Bekijk originele versie : Brand Stichting In Islamitische Scholen En Moskeeen
BRAND NA BRAND IN ISLAMITISCHE SCHOLEN EN MOSKEEN EN ANDERE MOSLIM INSTANSIES IK VRAAG ME ZELF AF WIE TERORISEERT WIE ???? WORD HET NIET EENS TIJD DAT WIJ WAT IN DE FIK GAAN STEKEN ALS SIGNAAL NAAR HUN TOE :confused: :confused:
word al gedaan :D maar nee had ook zo iets gehoord van een jongen in eindhoven toch? ja in eindhoven waarom gebeuren het altijd in dat soort steden laat maar in utrecht gebeuren ik weet gelijk wat de reactie is
Origineel gepost door TMAR
word al gedaan :D maar nee had ook zo iets gehoord van een jongen in eindhoven toch? ja in eindhoven waarom gebeuren het altijd in dat soort steden laat maar in utrecht gebeuren ik weet gelijk wat de reactie is
OORLOG :D NEE BIJ ONS IN ROTTERDAM BEBEURT DAT OOK NIE ZO SNEL MAAR OM DE 2 WEKEN HOOR JE WEL WAT OVER EEN BRAND IN EEN MOSKEE :kwaad:
Origineel gepost door NOURD1N
BRAND NA BRAND IN ISLAMITISCHE SCHOLEN EN MOSKEEN EN ANDERE MOSLIM INSTANSIES IK VRAAG ME ZELF AF WIE TERORISEERT WIE ???? WORD HET NIET EENS TIJD DAT WIJ WAT IN DE FIK GAAN STEKEN ALS SIGNAAL NAAR HUN TOE :confused: :confused:
Neeeeeeeeee dat laatste zin van je is niet echt een goed idee dus haal dat maar uit je hoofd. :D :auw: Wij knallen ze gewoon neer. :D
Je moet je zeker niet tot het zelfde niveau verlagen, dus niks in de fik steken ofsjoo.
Dan ben je geen haar beter dan degeen die dit heeft gedaan. :)
Origineel gepost door nomedia
Neeeeeeeeee dat laatste zin van je is niet echt een goed idee dus haal dat maar uit je hoofd. :D :auw: Wij knallen ze gewoon neer. :D
:auw: :bril:
Origineel gepost door Chaimae
Je moet je zeker niet tot het zelfde niveau verlagen, dus niks in de fik steken ofsjoo.
Dan ben je geen haar beter dan degeen die dit heeft gedaan. :)
KWEET MAAR WAT WIL JE ANDERZ ZE VRAGEN ER OM :confused:
Origineel gepost door NOURD1N
KWEET MAAR WAT WIL JE ANDERZ ZE VRAGEN ER OM :confused:
Dat is nog geen reden om het zelfde gedrag aan te nemen.
Wat je ook doet, het maakt de kloof tussen moslims nederlanders alleen groter, want zodra 1 of andere gek iets doet en het woord Allah in de mond neemt worden de rest van de moslims erop aangekeken, het is niet eerlijk maar zo is het nu eenmaal hierzo. :(
Origineel gepost door Ashanty
als wij iets doen dan is het in naam van het licht (Islam)
en niet in naam van het donker zoals die kofar :D
Wat wil je dan doen? :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.