Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben lek gestoken!

Pagina's : [1] 2

Lalla_Shabakia_
31-07-2006, 00:29

mn voet mn benen/ knieen mijn hand mijn nek!! iemand oplossing behlave meself insmeren met citronella dat helpt niet bij mij

aicha1
31-07-2006, 09:18
zet veel bakjes water met vers uitgeknepen citroen erin in elke kamer en je zult zien ze gaan weg, ik heb er geen last van en ik zie ze niet raar nu je er over begint, psst je bent zoet en daar komen ze op af. of neem een citroenplantje. sterkte he.

Miss_Sakina
31-07-2006, 09:24
mn voet mn benen/ knieen mijn hand mijn nek!! iemand oplossing behlave meself insmeren met citronella dat helpt niet bij mij Azijn :confused: Of bij drogisterijen..van da spul tegen muggen...dat je in moet smeren? Gelukkig heb ik er niet zo last van.. en als ik gebeten ben..dan smeer ik er gelijk azijn en citroen op.. ;)

laila__
31-07-2006, 10:01
k heb er ook niet zo veel last van. Maar k raad Je azyn aan het helpt heel Goed;)..

Said
31-07-2006, 10:03

mn voet mn benen/ knieen mijn hand mijn nek!! iemand oplossing behlave meself insmeren met citronella dat helpt niet bij mij wat dacht je van een klamboe?? 5 euro bij de blokker... Groetjes,Said

Superficial
31-07-2006, 10:21
Al die créme's, sticks etc. helpen ook niet bij mij. En kom niet zeggen dat azijn werkt, of citroen want dat is niet het geval bij ons. :(

.Tament.
31-07-2006, 10:49
mn voet mn benen/ knieen mijn hand mijn nek!! iemand oplossing behlave meself insmeren met citronella dat helpt niet bij mij Grote aanrader: in de di kan je een tube aloe vera kopen (een grote groene tube).. Werkt huidherstellend en je kan het ook gebruiken voor snijwonden, brandwonden en dergelijke.. Kost iets van 8 euro.. (7 euro en iets):goedzo: Heb verder alle mogelijke producten van de apotheek en dergelijke gebruikt, maar weinig doeltreffend.. Aloe vera is echt goed:)

Lalla_Shabakia_
31-07-2006, 13:24
Grote aanrader: in de di kan je een tube aloe vera kopen (een grote groene tube).. Werkt huidherstellend en je kan het ook gebruiken voor snijwonden, brandwonden en dergelijke.. Kost iets van 8 euro.. (7 euro en iets):goedzo: Heb verder alle mogelijke producten van de apotheek en dergelijke gebruikt, maar weinig doeltreffend.. Aloe vera is echt goed:) Maar is dat als je al muggenbeten hebt of is dat een creme om te voorkomen dat je wilt gestoken :)

Lalla_Shabakia_
31-07-2006, 13:24
k heb er ook niet zo veel last van. Maar k raad Je azyn aan het helpt heel Goed;).. uhh moet ik me dan gaan insmeren met azijn??:confused:

Lalla_Shabakia_
31-07-2006, 13:26
wat dacht je van een klamboe?? 5 euro bij de blokker... Groetjes,Said ik zou niet weten hoe ik dat moet ophangen en het lijkt me best irritant als je je bed wilt opmaken dat je helemaal verstrikt raakt in dat gordijn of is dat niet het geval??

aicha1
31-07-2006, 13:32
ik zou niet weten hoe ik dat moet ophangen en het lijkt me best irritant als je je bed wilt opmaken dat je helemaal verstrikt raakt in dat gordijn of is dat niet het geval?? nee jo dat lijkt maar zo haha klamboe ja slim was ik even vergeten dat goede idee :goedzo:

Lalla_Shabakia_
31-07-2006, 13:36
nee jo dat lijkt maar zo haha klamboe ja slim was ik even vergeten dat goede idee :goedzo: Heb jij ook een klamboe dan?:)

aicha1
31-07-2006, 13:45
ja hier en in marokko maar ik heb geen last meer van die ratjes die lemos/mugjes en vraag me niet waarom alhamdoeliluh, als ik jou was pest die muggen terug en slaap onder een klamboe hahahah je gaat genietennnnnnnnnnn. ik ga zo salaat dohr doen en bid ze allemaal.

laila__
31-07-2006, 13:58
uhh moet ik me dan gaan insmeren met azijn??:confused: hahahhhaa nee Joh! als je bent gestoken smeer je een klein beetje azyn op de muggenbult;)

.Tament.
31-07-2006, 14:00

Maar is dat als je al muggenbeten hebt of is dat een creme om te voorkomen dat je wilt gestoken :) Als je al gebeten bent...

Pagina's : [1] 2