom.jpg&category=Kingdom)
Drugs veroorzaken alleen maar ellende. Begin er nooit aan, ook niet om te proberen.
Jan_Modderaal
31-07-2006, 09:17
nu moeten wij in nederland als ervarings deskundigen toch wel begrijpen dat dit bericht voor de helft gelogen is en de andere helft verzonnen?
het is praktisch onmogelijk je moeder te willen verbranden wanneer je geen geld voor hash krijgt.................ik geloof hier geen zier van:eek:
:hihi:
Ja ik verbaasde mij er ook al over.
Drugsverslaving ? Dat kan toch niet voorkomen in een stad als Mekka!
Overigens voor het aanmaken van een vuurtje heeft men in de regel slechts 1 gevulde aansteker nodig. Sommige slimme mensen kunnen dat zelfs met een lucifer of met een paar stokjes of een vuursteen.
anjali26
31-07-2006, 09:21
Korrel zout...
:moe:
appiedars
31-07-2006, 09:23
nu moeten wij in nederland als ervarings deskundigen toch wel begrijpen dat dit bericht voor de helft gelogen is en de andere helft verzonnen?
het is praktisch onmogelijk je moeder te willen verbranden wanneer je geen geld voor hash krijgt.................ik geloof hier geen zier van:eek:
ben ik mee eens. hash is een softdrug en geen harddrug. alleen van harddrugs ga je echt helemaal flippen als je niets hebt.
maar mocht het geval dat dit verhaal waar is dan verdient diegene een lange marteling en een langzame dood.:boos: :boos:
Natuurlijk niet.
Arab news vertegenwoordigd de joods zionistische media die alleen maar liegt.
Geflipte verslaafden kunnen (zeker als ze slechte shit hebben gehad) tot de meest vreselijke dingen in staat zijn.
ik twijfel hieraan. hash is verslaafend, maar niet zodanig dat je ervoor gaat moorden en helemaal niet je eigen moeder.
Ja ik verbaasde mij er ook al over.
Drugsverslaving ? Dat kan toch niet voorkomen in een stad als Mekka!
Overigens voor het aanmaken van een vuurtje heeft men in de regel slechts 1 gevulde aansteker nodig. Sommige slimme mensen kunnen dat zelfs met een lucifer of met een paar stokjes of een vuursteen.
Saudiërs hoeven niet te werken voor hun inkomen, dus hebben weinig anders te doen dan zich vervelen of misschien drugs gebruiken. Ledigheid is des duivels oor kussen, ook daar.
Saudiërs hoeven niet te werken voor hun inkomen, dus hebben weinig anders te doen dan zich vervelen of misschien drugs gebruiken. Ledigheid is des duivels oor kussen, ook daar.
saudi's hoeven niet te werken??? hoe kom jij aan die onzin? wist dat er saudi's rondlopen die zo arm zijn als een zwerfkat??
meer kennis verzamelen voordat je stort in een discussie aub...
GeleHaas
31-07-2006, 10:17
het is praktisch onmogelijk je moeder te willen verbranden wanneer je geen geld voor hash krijgt.................ik geloof hier geen zier van:eek:ja ja meneer gelooft het weer niet *wake up Achmad, this is life*
GeleHaas
31-07-2006, 10:19
Man steekt woning van moeder in brand
Bij een brand in het Gelderse Neede is een 77-jarige vrouw overleden.
Familiedrama in Neede
Aangestoken
De politie verdenkt de 48-jarige zoon van de vrouw ervan dat hij de brand heeft aangestoken. Buren hadden de vrouw uit de brandende seniorenwoning gehaald. De vrouw werd met zeer ernstige brandwonden per traumahelikopter naar het Academisch Ziekenhuis in Groningen overgebracht.
Motief onduidelijk
Haar zoon, die niet in het huis woonde, werd met brandwonden naar het ziekenhuis in Enschede gebracht. Daarvandaan is hij naar het brandwondencentrum in Beverwijk vervoerd. Wat de motieven van de man zijn, is nog niet duidelijk.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/07_juli/26/binnenland/0726_2115_Brand_Neede_moeder.xml
sommige zoeken het liever ver weg terwijl het dichtbij werkelijk gebeurt . Maar het probleem is dat dat door autochtonen gebeurt . is niet intressant geen nieuws waarde . Het bericht is overigens vers : van 27-07-2006 09:39WEER zo een mafkees. Denk nu eens na. Op de hele wereld leven gekken, waarom zou het hier wel gebeuren en in SA niet?? Hebben ze daar betere hersenen door het zuipen van kamelepis of zo:maf:
appiedars
31-07-2006, 10:30
saudi's hoeven niet te werken??? hoe kom jij aan die onzin? wist dat er saudi's rondlopen die zo arm zijn als een zwerfkat??
ja de mensen in de regering en de prinsen hoeven niet te werken inderdaad. die hebben zoveel geld als liters olie. maar de bevolking die ziet helemaal niets van de opbrengsten van de olie. en de prins maar rondrijden in de vetste auto's die er maar zijn. en hij heeft er een aantal. maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. oneerlijk verdeeld
Een Saudi, inwoner van Mekka, die in Mekka zoiets uithaalt is toch een autochtoon?
Is dat echt zo, dat er arme Saudiërs zijn ? Dan ben ik inderdaad verkeerd geïnformeerd.
Ik dacht echt dat alle burgers van de overheid een uitkering kregen, en gratis onderwijs en ziekenzorg. Van het oliegeld.
Ik zal eens wat informatie gaan opzoeken over de Saudische samenleving.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.